Nepaisant to, kad prarandate milijonus vartotojų dėl kitų programų, nepaisant to, kad prarandate milijonus dolerių pajamų iš reklamos, ir nepaisant to, kad sunku sukurti originalų vaizdo įrašų programavimą. Nepaisant viso to, X ir toliau mums sako, kad viskas yra gerai ir, tiesą sakant, geriau nei bet kada anksčiau, nes ji siekia pakeisti prekės ženklą ir pateikti pakartotinę rinkodarą buvusiai paukščių programai.

Šią savaitę X dar kartą paminėjo savo didelę sėkmę 2024 m., nepaisant daugybės rodiklių, rodančių, kad platforma šiais metais gali patirti didelių finansinių nuostolių.

Pagal X:

„X ne tik išsivystė: jis virto įsitraukimo ir prasmingų pokalbių galia. Dėl to 2024 metais sugrįžę reklamos užsakovai rodo ženklus, kad jie čia ilgam!

Net nežinau, kaip reklamuotojas parodytų požymius, kad jiems laukia ilgas atstumas, bet X pasidalijo kai kuriais naujais duomenimis ir įžvalgomis, kurios, jos teigimu, rodo, kad jis tikrai eina teisingu keliu.

Visų pirma, X teigia, kad šiais metais vaizdo įrašų peržiūrų daugėjo, o ši statistika buvo pasisakyta anksčiau.

„UAS“ yra vartotojo aktyvios sekundės, o tai yra abejotina statistika, kurią anksčiau tyrinėjome nuodugniau.

X taip pat teigia, kad jos populiarumas tarp Z kartos naudotojų „atspindi pažangą, kurią padarėme kuriant ilgalaikę X sėkmę, tiekiant turinį, bendruomenę ir naujoves, atitinkančias šią naują vartotojų bangą“.

X 2024 m

Bet ši diagrama:

X 2024 m

Tikrai neturi prasmės be jokio papildomo konteksto ar nuorodos į šaltinį. Ar tai sako, kad Z kartos vartotojai, kurie kasdien naudoja X, prisijungia prie kitų programų tokiu tarifu? Jei taip, tai tikrai nieko nereiškia, o jei tvirtinama, kad visi šių kitų programų naudotojai taip pat kasdien prisijungia prie X, tai jokiu būdu nėra tiesa, nes X kasdienis aktyvus naudojimas yra žymiai mažesnis nei kelios iš šių programų.

X taip pat teigia, kad savo metais pristatė daugybę „žaidimą keičiančių“ naujovių:

X 2024 m

Tai dar vienas klaidinantis teiginys, kurį X ne kartą išsakė, kad ji kuria naujoves didžiuliu greičiu ir laužo pramonės normas savo leidimais. Bet tai tikrai ne. X, kaip platforma, iš esmės išlieka tokia pati, kaip ir tada, kai ji buvo vadinama „Twitter“, ir nė vienas iš šių naujinimų, išskyrus bendruomenės pastabas, labai nesiskiria nuo to, ką kitos programos buvo paleistos pirmiausia.

„Bendruomenės užrašai“ jau buvo „Twitter“ dalis, todėl jis nėra toks, kaip naujas. Ir nors X nori kalbėti apie savo požiūrio pokyčius ir greitas naujoves, nematau jokios reikšmingos programos pažangos. Ir aišku, atsižvelgiant į tai, kad ji ir toliau praranda naudotojus, kiti taip pat ne.

X taip pat gyrė savo originalų turinį:

„Kadangi išskirtinis turinys yra vienas iš pagrindinių mūsų varomųjų jėgų, šiemet pakėlėme kartelę naudodami originalus X serijoje. Misija aiški: kuriame ilgalaikę vertę, pritraukdami naujus vartotojus, kad jie patirtų išskirtinį turinį tik čia. Tokie projektai kaip „The Offseason“, „All In Boston Celtics“ dokumentiniai filmai ir bendradarbiavimas su kultūros ikonomis, pvz., Jimu Rome’u, pritraukė auditoriją ir paskatino gilesnį įsitraukimą į platformą, įrodydami, kad pasakojimai X buvo didžiulis 2024 m.

X 2024 m

Manau, X tikėjosi, kad Lindos Yaccarino patirtis ir ryšiai, remiantis jos darbo NBCUniversal metais, duos daug naujų programos programavimo galimybių, tačiau iki šiol rezultatai buvo gana nuviliantys. X pasirašė turinio sutartis su Paris Hilton, mažesne Kardashian, The Big 3 ir keliais dešiniojo sparno komentatoriais, kurie anksčiau buvo atstumti pagrindinių parduotuvių. Ir rezultatas buvo keletas pasirodymų.

Galbūt X galės paspartinti savo pradines programavimo pastangas 2024 m., tačiau penki išskirtiniai originalai elementui, kuris yra „pagrindinis vairuotojas“, neatrodo tokie įspūdingi.

X taip pat pasidalijo labiausiai įtrauktų „auksinių prekių ženklų“ sąrašu:

X 2024 m

Naudojant X patvirtinimo programą, buvo patvirtinta, kad auksas yra prekių ženklai, kurie už programos naudojimą moka daugiausiai dolerių.

Oho, SpaceX, nesakyk.

X taip pat pasidalijo dažniausiai aptariamų temų sąrašu programoje:

X 2024 m

Sportas išlieka X gelbėjimo priemone, nes tiek daug sporto gerbėjų dabar nuolat naudojasi programėle, kad galėtų sekti naujausias naujienas ir stebėti komentarus žiūrėdami tiesioginius įvykius. Be to X turėtų rimtų problemų, bet vėlgi, X savo kovas apibrėžia kaip sėkmę.

Nors spėju, ką dar jis turėtų daryti.

Žiūrėkite, nepaisant mano aiškaus cinizmo, X yra santykinė sėkmė. Faktas, kad platforma išnaikino 80% savo darbuotojų ir ji nesugriuvo, yra reikšminga, kad ir kaip pažvelgtumėte, tačiau ji taip pat teigia turinti daugiau nei 570 milijonų vartotojų, o tai yra didžiulė auditorija. Ir nepaisant naujų varžovų, X išlieka svarbi jungtis daugeliui bendruomenių, o tai savaime yra vertinga daugeliui prekės ženklų ir reklamuotojų visame pasaulyje.

X, santykinai, sekasi gerai, nors šiais metais jis bus nuostolingas, ir aš suprantu, kad viskas turi būti įrėminta saulėtais motyvais. Tačiau tai pernelyg optimistiška, o melagingi teiginiai taip pat nelabai prisideda prie pasitikėjimo ir tikėjimo programa.

Iš esmės X sustiprina teiginius, kurie nėra teisingi arba yra akivaizdžiai selektyvūs. Tai nereiškia, kad ji turi pripažinti kiekvieną neigiamą, bet platformai, kuri nuolat kritikuoja kiekvieną kitą prekybos vietą kaip melagingų naujienų reklamavimą, atrodo, kad tai yra jos pačios komunikacijos plano trūkumas.

Nes kiekvieną kartą, kai jis pateikia vieną iš šių teiginių, jis verčia suabejoti visais kitais jo duomenų taškais.

Bet aš tai suprantu ir taip pat manau, kad 2025 m. bus galimybė prekiniams ženklams X, jei tai bus jūsų auditorija.

Jei X išliks versle, tai yra (nors įtariu, kad taip bus).



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -