Po to, kai praėjusių metų rugsėjį buvo įtraukti auksiniai „viršutinio balso“ ženkleliai, kurie buvo susieti su indėliais į bendradarbiavimo straipsnius, „LinkedIn“ dabar atnaujina savo „Voice Blue Blue Blue Badge“ programą, siekdama užtikrinti, kad jos paskirstyti nariai išliks aktyvūs programoje.
Dabar, kai nario programoje bus suteiktas „viršutinio balso“ ženklelis, jis jį išlaikys tik šešis mėnesius, o „LinkedIn“-reguliariai peržiūrėti ženklelio paskirstymą. Iki šiol „Blue Borded“ viršutiniai balsai neribotą laiką išlaikė savo ženklelį.
Kaip paaiškino „LinkedIn“:
“Populiariausi balsai vertinami du kartus per metus. Kai narys bus pakviestas į „Top Voices“ programą, jie liks geriausiu balsu mažiausiai šešis mėnesius ir gali būti atnaujinami ženkliuke, kol jie ir toliau atitiks pagrindinius programos reikalavimus. “
Tie reikalavimai yra šie:
- Sukurti nuoseklų turinį ir reguliariai bendrauti su bendruomene.
- Aukštos kokybės indėlis, originalumas ir autentiškumas balsu ir stiliumi.
- Įžvalgos pasidalino profesinėmis temomis, kurios gali apimti naujienas, komentarus ir analizę, susijusią su konkrečia pramonės, įmonės ar vietos ekonomika.
- Profiliai, turinys ir platformos sąveika laikosi „LinkedIn“ profesionali bendruomenės politika
Taigi, kaip gauti „viršutinį balso“ ženklelį?
Na, kaip pažymėta, „LinkedIn“ bandė vartotojams suteikti alternatyvą, automatizuotą būdą įgyti pripažinimą programoje, pridedant aukso „viršutinių balsų“ ženklelius, kurie buvo skirti atsižvelgiant į tai, kiek bendradarbiavimo straipsniai yra prisidėti.
Straipsniai bendradarbiaujant yra AI generuojami klausimai, kurie vėliau pateikiami „LinkedIn“ vartotojams dėl jų įvesties. Prie to, kad jis prisidėjo prie tokių, buvo šie ženkliukai, kurie galėtų padėti išskirti jūsų profilį, tačiau „LinkedIn“ nustatė, kad per daug ne ekspertų apgaudinėja sistemą, ir gaudami šiuos ženklelius be reikiamų žinių ar patirties.
Taigi jie jų atsikratė, tačiau mėlyni „viršutinio balso“ ženkleliai, skirti „LinkedIn“ vidiniams redaktoriams, lieka:

Norėdami juos gauti, turite laikytis aukščiau paminėtų reikalavimų ir tikėtis, kad „LinkedIn“ redakcinė komanda jus pastebės.
Taigi tai labiau primena „Twitter“ praeities patikrinimą, kai iš tikrųjų ją gauti yra sunkiau ir reikia peržiūrėti žmonių, o ne automatizuotą procesą.
Tai yra geresnė priemonė užtikrinti aukštos kokybės dalyvius, tačiau tai taip pat reiškia, kad tikriausiai nesiruošiate to gauti, nebent iš tikrųjų sutelktumėte dėmesį į „LinkedIn“ skelbimą ir pasidalintumėte savo patirtimi programoje.
Apskritai, „LinkedIn“ „geriausių balsų“ asignavimų pakeitimai yra teigiami, o tai užtikrins geresnį kompetencijos ir įgūdžių atstovavimą, nors tai taip pat gali erzinti kai kuriuos žmones, kurie nori įgyti pripažinimą programoje.
Čia negalite nusipirkti savo kelio į valdžią, o tai reiškia, kad vienintelis kelias yra paskelbti ir pasidalyti savo tikromis įžvalgomis.