Ar „Tiktok“ sutelkia dėmesį į jūsų socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategiją šiais metais?

Gerai, tai gali būti ne „Focus“, atsižvelgiant į debesį, kabantį per programą Amerikoje, kur ji šiuo metu yra techniškai uždrausta pagal išpardavimo sąskaitą. Tačiau panašu, kad „Trump“ ir „Co.“ parengs naują sandorį, kad programa būtų veikianti amerikiečiams, tuo tarpu ji taip pat išlieka labai populiari kiekviename regione, kuriame ji yra prieinama, ypač tarp jaunesnės auditorijos.

Iš tiesų, ataskaitose teigiama, kad maždaug 60% paauglių reguliariai naudoja „Tiktok“, didesnę nei bet kuri kita programa, o vartotojai taip pat praleidžia daugiau laiko, vidutiniškai naudodami „Tiktok“ nei bet kuri kita platforma (net „YouTube“).

Jos žinantis algoritmas palaiko vartotojus priklijuotus prie programos, o trumpos formos vaizdo įrašai tapo populiariausia žiniasklaidos vartojimo forma visame pasaulyje.

Taigi „Tiktok“ turėtų būti jūsų darbotvarkėje, ypač jei norite pasiekti jaunesnes rinkas.

Norėdami tai padėti, „Giraffe Social Media“ komanda neseniai sukūrė „Tiktok“ apžvalgos skelbimus ir tai, kaip atsistatyti maksimaliai sėkmei naudojant „Tiktok“ reklamas.

Šiek tiek patogios informacijos. Peržiūrėkite visą infografiką žemiau.

„Tiktok Ads Manager“ infografika



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -