Ar tiktokas liks prieinamas JAV? Ar „X“ (buvęs „Twitter“) gali išgyventi savo rūpesčius? O kaip generatyvinis dirbtinis intelektas (AI) perrašys ekosistemą? Stulbinkite į viršų, kurie trunka, kad socialinėje žiniasklaidoje būtų įveikiami, nes šie ir kiti deginantys klausimai ateinančiais mėnesiais išlieka priešakyje.
Atsižvelgdami į tai, socialinė žiniasklaida šiandien surinko naujausius straipsnius, kuriuose išsamiai pažvelgta į svarbiausius pokyčius, kuriuos rinkodaros specialistai turi stebėti 2025 m. Nurodyti tikimybę, kad vartotojai masiškai migruos iš vienos platformos ir nusileistų Kitas, kai tyrinėsite, kaip socialinė komercija galėtų įgyti trauką, tikimės, kad šis turinys suteikia rinkodaros specialistams naudingą žaidimų knygą, kai formuojasi metų strategijos.