„Snapchat“ paskelbė savo naujausią našumo atnaujinimą, kuris rodo, kad jos skelbimų verslas nuolat gerėja, nors vartotojų augimas rodo tvirtesnius stagnacijos požymius ir galimą naudojimo ribą.

Pirmiausia pradėsime nuo šio elemento. Trečiąjį ketvirtį „Snapchat“ pritraukė 11 milijonų vartotojų, o tai padidino iki 443 milijonų kasdienių aktyvių naudotojų.

Tai yra nuolatinis augimas, nors, kaip matote šiose diagramose, yra keletas „Snap“ augimo veiksnių.

Didžiausia problema investuotojams bus ta, kad Šiaurės Amerikos DAU išliko 100 mln., kur jie dabar stovi daugiau nei dvejus metus. Tai vis dar yra didelė vartotojų bazė didelėje rinkoje, o tai, kad „Snap“ tai išlaikė, yra teigiamas dalykas. Tačiau čia esantis sąstingis išryškina nuolatinius „Snap“ augimo iššūkius, ypač susijusius su žmonių „senėjimu“ iš „Snap“ rinkos. Atrodo, kad programa galėjo pakeisti šiuos vartotojus. Tačiau esmė ta, kad ji nedidina savo rinkos dalies labiausiai nusistovėjusioje rinkoje.

Tai nežada gero išsiplėtusių galimybių, o pažvelgus į regiono pajamų vienam vartotojui statistiką, tai taip pat rodo nuolatinį susirūpinimą.

„Snapchat“ 2024 m. trečiasis ketvirtis

„Snap“ vis dar didžiąją dalį pajamų gauna iš JAV vartotojų, todėl tikrai nori, kad čia būtų didesnis augimas. To nebuvo jau kurį laiką, o jo DAU augimas Europoje per pastaruosius metus taip pat buvo minimalus.

Investuotojo požiūriu tai gali būti vertinama kaip potenciali plynaukštė, nes rinkose, kuriose jis veikia ilgiausiai, dabar pasiekė aiškią augimo potencialo ribą. Vyresni vartotojai išsijungia, ateina jaunesni, tačiau atrodo, kad „Snap“ yra pasiekęs savo ribą, remiantis bent jau praėjusių metų duomenimis.

Tai, žinoma, nėra galutinė, ir „Snap“ vis tiek gali rasti naujų būdų pritraukti naujų vartotojų. Tačiau atrodo, kad pradedame matyti potencialaus „Snapchat“ pasiekiamumo mastą, o augimas vis dar vyksta kategorijoje „Likęs pasaulis“, tačiau tai taip pat gali pasiekti panašią ribą.

Tai, be abejo, gąsdins rinką, nes taip pat aiškiai apriboja „Snap“ skelbimų verslo augimą.

„Snap“ bando tai išspręsti, iš naujo suformatuodamas programą su paprastesne, supaprastinta vartotojo sąsaja, kad ji būtų malonesnė naujiems vartotojams.

„Snapchat“ partnerių susitikimas 2024 m

Ir iki šiol „Snap“ teigia, kad peržiūrėta vartotojo sąsaja gerai sekasi tiems, kurie turi prieigą:

„Apskritai kalbant, „Simple Snapchat“ skatina didžiausią atsitiktinių vartotojų įtraukimą į turinį, o tai yra svarbus indėlis į bendruomenės augimą ir reklamos inventorių. Pastebime ypač teigiamą poveikį „Android“ įrenginiams, įskaitant ilgesnį laiką, praleistą su turiniu, daugiau istorijų peržiūrų ir daugiau atsakymų į draugų istorijas. Taip pat pastebime, kad „iOS“ padaugėjo aktyvių aktyvių dienų, tačiau poveikis kitoms svarbiausioms įtraukimo metrikoms dar nėra toks teigiamas, kaip „Android“, iš dalies dėl skirtingų šių platformų įsitraukimo.

Taigi atnaujintas formatas, atrodo, padeda paskatinti naujų ir paprastų vartotojų įsisavinimą, o tai yra teigiama tendencija. Tačiau net ir tokiu atveju „Snap“ vis dar dvejoja dėl visiško atnaujinimo:

„Nors manome, kad laikui bėgant gali didėti turinio įtraukimas ir naujų skelbimų paskirties vietų paklausa, daugelis su Simple Snapchat susijusių pakeitimų įvyksta iš karto, kai „Snapchatters“ pereina prie naujos vartotojo patirties, o tai kelia grėsmę artimiausiu metu sutrikdyti. Nors šiuo metu nesitikime plačios „Simple Snapchat“ diegimo rinkose, kuriose daugiausia pajamų gauname iki pirmojo ketvirčio, ​​dabar pradėjome ribotą testavimą šiose rinkose ir galime toliau išplėsti testavimą, kai pereisime į ketvirtąjį ketvirtį.

Kitaip tariant, nors ilgalaikiai įsitraukimo rezultatai atrodo teigiami, dėl greito naudotojų atsako daugiau JAV ir ES vartotojų gali išsijungti, o „Snap“ dar nėra pasiruošusi tuo rizikuoti platesniu mastu.

Bet galbūt galiausiai tai bus dar vienas būdas „Snap“ pašalinti naudojimo augimo ribą.

Kalbant apie pajamas, „Snap“ trečiąjį ketvirtį atnešė 1,37 mlrd. USD, ty 15% daugiau nei per metus.

„Snapchat“ 2024 m. trečiasis ketvirtis

„Snap“ teigia, kad jos tiesioginio atsako produktai sulaukia teigiamų reklamuotojų atsiliepimų, o taip pat ir toliau pritraukia daugiau mažų ir vidutinių įmonių reklamuotojų į programą.

„Snap“ taip pat eksperimentuoja su naujais skelbimų formatais, įskaitant „Sponsored Snaps“, kurie pirmą kartą matys skelbimus, įterptus į programos naudotojų gautuosius. Nemanau, kad tai bus per daug gerai įvertinta, bet vėlgi, kai jo naudojimo augimas atrodo ribotas, jis turi ką nors padaryti, kad padidintų savo pajamų galimybes.

Štai čia ir atsiranda tikrasis suspaudimas, nes „Snap“ yra priverstas rasti vis daugiau reklamos galimybių, kur tik gali, ir neatstumti turimos auditorijos, stumdamas per daug reklamų.

Vėlgi, augimo ribojimas pagrindinėse rinkose yra nerimą keliantis veiksnys.

Kalbant apie naudojimo tendencijas, „Snap“ teigia, kad bendras laikas, praleistas žiūrint turinį programoje, per metus išaugo 25%, o „Spotlight“, „TikTok“ tipo trumpų vaizdo įrašų sklaidos kanalas, turėjo daugiau nei 500 mln. , vidutiniškai trečiąjį ketvirtį.

„Snapchat+“ taip pat toliau auga – 12 milijonų vartotojų dabar moka mėnesinį mokestį už įvairius programėlės priedus. „Snapchat“ pranešė, kad rugpjūtį ji pasiekė 11 milijonų mokančių vartotojų, todėl vos per du mėnesius ji pridėjo dar milijoną abonentų.

Palyginti su kitais socialinių programų prenumeratos pasiūlymais, „Snapchat+“ sulaukė didelės sėkmės, nes X sunkiai prisiregistravo prie 1,3 milijono „X Premium“, nepaisant to, kad abu pasiūlymai buvo pristatyti maždaug tuo pačiu metu. Kaip visada, „Snap“ parodė, kad žino savo auditoriją ir tai, ko jie nori iš programos, todėl jai buvo suteikta daugiau galimybių pritraukti „Snapchat+“ registracijas.

Tai tebėra nereikšmingas pajamų elementas (daugiau nei 90 % pajamų „Snapchat“ per tą laikotarpį gavo iš skelbimų), tačiau tai dar vienas nuolatinio „Snap“ populiarumo tarp atsidavusių vartotojų ir paaugliams skirtos programos lankstumo rodiklis. .

Tačiau kita „Snap“ susirūpinimą kelianti sritis gali būti jos gebėjimas ir toliau investuoti į didesnio masto projektus, tokius kaip AR akiniai, jei jo augimas iš tikrųjų yra ribotas.

Kadangi žiūrint į „Snap“ išlaidas, jos „Mokslinių tyrimų ir plėtros“ mokesčiai vėl pradeda augti.

„Snapchat“ 2024 m. trečiasis ketvirtis

„Snap“ teigia, kad investicijų į ML ir dirbtinį intelektą sparta didėja, nes „Snap“ santykinai kontroliavo padėtį šioje srityje, o „Snap“ taip pat turės investuoti daug daugiau, kad po kelerių metų AR akiniai pasieks vartotojus.

Be šių investicijų visas projektas žlugs, todėl „Snap“ reikės akcininkų tikėjimo, kad šis šuolis būtų sėkmingas. Tačiau, kadangi „Meta“ taip pat nustato savo AR akinius pagal panašią laiko juostą, taip pat tikėtina, kad „Snap“ stengsis pritaikyti savo AR įrenginį bet kuriuo atveju, nes pagal mūsų apžvalgą apie „Snap“ AR įrenginį ir „Meta Orion“ akinius, „Meta“ AR akiniai savo dabartine forma yra pranašesni už Snap’s beveik visais atžvilgiais.

Nesu tikras, kad matau ateitį šiame projekte, ypač atsižvelgiant į šiuos skaičius, nes „Snap“ tiesiog neturi išteklių konkuruoti ir greičiausiai jį išmuš iš „Meta“ įrenginio, kai jis bus paleistas.

Nors taip pat įdomu pažymėti, kad „Snap“ inicijavo 500 mln. USD akcijų supirkimo programą, kaip dalį savo rezultatų paskelbimo. Tai gali sumažinti potencialių priešininkų AR planui skaičių.

Snap vis dar turi galimybių tarptautinėse rinkose, o jos tobulėjančios ir plečiamos skelbimų parinktys duoda rezultatų. Tačiau, kaip minėta, būčiau susirūpinęs dėl sustingusio jo augimo ir ką tai gali reikšti galimo programos prisotinimo taško atžvilgiu.

Nes kai pasieksite tą sieną, vienintelis likęs augimo svertas iš esmės yra daugiau skelbimų.

Dėl nuolat besikeičiančio pagrindinio jaunesnių naudotojų skaičiaus „Snap“ priartės prie auditorijos praradimo.

Čia galite peržiūrėti visus „Snap“ 2024 m. trečiojo ketvirčio rezultatus.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -