„Pinterest“ paskelbė naujausią „Performance“ atnaujinimą, kuris rodo, kad programa pasiekė naujus aukščiausius aktyvius vartotojus ir pajamas iš ketvirčio ketvirčio, ​​nes ji tęsia savo kelią link daugiau produktų atradimo.

Pirmiausia vartotojams. „Pinterest“ pasiekė naują 553 mln. Mėnesių, aktyvių ketvirtąjį ketvirtį, ty 16 mln. Trečiojo ketvirčio.

Tai reiškia, kad „Pinterest“ įgauna pagreitį, o daugiau vartotojų ateina į programą ieškoti tendencingų produktų. Iš tiesų, tyrimai rodo, kad dauguma PIN vartotojų ateina į programą su pirkinių ketinimais, o paieškos įrankiai ir toliau tobulėja, ji tampa didesne platesnio atradimo ir pirkimo proceso dalimi.

Šioje diagramoje taip pat verta atkreipti dėmesį į tai, kad „Pinterest“ įgijo žymiai daugiau vartotojų Europoje ketvirčią ketvirtį, kur buvo ruošiantis prarasti žemę, palyginti su praėjusių metų pradžia. Remiantis šiuo naujausiu atnaujinimu, jos augimas JAV, jos pagrindinė pajamų rinka, vis dar yra ribota, tačiau ji visose rinkose.

Tai rodo, kad „Pinterest“ eina teisingu keliu su savo įrankiais, nors tai taip pat gali būti atostogų apsipirkimo guzas, todėl jis vėl gali paslysti pirmąjį ketvirtį. Tačiau verta paminėti, kad pagrindiniuose pajamų segmentuose „Pinterest“ turi ir įgyja.

Pajamų pusėje „Pinterest“ atnešė rekordą 1,2 milijono dolerių, padidindama metinę pajamų suvartojimą iki 3,6 milijardo dolerių.

„Pinterest Q4 2024“

Per visus metus „Pinterest“ padidėjo 19%, o tai yra įspūdingas augimo tempas, ir, atrodo, jis vis dar turi daug galimybių tobulėti, kai žiūrite į jo pajamas vienam vartotojo statistikai:

„Pinterest Q4 2024“

„Pinterest“ pajamų skaičius už JAV nėra dideli, nors tai taip pat rodo, kad ji čia gali sudaryti daugiau pagrindo, o augant jo naudojimui, tai turėtų suteikti daugiau galimybių artimiausiu metu.

Tai vis dar turi šiek tiek padirbėti pasiekiant reklamuotojus šiose rinkose ir laimėti juos su PIN kampanijomis. Bet galbūt tai yra metai, kai tai gali padidinti tuos skaičius arčiau savo JAV suvartojimo.

Nors tam reikės ir investicijų, o „Pinterest“, atrodo, stengėsi išlaikyti savo pardavimus ir rinkodarą, išlaikant stabilius išlaidas, padidindamas tik 10% per metus. Jos tyrimų ir plėtros išlaidos padidėjo dvigubai, todėl „Pinterest“ gali būti sudėtinga maksimaliai padidinti savo galimybes be žymiai padidėjusių išlaidų laikotarpio.

Tačiau net ir esant silpnesnėms išlaidų tarifams, „Pinterest“ ir toliau kuria įspūdingas priemones, tokias kaip jos AI varomieji našumai+ skelbimai, ir tobulėjančias atradimų įrankius, siekiant pagerinti paieškos rezultatų tikslumą ir svarbą.

„Pinterest“ įvaizdžio generavimas

„Pinterest“ taip pat pridėjo funkcinius elementus, tokius kaip jo remiksavimo ir dalijimosi parinktys koliažams, nors jis nebuvo pasirinktas tipiško socialinės platformos maršrute, pridedant AI pokalbių programas ir vaizdo generatorius, kad padidintų įsitraukimą.

Vis dėlto.

Šiame etape „Pinterest“ ir toliau daugiausia dėmesio skyrė atnaujinimams, kurie atitinka jo pagrindinį naudojimo atvejį, o ne bando būti viskuo ir užima daugiau slinkties laiko. Bet aš tikiuosi, kad „Pinterest“ ateityje įtrauks daugiau AI elementų, greičiausiai generatyvinių AI aprangų pavidalu, leisdamas jums sukurti vaizdą, kas jums patinka, tada ieškant programos panašių produktų atitikmenų.

Apskritai, šios tendencijos yra geros „Pinterest“, o trečiųjų šalių ataskaitos taip pat rodo, kad padidėja auditorijos susidomėjimas, suderinant su savo skaičiais. Jis vis dar turi pagerinti savo skelbimų verslą už JAV ribų, ir greičiausiai reikės išleisti pinigus, kad padidintų tiek šį, tiek platesnes inovacijų pastangas.

Tačiau rekordiniai aktyvūs vartotojai ir ketvirčio pajamos yra tvirti rodikliai.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -