„Meta“ siekia suteikti vartotojams daugiau būdų kontroliuoti, kaip jų metrika rodoma „Instagram“, atlikdama naują pasirenkamų peržiūrų skaičiaus testą jūsų profilio ritiniuose, o „Treads“ naudotojams taip pat suteikia galimybę paslėpti gijų atsakymus programoje.
Akivaizdu, kad jie abu turi skirtingą paskirtį, bet taip pat yra susiję su tuo pačiu impulsu, leidžiančiu vartotojams valdyti savo patirtį.
Jie taip pat yra susiję su platesnio pobūdžio socialinių tinklų įsitraukimo pokyčiais ir tuo, kaip mes tai vertiname.
Pirmiausia „Instagram“ platforma išbando naują parinktį, kuri leistų kūrėjams paslėpti peržiūrų skaičių savo profilio skirtuke „Ritos“.
Kaip matote šiame paveikslėlyje, kurį pasidalijo programų tyrinėtojas Hammod Oh, nauja parinktis, kuri dar nėra tiesioginio testavimo metu, leis jums išjungti ritės peržiūrų skaičių, rodomą kiekvienos jūsų ritės miniatiūros apačioje, kairėje. .
Tai gali paskatinti daugiau žmonių peržiūrėti daugiau jūsų ritinių, o ne tiesiog pereiti prie geriausiai veikiančių klipų. Galbūt tai naudingiau platesne turinio prasme, tačiau dėl to profilio lankytojams gali būti sunkiau suprasti jūsų ritinių turinį.
„Meta“ taip pat išbando kitą gijų slėpimo parinktį, nors tai leistų vartotojams visiškai pašalinti gijų atsakymų sąrašą iš savo profilio.

Kaip pranešė „TechCrunch“, tai reikštų, kad jūsų profilyje bus matomi tik „Gijos“ ir „Pakartotiniai įrašai“, jei pasirinksite.
Tokie pasirinktiniai UI elementai gali padėti kad žmonės jaustųsi patogiau dalindamiesi savo mintimis įvairiame kontekste, nesijaudindami, kad kiti vartotojai gali juos kritikuoti dėl jų nuomonės ir požiūrių.
Bet vėlgi, jei ketinate skelbti komentarus, galbūt turėtumėte laikytis šių nuomonių. Kadangi originalus plakatas turės juos perskaityti bet kuriuo atveju, tai kodėl turėtumėte turėti galimybę sumažinti šių teiginių poveikį savo profiliui?
Šiaip ar taip, abi šios parinktys dera su platesne „Instagram“ pastanga suteikti vartotojams daugiau valdiklių šiuo atžvilgiu, kuri prasidėjo nuo to, kad IG sistemoje buvo pridėti pasirenkami „pavyzdžiui, skaičiaus“ ekranai, kuriuos ji pridėjo dar 2021 m. „Instagram“ nustatė, kad kai kurie vartotojai manė, kad tai buvo naudą, todėl užuot slėpęs „patinka“ skaičių visiems naudotojams, į ką taip pat atsižvelgė, jis padarė tai pasirenkamu nustatymu.
Kurią, atrodo, nelabai kas įjungė. Tačiau nepaisant to, jei kūrimo požiūriu lengva pridėti išjungimo jungiklį, „Meta“ ir „IG“ yra prasminga įtraukti juos kaip parinktis, kad galėtų patenkinti skirtingus vartotojus.
Tam tikrų našumo duomenų slėpimas taip pat atitinka platesnį perėjimą nuo tuštybės metrikos, apie kurią kai kurie pramonės atstovai kalba jau daugelį metų.
Atgal į vidų 2018 mPavyzdžiui, tada „Twitter“ generalinis direktorius Jackas Dorsey paaiškino, kad galiausiai priėjo prie išvados, kad „Twitter“ komanda nuėjo neteisingu keliu sutelkdama dėmesį į patinkančių ir sekėjų skaičių, nes paskatino netinkamą naudotojų elgesį.
Kaip paaiškino Dorsey:
„Taigi, kai atidarote „Twitter“ ir matote tą (sekėjų skaičių), tai iš tikrųjų skatina jus padidinti šį skaičių. Tai galėjo būti teisinga prieš 12 metų, bet nemanau, kad tai teisinga šiandien. Nemanau, kad tai skaičius, į kurį turėtumėte sutelkti dėmesį. Manau, kad svarbiau yra prasmingų pokalbių skaičius platformoje.
Dabar, kaip iš tikrųjų įvertinti „prasmingus pokalbius“, yra daug sudėtingiau, ir jokia platforma to dar neturi. Tačiau Elonas Muskas pažymėjo panašiai apie X, sakydamas, kad dėmesys turėtų būti skiriamas „neapgailestingoms vartotojo minutėms“, o ne labiau manipuliuojamoms metrikoms.
Iš esmės tokie duomenų taškai, kaip sekėjai ir mygtukai, greičiausiai nėra tokie svarbūs, ypač naujoje socialinės žiniasklaidos eroje, kai vartotojai vis labiau pasikliauja algoritminiais kanalais „Jums“, kad parodytų, ką jie nori matyti. Taigi jiems nebereikia sekti profilių, kad užpildytų savo srautą.
Iš dalies todėl „Meta“ dabar verčia kūrėjus sutelkti dėmesį į peržiūras, nes jūs tiesiog nesulauksite sekėjų, kaip kadaise. Žmonės taip pat mėgsta mažiau turinio, bet lengviau dalijasi DM, todėl peržiūros ir bendrinimai dabar yra daug svarbesnė auditorijos įtraukimo statistika.
Tačiau tai taip pat reiškia, kad reikia labiau pasikliauti platformomis, o ne jas naudoti kuriant savo auditoriją, kuri tam tikrais atvejais gali būti nešiojama.
Bet kuriuo atveju aukščiau pateiktame IG teste jis taip pat eksperimentuoja pašalindamas peržiūrų skaičių, nors tai yra šiek tiek kitokia aplinka.
Esmė ta, kad mes dažnai susigauname dėl neteisingų dabartinės socialinės žiniasklaidos būklės metrikų. Daugiau algoritminių rekomendacijų reiškia, kad mažiau žmonių stebės atskirus profilius, o daugiau dalijimosi žinutėmis reiškia, kad mygtukai „Patinka“ nėra tokie dideli, kaip anksčiau.
Bet vis tiek mes sutelkiame dėmesį į juos. Taigi ką tu darai?