Taigi dabar, kai pamatėme naujausią „Meta“ AR akinių iteraciją, „Orion“ prototipą, kurį ji pristatė praėjusią savaitę konferencijoje „Connect“, galime sužinoti apie AR nešiojamų prietaisų būklę ir apie tai, kur kiekvienas iš pagrindinių. žaidėjai yra šiame žaidimo etape.

Trys svarstymai čia yra „Meta’s Orion“, „Snap’s AR Spectacles“ ir „Apple VisionPro“, kurie visi turi įvairių privalumų ir trūkumų, kurie ilgainiui gali būti naudingi arba ne.

AR akinių palyginimas

Kaip matote iš šio palyginimo, „Snap“ iš pažiūros atsilieka nuo kitų pagal techninius pajėgumus, kurių matymo laukas yra daug ribotesnis, nors jo skyros statistika yra geresnė tame ribotame ekrane.

Kalbant apie svorį, „Orion“ šiuo metu gerokai lenkia, o tai buvo pagrindinis „Meta“ kūrimo tikslas, kurdamas lengvesnį įrenginį, kuriame įdiegtos visos reikiamos technologijos. Iš tiesų, Meta pavadino įrenginį „miniatiūrizacijos žygdarbis“.

Tuo tarpu „Apple“ „VisionPro“ turi platesnį matymo lauką, tačiau šis svoris atrodo per didelis ir nelabai suderinamas su mobiliojo ryšio naudojimu.

Panašu, kad čia Meta pirmauja kurdama gyvybingesnį, kasdien nešiojamą įrenginį, kurį galėsite naudoti kasdieniame gyvenime. „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas sako, kad jis tikisi, kad akiniai ilgainiui pakeis mūsų telefonus daugelyje programų, ir šiame kontekste „Meta“, atrodo, eina teisingu keliu.

Tačiau daug, žinoma, priklauso nuo kainos ir technologijos prieinamumo.

Meta taip pat sunkiai dirbo šiuo aspektu. Kai praėjusiais metais „Apple“ išleido „VisionPro“, „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas subtiliai pabrėžė, kad produktas buvo demonstruojamas. „Mūsų įmonių atsineštos vertybės ir vizija skiriasi“, kartu kritikuodamas mažą produkto vertę, palyginti su „Meta Quest“.

„Meta“ žino, kad įvaikinimas yra labai svarbus norint dominuoti rinkoje, todėl kol kas nedrąsu kalbėti apie „Orion“ kainą. Tačiau Zuckerbergas įsitikinęs, kad akinius bus galima įsigyti už kainą “palyginti su šių dienų telefonais ir nešiojamaisiais kompiuteriais“ tam tikru etapu per ateinančius penkerius metus.

Tačiau iš esmės „Meta“ padidino motyvaciją sumažinti kainą ir maksimaliai padidinti įsisavinimą, nes tai yra platesnės metaversijos vizijos dalis.

Tai jau matėme su „Quest“ ausinėmis, kurių kaina nuolat mažėja, nepaisant tobulėjančių technologijų. Kadangi „Meta“ reikia daugiau žmonių, kurie įsitrauktų į jos VR patirtį, pvz., „Horizon Worlds“, kad prie jos prisijungtų daugiau žmonių, todėl ji, be abejo, turi daugiau priežasčių nei kiti erdvėje esantys žaidėjai sumažinti išlaidas. arba ilgalaikis pelnas.

„Meta“ užsidirbs pinigų iš pirkinių programoje, susijusių su skaitmenine patirtimi ir įvykiais. „Snap“ ir „Apple“ galės pasiūlyti tą patį, bet ne tokiu mastu, kokius tyrinėja „Meta“, ir galiausiai atrodo, kad „Meta“ labiau padidins įsisavinimą dėl kritinės vartotojų masės ir įsitraukimo.

Tai yra pamoka, kurią išmokome iš socialinių programų, ir dėl šio požiūrio „VisionPro“ greičiausiai bus priverstas pasitraukti iš lenktynių, jei pradinė kaina dar nepadėjo „Apple“ ištraukti iš AR / mišrios realybės rinkos.

Tačiau dar nežinome, nes Meta vis dar derasi dėl geriausios vartotojų kainos. Tačiau, atsižvelgiant į vis didėjantį „Ray Ban“ išmaniųjų akinių populiarumą, „Meta“ žino, kiek žmonės nori mokėti už panašius įrenginius, ir tai gali padėti geriau pasinaudoti rinkos galimybėmis.

Tai dar vienas aspektas, nes „Meta“ dabar turi platinimo tinklą, o partnerystė su „EssilorLuxottica“, „Ray Ban“ gamintoja, taip pat padės sukurti vartotojams patogesnius AR akinius.

„Snap“ AR akiniai nė iš tolo nėra tokie patrauklūs ar, tikėtina, patogūs, nes yra dvigubai sunkesni. Ir tikrai, „Snap“ nesąmoningai iššvaistė pagrindinį pranašumą, kurį turėjo šiuo klausimu, nes kadaise buvo vienintelis tiekėjas, turėjęs perspektyvų išmaniųjų akinių vartotojų prekių tinklą, kurį sukūrė savo akiniams platinti.

„Meta“ niekur neprilygo „Snap“, tačiau „Meta Ray Bans“ dabar yra daug didesnis pardavėjas, todėl tai nėra pranašumas.

Taigi, kurie AR akiniai galiausiai laimės ir ar vartotojų AR taps tikru, reikšmingu dalyku?

Atrodo, kad „Meta“ yra geriausioje padėtyje, kad maksimaliai išnaudotų savo galimybes, o „Snap“ stengsis neatsilikti nuo daugiau išteklių turinčių konkurentų lenktynėse.

„Apple VisionPro“ visais atžvilgiais yra geras įrenginys, tačiau kaina yra per didelė, kad būtų galima pamatyti masinį naudojimą, o „Apple“ taip pat neinvestuoja į platesnę AR / VR ekosistemą, kad sujungtų žmones.

Panašu, kad „Meta“ dengia visus pagrindus, o jos akiniai yra vieninteliai, kuriuos galite pamatyti, kaip bet kuris žmogus gyvybingai nešioja savo kasdienį gyvenimą.

Taigi atrodo, kad Meta pirmauja, tačiau laukia daug plėtros ir daug kas gali pasikeisti.

Bet ar AR iš tikrųjų bus dalykas? Sakyčiau, kad tikrai taip. Ir nors tik nedidelė dalis žmonių iš tikrųjų turėjo galimybę patirti šiuos naujo lygio AR įrenginius, platesnės tendencijos, susijusios su išmaniųjų akinių pritaikymu, kartu su pažanga kitose susijusiose srityse (AI) rodo, kad Meta jau seniai. , daug kritikuojamas metaversijos matymas, kasdien atrodantis protingesnis.

Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -