Porą kartų per metus susidomėjimas nauja socialinė platforma sukelia „Buundy“ socialinę platformą, o rinkodaros specialistai pradeda užduoti klausimus, ar verta sukurti profilį ir (arba) kokios galimybės gali būti. Paprastai mano kvalifikacija aprėpti vieną iš šių naujų programų yra 10 milijonų vartotojų, nes bet koks mažesnis už tai, ir tai tiesiog nėra aktualu. Galite turėti visus norimus šurmulius, tačiau turėdami tiek mažai vartotojų, balanso, kam tikrai rūpi?
Aš darau išimtį šiuo atveju tik todėl, kad požiūris, kurį imasi „BuzzFeed“, yra toks neįprastas, nes tai yra pirmas kartas, kai internete gimusi įmonė siekė pasiimti viešpatavimą sau ir sukurti savo socialinę programą.
Šis vaizdas yra iš naujos svetainės „Buzzfeed“ „salos“ socialinės žiniasklaidos programa. Na, mes manome, kad ji vadinama „sala“, remiantis URLnors „BuzzFeed“ oficialiai nepaskelbė projekto pavadinimo.
Iš esmės žiniatinklio leidėjas „BuzzFeed“, „Led My Jonah Peretti“, kuria savo socialinį tinklą, kad atremtų dabartinių pirmaujančių socialinių programų neigiamą poveikį, kurį daugiausia lemia AI pagrįsti algoritmai, kurie optimizuoja įsitraukimą visų pirma.
Kaip paaiškino Peretti:
„D.EEP mokymasis yra skirtas maksimaliai padidinti laiką, kurį visi praleidžiame šioms programoms. Pasirodo, kai programos įmonei nerūpi turinys, ir prašo AI, kad būtų maksimaliai padidintas naudojimas, rezultatas yra paslauga, skatinanti turinį, kuris padidina priklausomybę. Sukuriamo ir rekomenduojamo turinio tipas nėra geriausias turinys, o turinys, sukeliantis labiausiai kompulsyviausią ir nuspėjamą žmogaus smegenų atsakymą. “
Tai yra gerai žinoma platesnio interneto klaida, ta emocinė reakcija yra ta, kuri skatina paspaudimus, o tai paskatina aukšto lygio metodus, kad būtų maksimaliai padidintas turinio našumas.
Įvairūs tyrimai parodė, kad pyktis ir baimė yra geriausi emocinės reakcijos varikliai, o tai reiškia, kad leidėjai ir kūrėjai yra stumiami kuriant tokio tipo turinį. Tai, be abejo, yra pagrindinė priežastis, kodėl mes dabar esame tokie politiškai susiskaldę.
Peretti šį turinį vadina „snarf“ ir sako, kad AI algoritmai tai padidina dar labiau nei anksčiau.
„Mes visi esame susipažinę su tokio tipo turiniu, ypač tais iš mūsų, kurie chroniškai yra internete. Turinio kūrėjai perdeda (-us), kad jų turinys būtų skubus ir egzistencinis. Jie gamina naujovę (N) ir savo turinį suka kaip precedento neturintį ir unikalų. Jie manipuliuoja pykčiu (a), kad paskatintų įsitraukimą per pasipiktinimą. Jie nulaužė išlaikymą (R), nesulaukdami informacijos ir pažadėdami atsipirkdami vaizdo įrašo pabaigoje. Ir jie išprovokuoja baimę (f), kad žmonės skubiai sutelktų dėmesį į savo turinį. “
Įdomu tai, kad „BuzzFeed“ buvo vienas iš pagrindinių šio požiūrio naudos gavėjų, turinčių antraštes, kurios vilioja vartotojus, ypač „Facebook“, suderindami su visagaliais meta algoritmais.
Tačiau dabar „Peretti“ siekia užimti poziciją, sukurdamas socialinį tinklą, kuris nėra pagrįstas tais pačiais priklausomybės požiūriais.
“Visuomenė pradeda gaudyti. Visi pradeda suprasti, kad sistema yra sulaužyta. Žmonės pradeda trokšti kažko kitokio. “
Taigi, kuo „Buzzfeed“ socialinis tinklas bus skirtingas?
Peretti sako, kad jų socialinė platforma išlaikys žmogaus kuravimo lygį ir sutelks dėmesį į tikras vertės istorijas, o ne tik naujausią dopamino hitą.
„Mes darome pasmerkimą už jus, todėl galite sekti didžiausias tendencijas, rasti paslėptus brangakmenius ir būti kilpoje, negaišdami laiko ir rizikuodami savo psichine sveikata. Mes taip pat kovosime su pykčiu ir baime su humoro jausmu, juokdamiesi iš bufetinių bufetinių ir juokingiausių žmonių juokingumo. “
Iniciatyva apims „HuffPost“, skanias ir kitas „BuzzFeed“ ypatybes, kad sukurtų tai, kas labiau panaši į naujienų programą, o ne į socialinį tinklą.
Bet Peretti tai paskelbė kaip socialinės žiniasklaidos alternatyvą, todėl turėsime palaukti ir pamatyti, kaip visa tai susieja.
„Mes užtikrinsime, kad mūsų bendruomenės džiaugsmas ir žmonija būtų išsaugoti ir švenčiami. „Snarf“ skatina įsitraukti, tačiau jei mes atliksime savo darbą, mes vis tiek galime pereiti su humoru, iš džiaugsmo ir su nedidele doze teisaus pykčio. Ir mes sugrąžinsime daugiau linksmybių ir žaismingumo į internetą su mažo akcijų turiniu, kuris yra grynas pramogas, pradedant garsenybių istorijomis ir baigiant pirkiniais ir baigiant asmeniniais patarimais. “
Taip, aš nesu tikras, kad tai iš tikrųjų veiks kaip koncepcija, ir tikrai ne kaip esamų socialinių programų konkurentas. Ir iš tikrųjų tai labiau skamba kaip centralizuotos, patobulintos „Buzzfeed“ platformų versijos, esančios programos forma, ne socialiniame tinkle, bet galbūt jame yra daugiau.
„Peretti“ taip pat pažymi, kad platforma „panaudos AI, kad vartotojų agentūrai suteiktų agentūrai, užuot pavogusi savo agentūrą“.
Konceptualiai pasiūlymas skamba perspektyviai, tačiau tikroji programa čia skamba kaip komentarų skyriai, kai „Buzzfeed“ atgyja naujoje bendruomenės programoje.
Kadangi socialiniai tinklai yra būtent tokios, platformos, palengvinančios vartotojo įmokas, o ne tam tikrų leidinių demonstravimo. Kuris „Peretti“ puikiai supranta ir, atsižvelgiant į jo žinias apie sektorių, ir ilgalaikis buvimas lauke, bus įdomu, ką jis sugalvos skatinti tą veiklą.
Ir aš sutinku su praktiškai viskuo, ką sako Peretti, kalbant apie tai, kaip socialinės žiniasklaidos platformos ir skaitmeniniai algoritmai užkrėtė tai, kaip mes artėjame prie dalykų, filtruodami viską į dvejetainį, gentinį sensacingumą.
Leidiniai, norintys išlikti paviršiuje, yra beveik priversti imtis pusių, ir tas požiūris „prieš juos“ galų gale persmelkia ir gesto į labiau įsitvirtinusį požiūrį, kuris sustiprina susiskaldymą.
Informacijos ekosistema yra sugedusi, tačiau iš tikrųjų vienintelis būdas tai ištaisyti yra pakeisti pačių platformų paskatas, užtikrinti, kad tikslumas būtų apdovanotas už įsitraukimą.
Ir net tai netrukdys žmonėms spustelėti sensacingiausių paieškų, o tai taip pat sukelia galimą tokio pasirinkimo šališkumą.
Bet vėlgi, Peretti visa tai žino, geriau nei jūs ar aš, ir todėl bus įdomu pamatyti, kokį požiūrį jis laikosi to spręsti.
Čia galite užsiregistruoti į „Buzzfeed“ naujojo projekto „Buzzfeed“ sąrašą.