Štai greita, bet svarbi „Instagram“ vadovo Adamo Mosseri pastaba:
Kaip nurodyta aukščiau esančiame klipe, Mosseri paaiškina, kad jūsų prekės ženklo logotipo įtraukimas neturės įtakos jūsų ritinių pasiekiamumui „Instagram“.
Tiesiogiai cituoti Mosseri:
„Jei ritę pažymėsite vandeniu savo logotipu, ar tai turės įtakos jo pasiekiamumui? Atsakymas yra ne, tai iš tikrųjų gera. Mes stengiamės nerekomenduoti Reels su logotipais iš kitų programų, bet jei tai jūsų logotipas, nesijaudinkite dėl to.
Dar 2021 m. „Instagram“ įdiegė nuobaudą dėl aptikimo ritėms, ant kurių yra „TikTok“ logotipas, kad atgrasytų vartotojus pakartotinai skelbti turinį tarp dviejų programų. Pakartotinis TikToks paskelbimas kaip ritės, net ir su vandens ženklu, vis tiek bus rodomas jūsų stebėtojams tokiu pačiu būdu, tačiau jų platesnis pasiekiamumas yra ribotas, todėl jie nebus rodomi Naršyti ar rekomendacijose
Konkretus patarimas tuo metu buvo, kad vartotojai neturėtų skelbti turinio.kuris akivaizdžiai perdirbamas iš kitų programų“.
Nuo tada „YouTube“ pridėjo „Shorts“ – savo trumpos formos turinio variantą, ir tai, atrodo, taip pat bus taikoma pagal IG „logotipus iš kitų programų“ čia.
Tačiau į klipus įtraukti savo prekės ženklo logotipą yra gerai, ir už tai nebus skirta bauda.
Tam tikrais atžvilgiais atrodo menka, kad Meta apriboja konkurentų pakartotinių įrašų pasiekiamumą, bet vėlgi, jie daro tą patį, kad paryškintų originalų turinį (idealiu atveju), ypač per jų programų atradimo elementus.
Taigi, norėdami paaiškinti, neskelbkite „TikToks“ iš naujo „Reels“ su „TikTok“ logotipu, jei norite pasiekti platesnę auditoriją. Bet jei norite sukurti ritę su savo prekės ženklu, tai nėra problema.
Atitinkamas paaiškinimas „Reels“ kūrėjams.