Taigi ar Metos sprendimas sušvelninti moderavimo taisykles ir atsikratyti faktų tikrinimo padarys „Facebook“ ir „Instagram“ mažiau saugų?

Tokios nuomonės laikėsi X, Elonui Muskui ėmus sumažinti vidinio turinio moderavimo personalą, o naudotojų sukurtų bendruomenės pastabų naudai – įvairios ataskaitos ir tyrimai rodo, kad platforma nebėra saugi vieta prekių ženklams rodyti savo pranešimus. Dėl to X pajamos iš skelbimų sumažėjo maždaug 60%.

Taigi, ar dabar taip pat bus ir Meta, kai Zuck and Co sulauks didžiulio hito, remiantis nauja trečiųjų šalių ataskaitų banga, kuri parodys, kaip dėl kopijavimo metodo jos platformos tampa mažiau saugios?

Na, gal.

Pirmiausia, dalis X problemos šiuo atžvilgiu buvo pats Muskas ir jo polinkis kurti antraštes su savo pareiškimais ir pozicijomis. Tai taip pat yra Musko stiprybė, nes jis iš tikrųjų yra priežastis, kodėl jo įmonėms nereikia mokėti už skelbimus, nes Elonas yra vaikščiojantis reklamos skyrius.

Tačiau X, Elonui užėmus vis kontroversiškesnes ir prieštaringesnes pozicijas, o taip pat yra labiausiai sekamas platformos vartotojas, šių požiūrių ir programos ryšys greičiausiai pakenkė platformos reputacijai, nei tai padarys Meta paskelbti pakeitimai.

Nors tuo pačiu metu „Meta“ pakeitimai yra prieštaringi, todėl jie taip pat lems, kad jos programose naudotojams bus rodomas žalingesnis turinys.

Pavyzdžiui, remiantis naujausiais Meta neapykantos elgesio politikos atnaujinimais, kurie buvo išleisti šiandien:

  • „Meta“ nebedraudžia naudoti šmeižtų, naudojamų atakuoti žmones, remiantis „jų saugomomis savybėmis“. Saugomos savybės apima rasę, etninę kilmę ir lytinę tapatybę. Taigi iš esmės „Meta“ pašalino sąlygą, kuri gali neleisti žmonėms taikyti terminų, pagrįstų konkrečiai šiais elementais.
  • Meta dabar leis žmonėms naudoti terminus, susijusius su lytis ar lytis, net jei vartojama įžeidžiančiu būdu, diskusijose, susijusiose su politinėmis ar religinėmis temomis, „pavyzdžiui, kai kalbama apie transseksualų teises, imigraciją ar homoseksualumą.” Taigi vartotojams bus leista šiuose pokalbiuose naudoti potencialiai žalingus terminus, o Meta nebesistengs jų kontekstualizuoti, kaip tai darė anksčiau.
  • Taip pat buvo padaryta įvairių pakeitimų, skirtų supaprastinti taisykles ir suteikti daugiau veiksmų laisve, kai kalbama apie galimai įžeidžiančius terminus, o Meta taip pat panaikino komentarų, skirtų žmonėms, apribojimus, remdamasi pasiūlymu, pavyzdžiui, kad jie galėjo platinti COVID-19 (nors tai dabar iš esmės pasenęs).
  • Meta taip pat siekia, kad diskusijose apie tokius dalykus būtų labiau atsiribota nuo rankų imigracija ir lytinė tapatybė, kurios yra dažno politinio diskurso ir diskusijų objektas.

Iš esmės „Meta“ dabar sumažino taisykles, kad būtų galima kalbėti daugiau, o sumažinus vidinio moderavimo ir išorės faktus tikrinančio personalo skaičių, taip pat bus daugiau tokių komentarų, kurie padidins programos parodymą bet kokiu atveju. Tai reiškia, kad jos programose daugiau žmonių bus rodomi įžeidžiantys, žalingi įrašai.

Ką pats Zuckas pripažįsta.

Savo atnaujinimo apžvalgoje Zuckerbergas paaiškino, kad:

„Realybė tokia, kad tai yra kompromisas. Tai reiškia, kad gausime mažiau blogų dalykų, bet taip pat sumažinsime nekaltų žmonių įrašų ir paskyrų, kurias netyčia pašaliname, skaičių.

Taigi bus daugiau žalingų įrašų, o daugiau nei 3 milijardai aktyvių kasdienių naudotojų galimos žalos mastas šiuo atžvilgiu yra žymiai didesnis nei X.

Logiškai mąstant, daugiau reklamuotojų turėtų persvarstyti savo požiūrį į Facebook ir IG, kaip tai padarė su X. Nors įtariu, kad nepamatysime tos pačios reakcijos.

Kadangi „Facebook“ ir „Instagram“ suteikia tokį platų pasiekiamumą, nes kiekvienas jų turi tokią didžiulę auditoriją, o to potencialas yra per didelis, kad jį būtų galima išnaudoti daugeliui prekių ženklų. Taigi, nors buvo gana lengva laikytis moralinės pozicijos dėl X, kuriai priklauso tik dalis Metos auditorijos, aš tiesiog nemanau, kad prekės ženklai šį kartą būtų linkę daryti tą patį.

Tačiau realiai taip ir turėtų nutikti. Turėtų būti tos pačios rūšies kritinės ataskaitos apie meta skelbimų paskirties vietą ir poveikis, kurį šie pakeitimai turės prekės ženklams, nes poveikis bus toks pat, kaip ir X, o Meta turėtų būti tikrinama taip pat, kaip ir X. leidžiantis tokias.

Ir vėl bus blogiau „Facebook“ ir „Instagram“, remiantis vien tik ekspozicijos potencialu. Santykinė žala čia bus didelė.

Taigi, ar turėtumėte persvarstyti savo požiūrį į socialinės žiniasklaidos skelbimus? Taip, tikriausiai turėtumėte, bet abejoju, ar moralinė panika šį kartą pasieks tą patį lygį.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -