ATNAUJINIMAS: X savininkas Elonas Muskas sako, kad X neplanuoja apmokestinti visų vartotojų.

2024 m. X patirs didelių finansinių nuostolių, todėl bendrovė ieško naujų būdų, kaip padidinti savo pajamų gavimą, įskaitant apmokestinimą, kad visi sukurtų naują paskyrą programoje.

„Fortune“ teigimu, X svarsto, kad visi nauji vartotojai už registraciją platformoje apmokestintų 8 USD.

Pagal Fortūną:

Pagal planą, kuris galėtų būti įgyvendintas jau vasario mėnesį, nauji vartotojai mokėtų 8 USD, kad prisiregistruotų prie X, taip pat gaus vieną nemokamą mėnesį X Premium., 7 USD per mėnesį prenumeratos pasiūlymas, suteikiantis vartotojams „patvirtintą“ varnelės ženklelį.

„Fortune“ taip pat praneša, kad X savininkas Elonas Muskas darbuotojams pasakė, kad priversti daugiau vartotojų mokėti už platformą yra „vienintelis būdas“, kad X taps pelningas.

Šis postūmis iš esmės būtų eksperimento, kurį X vykdė pasirinktuose regionuose 2023 m., pratęsimas, kai jis apmokestino visus naujus prisiregistravimus 1 USD, kad sukurtų profilį programoje. Tuo metu X teigė, kad tai buvo priemonė kovoti su robotais programoje, o ne užsidirbti pinigų, o vienintelis dėmesys buvo skiriamas tam, kad robotų profilių kūrimas būtų brangesnis.

Tačiau ši peržiūrėta versija iš tikrųjų būtų skirta didinti pajamas, gaunant tiesioginių pajamų iš pradinių prisiregistravimų, taip pat padidinant X Premium naudojimą, pritraukiant naujus vartotojus savo papildomų funkcijų masyvu.

Jei jie iš tiesų yra viliojami.

„X Premium“ nebuvo tas hitas, kurio Elonas tikėjosi, kai pirmą kartą perėmė programą ir išdėstė savo radikalų planą sumažinti platformos priklausomybę nuo reklamos dolerių, taigi ir reklamuotojo reikalavimus, susijusius su saikingumu.

Iš pradžių Elonas prognozavo, kad pajamos iš abonementų padidės iki daugiau nei 50 % visų X gaunamų pinigų, o daugiau nei 69 milijonai vartotojų bus prisiregistravę prie X Premium iki 2025 m.

Tačiau iki šiol prie programos prisiregistravo mažiau nei 2 milijonai vartotojų ir ji išlieka ribiniu pajamų šaltiniu, o X vis dar gauna apie 90 % pajamų iš skelbimų.

X taip pat tikėjosi, kad jo AI pokalbių robotas „Grok“ taip pat privilios daugiau žmonių mokėti už „Premium“ paketą. Tačiau tai taip pat nepasiteisino, o „Meta“ savo programose siūlo savo AI pokalbių robotą nemokamai, atrodo, kad X pasiūlymas nėra vertingas.

Tikėtina, kodėl praėjusį mėnesį X padarė „Grok“ prieinamą visiems vartotojams nemokamai, iš esmės pripažindamas, kad tai neskatina didesnio „X Premium“ naudojimo (nors vis tiek reikia mokėti, kad gautumėte prieigą prie visų „Grok“ funkcijų).

Taigi, be didelių kortelių, kad sukeltų didesnį susidomėjimą mokamais prenumeratos pasiūlymais, X, matyt, dabar ieško kitų būdų, kurie priverstų žmones išbandyti „Premium“ įrankius, tuo pačiu atnešant papildomų pajamų.

Tai taip pat atgrasytų botų prekiautojus, tačiau augimo poveikis gali būti reikšmingas, nes mažiau vartotojų pasirenka net išbandyti programą.

O kadangi X augimas ir taip lygus (X nuo 2022 m. lapkričio mėnesio kasdien užsiima 250 mln. aktyvių žmonių), o kai kuriuose regionuose netgi mažėja, tai atrodo rizikingas pasiūlymas.

Vis dėlto, jei X yra tikrai įsitikinęs, kad X Premium yra vertingas ir tinkamas pasiūlymas, galbūt paskatinti daugiau žmonių jį išbandyti bus kelias ne tiek į vartotojų, bet ir į pajamų didėjimą.

Ir yra požymių, kad „X Premium“ turi tam tikrą patrauklumą, bent jau tam tikruose kontekstuose.

Prieš Kalėdas X pasiūlė dideles nuolaidas „X Premium“, todėl gerokai išaugo naudojimasis.

Daugiau žmonių, naudojančių jo priedus, galėtų padėti pasiūlymui įgauti pagreitį. Nors tuo pačiu metu pradinis pasiūlymo žingsnis, kai pasirenkate savo varnelę, dabar yra beveik beprasmis, nes mėlyna varnelė nebėra žinomumo ar svarbos.

Galbūt kitų elementų pakaks, kad pritrauktų daugiau vartotojų, jei jie bus priversti juos išbandyti, o galbūt X galiausiai sieks, kad visi susimokėtų už naudojimąsi programa.

Daugelis žmonių paprasčiausiai išsijungtų, bet galbūt X prireiktų tik dalelės auditorijos, kad ji liktų šalia, kad tai būtų teigiamas pinigų srautas.

Bet kuriuo atveju X vis dar svarsto, ką daryti, kad užsidirbtų pinigų, nes reklamuotojai ir toliau atsargiai žiūri į programą.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -