Taigi, kas yra „peržiūra“ socialinės žiniasklaidos programoje ir ką iš tikrųjų reiškia „peržiūrų skaičius“ kiekvienoje platformoje?

Praėjusią savaitę Instagram paskelbė apie reikšmingus savo analizės pokyčiuspakeisdamas visas duomenų nuorodas į „Peržiūros“, o ne į kitus žymenis, pvz., „Pasiekiamumas“ ir „Paleidimai“. Tai atitinka tiek platesnes pramonės tendencijas, tiek besikeičiančią naudojimo elgseną. Tačiau tai taip pat reiškia, kad IG vėl keičia įsitraukimo skaičiavimo būdą.

Kaip pažymėjo pramonės ekspertas Nikas Ciceronastaip pat keičia socialinio vertinimo aplinką.

Kaip paaiškino Ciceronas:

Panašu, kad Groundhog Day vėl – „Instagram“ atsikrato parodymų ir žaidimų metrikos ir pakeičia juos „vaizdu“, skirtu visų tipų turiniui: ritiniams, nuotraukoms, karuselėms, pasakojimams ir kt. Tačiau tai nėra 3 sekundžių vaizdas prieš keletą metų. Vietoj to, „Instagram“ prisijungia prie tendencijos konsoliduoti 1 sekundės rodinį (iš esmės įspūdį).

Cicero pripažįsta, kad tai supaprastina vertinimą, todėl pramonė yra labiau suderinta su apibrėžimu, kas yra „vaizdas“. Tačiau tai taip pat gali neatspindėti tikrojo įsitraukimo.

Vienos sekundės peržiūros metrika yra paprastas būdas įvertinti ir palyginti turinio našumą, todėl kūrėjams ir rinkodaros specialistams lengviau optimizuoti strategijas „Instagram“, „TikTok“ ir X. (Tačiau nors) vienos sekundės peržiūra gali sudominti pradinį susidomėjimą, tai neatspindi gilesnio įsitraukimo.

Taigi, kas dabar yra kiekvienoje iš pagrindinių platformų apibrėžtas požiūris ir kaip tai susiję su jūsų rinkodaros požiūriu?

Ciceronas parengė šią patogią apžvalgą.

Socialinės platformos peržiūrų sąrašas



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -