Tai gali būti įdomu. Kol „TikTok“ nebus uždraustas.
Šiandien „TikTok“ savininko „ByteDance“ išleista vaizdo įrašų redagavimo programa „CapCut“ paskelbė apie naują „Commerce Pro“ paketą, skirtą padėti mažmenininkams kurti geresnį turinį savo internetiniams kanalams.
Kaip paaiškino CapCut:
„Nesvarbu, ar kuriate turinį socialinei žiniasklaidai, ar tobulinate parduotuvės vitrinos vaizdus, ar vaizdus ar vaizdo įrašus, „CapCut Commerce Pro“ įgalina kurti profesionalų, patrauklų turinį, skatinantį verslo rezultatus. Puikiai tinka tiems, kurie nori supaprastinti savo kūrybinį procesą ir padidinti savo prekės ženklo buvimą.
Pasiūloje yra daugybė su „TikTok“ suderintų prekybos kūrimo įrankių, įskaitant procesą, kuris gali sukurti vaizdo klipus pagal jūsų produkto URL, taip pat įvairias priemones, skirtas į klipus įtraukti apsipirkimo nuorodas.
Tai taip pat apima kai kurias pažangesnes „TikTok“ pardavimo parinktis, įskaitant prieigą prie „TikTok“ AI avatarų, kurie gali „padėti atgaivinti jūsų turinį ir padėti atlikti viską nuo produktų demonstravimo iki paaiškinamųjų vaizdo įrašų“.
Tokie virtualūs avatarai Kinijoje sulaukė didžiulio populiarumo, o „TikTok“ tikisi, kad jie susilauks ir Vakarų auditorijos, o naudodamiesi šia funkcija galėsite kurti ir naudoti šiuos skaitmeninius personažus įvairiose vaizdo įrašų reklamose.
Taip pat yra naujas „Virtual Try On“ elementas:
„Pasirinkite dirbtinio intelekto modelį, kad praktiškai išbandytumėte gaminius ir sukurtumėte nuotraukas, kuriose būtų demonstruojamas jūsų produktas.
„CapCut Commerce Pro“ taip pat leidžia planuoti ir automatiškai paskelbti keliuose kanaluose, taip pat našumo įžvalgas, skirtas valdyti jūsų procesą. Yra net sezoninių renginių, pvz., Juodojo penktadienio ir Kibernetinio pirmadienio, šablonų, kad galėtumėte tinkinti reklamas.
Tai geras paketas, kuris, be jokios abejonės, patiks mažmeninės prekybos kūrėjams, siūlantis daugybę reklamos parinkčių.
Ir apskritai „CapCut“ yra geras vaizdo įrašų redagavimo įrankis ne tik „TikTok“, bet ir jūsų reklamoms kituose kanaluose. Tačiau kyla klausimas, ar „CapCut“ išliks prieinamas JAV, jei „TikTok“ galiausiai bus pašalintas iš JAV rinkos.
„TikTok“ šiuo metu JAV susiduria su priverstiniu išpardavimu dėl saugumo problemų, susijusių su jo ryšiais su savo Kinija. Teoriškai Kinijos vyriausybė galėtų naudoti „TikTok“ informacijos rinkimo ir (arba) platinimo tikslais, o JAV senatoriai balsavo už tai, kad programa būtų JAV nuosavybė arba būtų pašalinta iš šalies.
Kinijos pareigūnai, kurie šį žingsnį laiko JAV „patyčiomis“, pažadėjo prieštarauti sprendimui ir priversti „TikTok“ pasitraukti iš Amerikos, o ne parduoti platformą JAV savininkui. O tai reiškia, kad išpardavimo sąskaita iš tikrųjų gali lemti programos uždraudimą, o jei „TikTok“ atsiras, kitos Kinijos programos, ypač priklausančios „ByteDance“, taip pat gali būti pašalintos iš JAV rinkos.
Taigi, jei „TikTok“ pasieks, tikimasi, kad ir „CapCut“, todėl, jei norite labiau pasitikėti redagavimo įrankiu, verta paminėti, kad „CapCut“ gali išnykti kitais metais. Dar liko daug nuveikti, kol bus patvirtinta „TikTok“ pabaigos data arba, jei ji iš tikrųjų bus uždrausta, o įmonė stums į priekį su teisiniu iššūkiu.
Bet vėlgi, verta atkreipti dėmesį į savo skaičiavimus.
Kalbant apie kainas, „CapCut Commerce Pro“ galima įsigyti naudojant „freemium“ modelį su pirmąsias 200 sekundžių vaizdo įrašo, kurį sukuriate programoje, galima nemokamai, kol būsite priversti pereiti prie mokėjimo modelio, už 26 USD per mėnesį arba 250 USD per metus.
Tai atrodo protinga suma, o su kai kuriais pažangiausiais elementais tai gali būti verta kainos. Išskyrus kitus aspektus.
„CapCut Commerce Pro“ dabar galima įsigyti JAV, JK, Kanadoje, Australijoje, Brazilijoje, Filipinuose ir Indonezijoje.