Sąžiningai, jei X nori sustiprinti reklamuotojų pasitikėjimą, jis tikrai turi išsiaiškinti faktus.

Šiandien įraše apie X sprendimą imtis teisinių veiksmų prieš tPasaulinis atsakingos žiniasklaidos aljansas (GARM), Pasaulio reklamuotojų federacija (WFA) dėl tariamo sąmokslo sustabdyti reklamuotojus, vykdančius kampanijas programoje, X generalinė direktorė Linda Yaccarino teigė, kad:

„Net nepaisant (reklamuotojo) boikoto, naudojimas pasiekė visų laikų aukštumas. Naudodami seną „Twitter“ metriką, naudotojų aktyvias minutes, 2022 m. rugpjūčio mėn. žmonės platformoje praleido 7,2 mlrd. Šiandien šis skaičius yra daugiau nei 9 milijardai, ty 25% daugiau.

Metrika, kurią nurodo Yaccarino, yra pagrįsta šiuos duomeniskurį Elonas Muskas pristatė kaip savo ankstyvojo pristatymo paketą, apie ką taps „Twitter“.

Elono Musko „Twitter“ planas

Kaip matote šioje diagramoje, 2022 m. lapkritį, kai Muskas pristatė šią informaciją, „Twitter/X“ pasiekė naują aukščiausią lygį – 8 milijardus vartotojų minučių per dieną, o tai sutampa su Yaccarino pareiškimu.

Tačiau apie tai X nepranešė kitu metu.

Praeitą mėnesį, X pranešė kad platforma palengvino 361,9 milijardo vartotojų sekundžių per dieną vidutiniškai per antrąjį ketvirtį.

X naudojimo atnaujinimas

361,9 milijardo sekundžių prilygsta 6,03 milijardo minučių per dieną, o tai yra 3 milijardais minučių mažiau nei šiandien teigė Yaccarino.

Nors tam gali būti tam tikras paaiškinimas.

Kaip buvęs „Twitter“ darbuotojas neseniai paaiškino socialinės žiniasklaidos ekspertui Mattui Navarraiaktyvių sekundžių ir minučių skaičiavimai, kuriuos „Twitter“ naudojo praeityje, labai skiriasi – „Twitter“ skaičiuoja bet kokias sekundes per minutę kaip visą minutę.

„Taigi vartotojas gali būti X 5 sekundes ir tai būtų klasifikuojama kaip (aktyvi minutė), nes tą minutę jis buvo aktyvus.”

Jei tai vis dar yra X atveju, tai reikštų, kad aktyvių naudotojų sekundės yra daug tikslesnis matas, kaip teigė X. Bet ar tai taip pat gali reikšti, kad tarp dviejų statistinių duomenų gali būti 30 % neatitikimų?

Be to, ką tai reiškia, kalbant apie faktinį X naudojimą?

Na, o pagal X aktyvių naudotojų sekundžių skaičių, kaip paskelbta praėjusį mėnesį, 250 milijonų platformos aktyvių vartotojų šiuo metu vidutiniškai praleidžia 24,13 minutės per dieną, naudodamiesi programa.

Kovo mėnesį X tvirtino, kad tai iš tikrųjų buvo 30 minučių per dieną vienam vartotojui.

Taigi galbūt šiam atvejui jie naudojo tą patį aktyvių minučių skaičiavimą. Atsižvelgiant į kontekstą, 9 milijardai minučių per dieną, o tai, pasak Yaccarino, yra dabartinis naudojimas, prilygtų 36 minutėms vienam vartotojui per dieną.

Tačiau iš esmės X pasidalijo įvairia naudojimo statistika, pagrįsta skirtingais skaičiavimais ir metodikomis, o tai tik supainioja faktinį naudojimą ir kelia klausimų dėl jo skaičių.

Taigi, remiantis visa tai, ar X naudojimas laikui bėgant iš tikrųjų auga?

Na, ne kalbant apie tai kasdieniai aktyvūs vartotojai, ir atrodo, ne kalbant apie laiką, praleistą programoje. Nebent skaičiuojate pagal aktyvias vartotojo minutes. Kuris X yra, bet taip pat nėra.

Nežinau, bet atrodo, kad šiuo metu X naudojasi 250 milijonų žmonių per dieną ir kiekvienas jų naudoja vidutiniškai 24 minutes. Ir atsižvelgiant į tai, kad X dienos aktyvių vartotojų skaičius nekyla, jei aktyvių sekundžių skaičius didėja, tai reiškia, kad žmonės, kurie šiuo metu naudoja X, jį naudoja dažniau.

Tai yra prasminga, ir tai yra puiki statistika, todėl nesu tikras, kodėl X vis užtemdo jas šiais kitais rodikliais. Tačiau vėlgi, duomenų taškų neatitikimas greičiausiai nepadės įgyti daugiau reklamuotojų pasitikėjimo.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -