Galbūt ji dar nepasiekė milijardo vartotojų, tačiau „Meta“ bet kokiu atveju nusprendė išleisti skelbimus gijose, o pradiniai bandymai prasideda nuo atrinktų vartotojų/prekės ženklų JAV ir Japonijoje.
Kaip paaiškinta meta:
“Nuo šiandien nedaugelis reklamuotojų išbandys skelbimus gijose, kad padėtų kampanijoms eiti toliau, pasiekdami augančią gijų bendruomenę. Verslas galės išplėsti savo esamas „Meta“ skelbimų kampanijas iki gijų – nereikalaudamos užsakomųjų kūrybinių ar papildomų išteklių – tiesiog patikrindami langelį ADS Manager. Tai gali padėti įmonėms pasiekti daugiau žmonių daugiau vietų visoje Meta programų šeimoje ir pagerinti reklamuotojų rezultatus.“
Aš turiu galvoje, kad niekas iš tikrųjų taip nustebino, tiesa?
Iš pradžių „Meta“ teigė, kad jis nežiūrės į skelbimus gijose, kol programa pasieks milijardą vartotojų, nors praėjusių metų rugpjūčio mėn. Testavime buvo pastebėti pradiniai gijų formatai. Kai kurie reklamuotojai taip pat pastebėjo, kad „Threads“ pasirodė kaip vieta „Ads Manager“, todėl atrodė, kad meta šiek tiek juda šia linkme.
Dabar, kai gijos yra iki 300 milijonų mėnesinių aktyvių vartotojų ir įgauna pagreitį, atrodė neišvengiama, kad skelbimai bus.
Tai gali būti šiek tiek anksčiau, nei kai kurie tikėjosi/tikėjosi, tačiau visada buvo sklindančios skelbimai, tačiau mes visi esame gana pritaikyti remiamiems įrašams, tokiems kaip šis socialiniuose sklaidos kanaluose. Teisingai?
Turint tai omenyje, nesu tikras, kad meta turi sušvelninti jų pranešimus tokiu tikimės entuziastingu būdu:
„Žmonės atvyksta į„ Meta “asmeniškai pritaikytą patirtį, padedančią jiems atrasti mėgstamus verslus ir turinį – skelbimai yra svarbi dalis to įgalinti“.
Taip, tai skamba kaip kažkas, ką meta pardavimo vadovas pareikštų motyvuojant skelbimų pardavimo komandai, o „Threads“ vadovas Adamas Mosseri taip pat pažymėjo:
“Mes atidžiai stebėsime šį testą, prieš jį plačiau padidindami, siekdami gauti skelbimus gijose į vietą, kur jie yra tokie pat įdomūs kaip organinis turinys.“
Tikriausiai neatsitiks, nors aš gerbiu pastangas ir etosą, su kuriuo bandote tai parduoti vartotojams. Nemanau, kad kas nors jį nusipirks, bet šaunu, kad jūs norite atsiremti į idėją, kad skelbimai iš tikrųjų yra geri, ir žmonės šį kartą iš tikrųjų jiems patiks labiau.
Nors mes visi vėl esame suderinti su reklama, ir visi žinome, kad jie yra šiuolaikinės žiniatinklio patirties dalis. Taigi abejoju, ar bet kuriuo atveju bus reikšmingas atsilikimas.
Tuo tarpu reklamuotojams skelbimai yra „B“„Meta“ patikrintų ADS sistemų taikymas “, ir, kaip pažymi„ Meta “, bus lengva išplėsti esamas„ Facebook “ir IG kampanijas iki gijų per žymimąjį langelį savo kampanijos sąrankoje.
Meta taip pat plečiasi Inventoriaus filtras Siūlomi ir skelbimai, kurie leis reklamuotojams „valdyti organinio turinio, kurį jų skelbimai rodomi šalia, jautrumo lygį“.
Galiausiai vartotojai taip pat galės valdyti skelbimus, kuriuos jie mato programoje, jei jie pasirenka, ir kartu kartu šios papildomos priemonės turėtų sudaryti sąlygas didesniam valdymo ir auditorijos aktualumui.
Kai gijos yra trasos, kad būtų galima peržengti X, kaip pasirinktą realiojo laiko socialinę programą, gijų skelbimai bus patikimi daugeliui prekės ženklų, o naujausio „Meta“ reklamos produkto paklausa bus labai paklausa. Tai galiausiai atneš daugiau pinigų įmonei, o generalinis direktorius Markas Zuckerbergas taip pat pažadės 65 milijardus dolerių šiais metais PG projektams, jos reikės.
Tai savaime gali būti pateisinimas, kai „Meta“ trenkia gijų skelbimus anksčiau nei tikėtasi.
Nepriklausomai nuo logikos, tai dar vienas jūsų planavimo skelbimo svarstymas, ir jūs galite tikėtis, kad „Meta“ juda, kad gijų skelbimai būtų prieinami daugiau regionuose.