„Instagram“ išbando kitą koliažo funkciją, kai kurie vartotojai mato naują raginimą paskelbti vaizdų koliažą iš savo fotoaparato juostos į „Stories“, kaip dar vieną priemonę sukurti patrauklesnį istorijų turinį.
Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį pasidalijo socialinės žiniasklaidos ekspertas Mattas Navarra, „Instagram“ dabar pristato naują istorijų koliažo parinktį, kuri leidžia pasirinkti kelis vaizdus iš fotoaparato ritinio ir sukurti koliažo vaizdą.
Kas nėra visiškai nauja.
„Instagram“ jau kurį laiką leido vartotojams kurti įvairių tipų koliažus „Istorijose“ naudojant „Layout“ parinktį, nors ji yra griežtesnė, nes tikrasis koliažo formatas nustatomas pagal jūsų pasirinktą maketą. Ši atnaujinta versija yra šiek tiek laisvesnė, todėl su savo vaizdais galite sukurti visų naujų vizualinių dizainų.
„Instagram“ jau kurį laiką eksperimentavo su koliažais, platforma taip pat išbandė koliažus grupiniuose pokalbiuose.
Tai atrodo beveik taip pat, kaip ir ši nauja istorijų parinktis, nors ir kitokiu elementu.
Ir tikrai, „Instagram“ tikriausiai dirba su koliažais nuo 2022 m. pabaigos, kai „Pinterest“ programa „Shuffles“ pradėjo populiarėti.
„Shuffles“ leidžia kurti meniškus koliažus iš „Pinterest“ vaizdų, o programa greitai sukėlė įvairių auditorijų susidomėjimą.
Pagal dabar žinomą „Meta“ strategiją, jei kuri nors nauja socialinių programų funkcija įgauna trauką, ji ją nukopijuoja, kad sustabdytų galimą vartotojų srautą nuo savo programų.
Ir neapkęskite tokio požiūrio, kuris jums patinka, jis iš tikrųjų veikia. „Facebook“ ir „Instagram“ išlieka dvi dažniausiai naudojamos socialinės programos (nebent jūsų skaičius „YouTube“, kuri daugiausia naudojama ne socialiniam bendravimui), turinčios milijardus vartotojų. „Instagram“ pakartojus „Snapchat“ istorijas, istorijos tapo viena iš dažniausiai naudojamų IG funkcijų, nes „Snapchat“ augimas sustojo, o „TikTok“ formato pavogimas „Reels“ taip pat tikriausiai apribojo „TikTok“ augimą.
Norėčiau teigti, kad „TikTok“ kur kas geriau žiūri trumpos formos vaizdo įrašus nei „Instagram“, tačiau kai kurie žmonės tiesiog nenori kurti naujų profilių ir mokytis naujų programų. Taigi, jei galite suteikti jiems panašios patirties platformose, kurias jie jau žino, įrodymai rodo, kad didelė dalis išliks.
Koliažai netapo kitu dideliu dalyku, tačiau yra nišinis susidomėjimas, o „Pinterest“ nuo tada pritaikė formatą, kad į šiuos kūrinius būtų įtraukti perkamų produktų smeigtukai.
Teoriškai „Instagram“ galėtų padaryti tą patį, o tai ilgainiui gali tapti nauju požiūriu ir prekių ženklams.
Tačiau šiuo metu jis tikriausiai išstumiamas pačiu laiku, kad galėtumėte paskelbti tų metų koliažus, kurie buvo per Naujuosius.
„Instagram“ paprašėme daugiau informacijos apie „Stories“ koliažų išleidimą ir atnaujinsime šį įrašą, jei sulauksime atsakymo.