Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.

Kaip „X“ platesnio pastangų priversti daugiau žmonių sumokėti už programą per jos „X Premium“ pasiūlymą, į paketą pridedama įvairių pasiekiamumų privalumų, įskaitant prioritetų rodymą „Post“ atsakymuose ir galimybę sustiprinti jūsų įrašus naudodamiesi nauja „Boost“ parinktis.

Ir, kaip buvo atskleista naujausioje X algoritmo analizėje, „X Premium“ abonentai taip pat gauna bendrą savo pranešimų padidėjimą, nes sumokėjo savo mėnesinį mokestį.

Tačiau ar tai yra reikšmė, ir ar tai verčia mokėti už „X premium“ vertą prekės ženklų, norinčių pasiekti „X“ vartotojus?

Remiantis nauju „Buffer“ tyrimu, atsakymas yra „taip“, o „X Premium“ paskyrose programoje vidutiniškai pasiekia dar 10 kartų daugiau pasiekiamumo.

Buferio komanda atliko M analizęRūdos nei 18,8 mln.

Ir tai daug:

„Buffer X premium“ tyrimas

Kaip matote šioje diagramoje, „X Premium“ paskyros pasiekia daugiau nei jų įrašus.

Nors įdomu pastebėti, kad laikui bėgant pasiekimo nauda sumažėjo. Tai gali būti susijusi su konkrečiomis paskyromis ir kaip jas daro įtaką algoritmo pakeitimai programoje.

Bet iš esmės, jei norite maksimaliai padidinti savo „X“ pasiekiamumą, greičiausiai verta sumokėti už „Premium“ pasiūlymą.

Nors tuo pačiu metu tai nėra pagrindinis pardavimo taškas nuolatiniams vartotojams. Taip yra todėl, kad didžioji dauguma (80 proc.) „X“ vartotojų niekada neskelbia ar net nedalyvauja programoje, todėl „X“ visada buvo šiek tiek keista nauda. Tačiau žvelgiant iš prekės ženklo ir rinkodaros perspektyvos, duomenys rodo, kad norint pasiekti platesnę auditoriją yra svarbus aspektas.

Kalbant apie skirtingas „X premium“ sąskaitos pakopas, „Buffer“ duomenys rodo, kad mokėjimas daugiau turi daug didesnį poveikį „ReACH“.

„Buffer X premium“ tyrimas

Remiantis „Buffer“ duomenimis, žmonės, mokantys už paprasčiausią „X premium“ pakopą (BASIC), paprastai gauna mažiau nei 100 parodymų viename įraše, o „Premium“ sąskaitos vidutiniškai gauna 600 parodymų.

„Premium+“ paskyros vis dėlto gauna daugiau nei 1 550 parodymų už įrašą.

Kuris yra dar vienas aspektas, nors išlaidos čia taip pat yra santykinės.

„X“ mokamos pakuotės prasideda nuo 3 USD per mėnesį už „Basic“ ir siekia iki 40 USD per mėnesį už „Premium+“.

Taigi, nors vidutiniškai padidinsite daugiau nei 100%, jei pereinate prie aukščiausios aukščiausios pakopos, jūs taip pat mokate daugiau nei 5x už šią galimybę (palyginti su įprasta premija). Gal galėtumėte tai apsvarstyti kaip savo skelbimo išlaidų dalį, tačiau tai yra dar vienas elementas, kurį reikia atsižvelgti į jūsų planavimą.

Visoje „Buffer“ ataskaitoje yra daugiau informacijos, įskaitant duomenis apie įrašo našumą už mokėjimo sąskaitas, kurios galėtų suteikti daugiau konteksto jūsų planavimui.

Visą buferio ataskaitą galite perskaityti čia.

Nuoroda į informacijos šaltinį

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -