Nepaisant visų ažiotažų apie AI ir neabejotiną įvairių programų potencialą, atrodo, kad socialinės programos ieško tikrai vertingų naudojimo atvejų.

O gal aš to dar nematau, bet man AI robotai, kurie atsako įžymybių stiliumi arba garsenybių balsu, kaip teigiama naujausiame Meta atnaujinime.

Pradinis Metos eksperimentas su įžymybių stiliaus AI pokalbių robotai teksto forma nesugebėjo rezonuoti vartotojų, dėl kurios neseniai išsijungia tą projektą.

Nes tai nėra taip įdomu, tiesa? Pokalbių robotas, sukuriantis įspūdį, kad kalbi su kokia nors įžymybe, nėra ypač patrauklus, kai žinai, kad kitame diskusijos gale tai iš tikrųjų nėra ta įžymybė ar apskritai ne žmogus. Tiesiog jūs kalbate su Matrica, o kodų bazė apskaičiuoja ir grąžina jūsų atsakymus.

Tai taip pat pasakytina apie įžymybių išsakytus robotus, nes nesvarbu, ar jis apsirengęs kaip Billie Eilish, ar tik atsakymai, pridedami prie bendros profilio nuotraukos, tie atsakymai vis tiek bus tokie patys. Žinoma, jūsų draugų tarpe bus juokinga išgirsti, kaip Johnas Cena atsako į atsitiktinius klausimus, tačiau ši naujovė gana greitai išnyks. Ir vėl, tada tu tik sau kikenai. O gal bandote įtikinti save, kad iš tikrųjų draugaujate su Kristen Bell, nes jos roboto balsas skamba jūsų ausyse.

Tai taip pat nėra socialinė, bent jau ne taip, kaip mes paprastai suprantame šį terminą. Socialinis paprastai reiškia žmonių ryšį, kuriuo buvo pagrįsta visa socialinės žiniasklaidos koncepcija.

Šie pasiūlymai nėra socialiniai, iš tikrųjų jie yra priešingi, nes kviečia bendrauti su niekuo kitu.

Ir nors vėlgi, galbūt pavyks sukurti tam tikrą santykių formą su AI sistema (o kai kurie žmonės jau turi), tai taip pat atrodo potencialiai nesveika, o ne kažkas, ko turėtume kurti, bent jau tol, kol nežinome. galimus pavojus tokių.

Tačiau tai net nėra „Meta“ AI robotų projektų riba.

Vakar savo „Connect“ pagrindiniame pranešime „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas taip pat apžvelgė kitą bendrovės AI personažų platformos etapą, kuris galiausiai leis kūrėjams sukurti savo AI versijas vaizdo įrašų pavidalu.

Taigi galite dalyvauti vaizdo pokalbyje su savo mėgstama įžymybe ir jie galės atsakyti į visus jūsų užduotus klausimus.

Šaunu, tiesa?

Išskyrus tai, kad tai iš tikrųjų nėra socialinis reikalas, nes jūs nebendraujate su kitais žmonėmis ir tai nėra visiškai nieko. Tai tik vaizdo žaidimas su realiais personažais, kurie vis labiau atrodys ir skambės kaip žmonės, kuriuos atpažįstate.

Ir tai tradiciškai nebuvo socialinių tinklų žavesys.

Vienas iš pagrindinių socialinės žiniasklaidos pranašumų yra tai, kad ji leidžia susisiekti su žmonėmis iš visų gyvenimo sričių, o įžymybių ryšys suvaidino svarbų vaidmenį. Prieš socialinę žiniasklaidą jūsų šansai kada nors bendrauti su mėgstamomis žvaigždėmis buvo menki, tačiau dabar galite nusiųsti joms įrašą arba DM ir yra šiek tiek didesnė tikimybė, kad jos iš tikrųjų jus pripažins.

Tai buvo vertingas gerbėjų įsitraukimo ir auditorijos formavimo veiksnys, tačiau netrukus nesužinosite, ar tai iš tikrųjų jie, ar dirbtinio intelekto robotas. Kas iš tikrųjų gali sugriauti visą patirtį.

Nors tokio tipo į žmones panašūs robotai išpopuliarėjo vienu formatu: tiesioginiais apsipirkimo srautais Kinijoje.

Šiuose pavyzdžiuose pateikiami visi AI sukurti robotai, leidžiantys prekių ženklams parduoti savo produktus 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę per tiesioginius srautus Douyin (vietinėje TikTok versijoje).

Kaip pranešė MIT Technology Review:

“Nuo 2022 m. būrys Kinijos startuolių ir didžiųjų technologijų kompanijų siūlo kurti netikrus pseudoportretus, skirtus tiesioginiam el. prekybos srautui. Turėdami vos kelias minutes vaizdo pavyzdžio ir sumokėję 1 000 USD, prekės ženklai gali klonuoti žmogaus transliuotoją, kad jis veiktų 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.“

Tokiu būdu įmonė tiesiog pateikia scenarijų ir produkto informaciją, o virtualus srautinis kompiuteris parduos daiktus jų vardu. Išplėstesnės versijos netgi gali nuskaityti komentarus, ieškant tam tikrų atsakymų ir užmegzti ryšį su žiūrinčiaisiais, o taip pat gali keisti požiūrį pagal tai, kiek žiūrinčiųjų vienu metu turi.

Taigi tam tikra forma yra paklausa tokio tipo skaitmeninių dvitaškių. Bet vėlgi, tiesioginis apsipirkimas Vakarų rinkose neprigijo ir neatrodo, kad tai bus veiksnys, stumiantis jį į kitą etapą.

Iš esmės Meta vis dar mėto dirbtinio intelekto idėjas į sieną ir žiūri, kas prilimpa. Tačiau aš tiesiog nesuprantu, kaip tolimas nuo „socialinių“ produktų aspektų yra perspektyvi ateities naudojimo strategija.

Skatinti daugiau robotų, apsimetančių žmonėmis, atrodo kaip kelias į mažiau patrauklią socialinės žiniasklaidos aplinką. Tačiau tuo pačiu metu pats Zuckas neseniai pastebėjo, kad, jo nuomone:

„Kiekviena mūsų veiklos dalis tam tikru būdu pasikeis (pagal AI). (Pavyzdžiui) sklaidos kanalai bus nukreipti iš – žinote, tai jau buvo draugų turinys, o dabar tai daugiausia kūrėjai. Ateityje didžioji dalis jos bus sukurta dirbtiniu intelektu.

Taigi Meta mano, kad vis daugiau AI sukurto turinio vienaip ar kitaip patenka į mūsų socialinius kanalus.

Ar tai geras dalykas? Ar tai paskatins didesnį įsitraukimą?

AI kaip praktinis asistentas, galintis padėti atrasti svarbius atsakymus, yra vienas dalykas, bet AI kaip įsitraukimo galimybė? Virtualūs santykiai?

Tai atrodo kaip kažkas kita.

Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -