„LinkedIn“ pasidalijo keletu naujų patarimų, kaip skelbti įrašus programoje, siekiant plėsti „LinkedIn“ bendruomenę ir maksimaliai padidinti savo galimybes.
Ir nors dauguma patarimų yra gana bendri ir tokie patys, kaip daug kartų girdėjote iš LinkedIn:
“Du kartus per savaitę skelbiantys „LinkedIn“ nariai mato iki penkių kartų daugiau profilio peržiūrų. Užpildykite savo profilį, kad parodytumėte savo patikimumą ir padėkite profilio žiūrintiesiems daugiau sužinoti apie jus.“
Yra keletas kitų pastabų, kurios apima ne tik „užpildykite savo profilį“ ir „parašykite įdomių dalykų“ ir apima daugiau „LinkedIn“ specifinės informacijos.
Pavyzdžiui:
Rašydami skelbimo kopiją tikriausiai atsiminkite kabliuko ir raginimo veikti įtraukimą, bet galbūt ne tiek daug kurdami asmeninius atnaujinimus.
Kalbant apie žmonių gaudymą su kabliu, „LinkedIn“ pateikia keletą pavyzdžių:
- Pasidalinkite stebinančia statistika: „Vidutinis vadovas sugaišta 12 valandų per savaitę. Štai kaip susigrąžinti tą laiką.
- Užduokite susimąstyti verčiantį klausimą: „O jeigu jūsų geriausiai dirbantis darbuotojas iš tikrųjų kenkia jūsų komandai?
- Padarykite drąsų pareiškimą: „Nuotolinis darbas yra pervertintas“.
- Pasidalinkite asmenine istorija: „Aš ką tik atsisakiau darbo, dėl kurio mano atlyginimas būtų padvigubintas. Štai kodėl. . .
- Paerzinkite tyrimų rezultatus: „Išanalizavau 1000 šaltų el. Išvados mane nustebino. . .
Ir apie CTA:
- Užduokite konkretų klausimą apie skaitytojų patirtį
- Pakvieskite konkrečių pavyzdžių iš savo skaitytojų darbų
- Ieškokite naujų perspektyvų
- Prašykite nuomonės dėl tam tikro savo įrašo aspekto
- Skatinkite skaitytojus pasidalinti įrašu su asmeniu, kuriam ši informacija galėtų būti naudinga
Kalbant apie temas, kurias galėtumėte apsvarstyti, „LinkedIn“ siūlo sdalintis savo žiniomis, patirtimi ir perspektyvomis bei komentuoti pramonės naujienas ir tendencijas.
Gerai, ne itin originalūs pasiūlymai, bet verta pagalvoti, kaip vien šie du elementai gali padėti formuoti jūsų LinkedIn asmenybę.
Taip pat galite pranešti apie profesinius pasiekimus ar atnaujinimus ir įtraukti savo požiūrį į tai, kas tai paskatino, arba galite paaiškinti svarbias naujienas ar pokyčius, vykstančius jūsų versle, „pateikdami komentarą, kodėl tai jums svarbu.“
Svarbiausia čia yra tai, kad turite įtraukti savo požiūrį ir indėlį, nes kitaip atrodo, kad socialinė komanda verčia jus paskelbti „LinkedIn“ įmonės vardu.
Ir taip, visi visada gali pasakyti, kada dalijatės šabloniniu įmonės pranešimu.
LinkedIn taip pat siūlo įsitraukti į kitų žmonių įrašus, kad padidintų žinomumą ir abipusiškumą, o taip pat sakoma, kad žymos su grotelėmis vis dar svarbios programoje:
„Žymės su grotelėmis yra ieškomos ir gali būti stebimos, todėl jūsų turinys gali būti rodomas tomis temomis sekančių profesionalų paieškose ir sklaidos kanaluose. Pridėkite keletą atitinkamų žymų su grotelėmis pagal turinį arba įrašo pabaigoje, kad padidintumėte turinio aptinkamumą ir pasiekiamumą.
Šių metų pradžioje „LinkedIn“ paklausiau, ar žymos su grotelėmis vis dar aktualios programoje, ir jie pasakė, kad taip, bet kontekste:
“Žymos su grotelėmis gali būti naudingas įrankis, leidžiantis žiūrintiesiems lengvai nustatyti, apie ką įrašas, ir rasti kitus susijusius įrašus. Tačiau svarbu naudoti žymas su grotelėmis, kurios yra glaudžiai susijusios su įrašo tema, kad jos būtų veiksmingiausios. Be žymų su grotelėmis, mes taip pat atsižvelgiame į pokalbių temas ir raktinius žodžius, kad padėtų atskleisti svarbią informaciją profesionalams, norintiems tobulėti savo karjeroje.
Taigi veiksmingiausias būdas yra naudoti grotažymes, kurios dar nėra terminai, kuriuos paminėjote savo įraše, nes „LinkedIn“ jau gali nustatyti temas ir temas pagal įrašo kontekstą.
Taigi jie nėra kritiški, bet gali padėti, jei jie taikomi atitinkamoms temoms.
Kalbant apie kontekstą, tai yra (arba buvo) dažniausiai „LinkedIn“ naudojamos žymos su grotelėmis:

Spėju, kad „AI“ ir susiję terminai dabar yra daug labiau paplitę programoje, tačiau tai suteikia papildomo konteksto apie įprastesnes diskusijų tendencijas programoje.
Tai yra keletas įdomių pastabų, kurios gali padėti formuoti jūsų „LinkedIn“ požiūrį. Ir nors ilgamečiai „LinkedIn“ vartotojai atrodys kaip „taip, žinoma, visi tai žino“, pradedantiesiems tai gali būti vertingas planavimo planas.
Čia galite peržiūrėti visus „LinkedIn“ paskelbimo patarimus.