Žiūrėk, aš nežinau, kodėl, bet, matyt, „Zuck“ ir „Co.“ nusprendė, kad laikas dar kartą pabandyti padaryti „Pokes“ dalyką, platformai paskelbus naują parinktį, kurią ji jau bandė atgaivinti 2017 m., Vėlgi, praėjusiais metais, iki ribotos susidomėjimo.
Bet aišku, „Facebook“ nenori atsisakyti pasirinkimo, net jei visi kiti yra.
Kaip matote šiuose pavyzdžių ekranuose, naujausias „Facebook“ bandymas atgaivinti „Pokes“ prideda supaprastintą „Poke“ funkciją ir naują žaidimo elementą.
Kaip paaiškinta „Facebook“:
“Pažiūrėkite, kas tave užklupo, ir susiraskite kitus draugus, kurie galėtų kišti www.facebook.com/pokes. Galite pamatyti, kaip jūsų „Pokes“ skaičius su draugais auga kiekvieną kartą, kai kišate vienas į kitą, o jūs taip pat galite atmesti pokštus iš sąrašo. “
Ir kaip matote pirmame aukščiau esančiame paveikslėlyje, „Facebook“ taip pat sugrąžino mygtuką „Poke“ į vartotojo profilius, todėl galite lengvai ką nors kišti į jų profilio puslapį.
Kodėl norėtumėte tai padaryti? Nežinau, bet „Zuck“ ir „Co.“ aiškiai galvoja, kad jis turi vertę ir gali tam tikru būdu padidinti jūsų socialinės žiniasklaidos patirtį.
Arba jie tiesiog nori, kad tai įvyktų.
Kovo mėnesį „Meta“ bandė atgaivinti „Facebook“, paskelbdama, kad ji vėl įtrauks „kelių OG„ Facebook “patirtį“ į programą. Tai prasidėjo nuo atnaujinto draugų skirtuko, ir dabar tai taip pat yra išplėsta iki šio naujausio bandymo sugrąžinti „Pokes“ į tam tikrą aktualumo formą.
Nors atrodo, kad mažai tikėtina, kad ji įgis tikrą sukibimą, ypač atsižvelgiant į tai, kad mažiau žmonių dabar naudojasi „Facebook“, o dar mažiau naudojasi ja susisiekti su draugais, dauguma dabar pereina prie pranešimų platformų tokiam tikslui.
Bet galbūt tai verta meta bandyti dar kartą, ir galbūt yra keletas atsidavusių „Poke“ entuziastų grupių, kurios paremtų naują beprasmiškos, erzinančios sąveikos amžių programoje.
Ir jei „Facebook“ gali priversti jaunus žmones naudoti pasirinkimą, tai gali paskatinti „Snapchat“ panašų skubėjimą ant „Pokes“, o nauji „Poke“ skaičiavimai veikia kaip jos pačios „Snap Streaks“ versija.
Aš manau, kad čia yra viltis, tačiau ji tiesiog atrodo kaip kurčias, įmonių bandymas „priversti įvykti“, kuris vėl atspindi platesnį meta tendencijų trūkumą ir vartotojo susidomėjimą.
Tai atrodo juokinga pasakyti apie įmonę, kuriai priklauso labiausiai naudojamos socialinės ir pranešimų programos pasaulyje. Tačiau „Meta“ programų dalykas yra tai, kad jaunesnė auditorija retai būna sudomintos, o senesnės demografijos užpildo skaičius ir padidina jų naudojimą.
Be abejo, tai yra geresnis verslui, tačiau „Facebook“ ir „Instagram“ niekada neturi nuostabių funkcijų pirmiausia, jos tiesiog klonuoja iš „Snapchat“ ir „Tiktok“, kad galėtų įsitraukti į naujausias tendencijas.
Tai taip pat galite pamatyti „Meta“ AI įrankiuose, kai „Facebook“ nuolat ragina jus „sukurti savo kaip astronauto nuotrauką“ ar kokį nors kitą „Dopey“ raginimą.
Kodėl? Kodėl kas nors norėtų tai padaryti? Kodėl kas nors norėtų sukurti netikrą, AI įvaizdį, darantį tai, ko niekada nepadarė, išskyrus sukčiavimą, pasidalindamas tokiais „Meta“ programose?
Tas pats pasakytina apie „Meta“ įžymybių įkvėptus AI robotus, kurie dabar bandė ką nors padaryti kelis kartus. Kodėl kam nors rūpintųsi, jei AI robotas, su kuriuo jie užsiima, skamba kaip „Snoop Dogg“ ar „Jon Cena“? Tai robotas, tai ne šios tikrosios įžymybės, tad kodėl tai yra dalykas, kurį „Meta“ vis stumia, tarsi tai yra šventasis Gralis kuriant ryšį su jaunesne auditorija?
„Facebook“ akivaizdžiai sulaukė didžiulės sėkmės, o „Instagram“ pirkimas buvo genialumo smūgis retrospektyviai. Bet „Zuck and Co.“ nežino, kas yra šaunu, ir tai atsispindi visuose jų produktų leidimuose, interviu ir kt.
„Meta“ yra didžiausia kultūros grifas, remiantis kitų platformų ir bendradarbių patikimumu ir nous, kad laimėtų. Net jo „Meta Ray Ban“ akiniai yra vėsūs tik dėl „Ray Ban“ indėlio, o ne dėl paties meta indėlio.
Ir, aišku, tai nebuvo kliūtis platesnei meta, kaip verslo, sėkmei. Tačiau kaip kultūrinė įtaka, turint unikalių savybių ir įsitraukimo įrankių, „Facebook“ nėra.
Tačiau dabar vėl lengviau kišti žmones, todėl žmonės, kurie nežinojo, koks „Facebook“ buvo 2006 m., Gali tai išbandyti patys ir susirgti, kaip mes visi.
Nuoroda į informacijos šaltinį