„YouTube“ nori pridėti ilgesnės reklamos pertraukėlės Siekdama palengvinti didesnius nepertraukiamo turinio blokus per prijungtą TV.
Praėjusių metų pabaigoje „YouTube“. paskelbė kad ji pradėjo testuoti ilgesnes reklamos pertraukas STV, nes, remiantis jos tyrimais, 79 % „YouTube“ žiūrinčiųjų pageidauja, kad vaizdo įrašų skelbimai būtų sugrupuoti kartu, o ne trumpesniems vaizdo įraše paskirstytiems skelbimams..
Per šį pradinį eksperimentą „YouTube“ teigia, kad ji išplėtė nepertraukiamo žiūrėjimo blokus 29%. Žiūrovai gerai į tai sureagavo, todėl dabar žiūrėjimo patirtis dar labiau išplečiama, o daugiau skelbimų sugrupuojama į ilgesnius blokus.
Pagal YouTube:
“Išplėtus mažesnes ir ilgesnes STV skelbimų pertraukas, „YouTube“ (KTV žiūrintieji) gali patirti 50 % ilgesnių žiūrėjimo seansų prieš kitą reklamos pertrauką. Žiūrintieji prijungtuose televizoriuose vis tiek gali pasirinkti pereiti prie kito skelbimo skelbimų rinkinysir naudojant šią patobulintą patirtį, žiūrintieji vis tiek gali praleisti skelbimą po pirmųjų penkių sekundžių, jei tai jiems netinka. Be to, reklamuotojai turi daugiau galimybių susisiekti su savo tiksliniais žiūrovais, sumažindami žiūrėjimo seansų trukdžius.
Taigi, bent jau teoriškai, tai yra naudinga visiems, nes žiūrintieji mažiau trikdo žiūrėjimo patirtį, o reklamuotojai vis tiek gali pasiekti „YouTube“ naudotojus su savo reklamomis.
Tai turėtų paskatinti geresnes bendros nuotaikas apie „YouTube“ reklamas, remiantis pirmiau pateikta žiūrėjimo statistika. Bet vėlgi man įdomu, koks yra tikrasis šių ilgesnių blokų skelbimų atsakymų į skelbimus rodiklis, palyginti su trumpesnėmis reklamomis sraute.
Tikėtina, kad nuokrypis nėra reikšmingas, kitaip „YouTube“ neketintų jo išplėsti. Tačiau atrodo, kad jei žiūrovai galėtų, tarkime, pradėti klipą ir pasitraukti, kol groja pirmasis reklamos blokas, sumažėtų atsakas.
Ypač todėl, kad „Google“ taip pat turi šių skelbimų blokų atgalinės atskaitos laikmatį.

Turiu galvoje, galbūt dauguma žmonių tiesiog nesivargina eiti ir daryti ką nors kita per tą minutę nuo pradinio veikimo laiko. Tačiau, atsižvelgiant į mūsų trumpėjantį dėmesio trukmę, būčiau pasiruošęs lažintis, kad daugelis žmonių griebia telefonus ir slenka per kitas programas, kai pamato iššokantįjį laikmačio langą.
Vėlgi, atrodo, kad tai turėtų įtakos reklamos reakcijai. Tačiau „YouTube“ teigia, kad žiūrovams labiau patinka šie didesni skelbimų blokai, ir jei reklamuotojai nekelia susirūpinimo, manau, prasminga tai suderinti su žiūrinčiųjų pageidavimais.
Bet jei esate „YouTube“ rinkodaros specialistas, aš stebėčiau jūsų rezultatus.
Dauguma „YouTube“ reklamų vis tiek nėra tiesioginis atsakas, jos labiau susijusios su žinomumu, todėl tikriausiai sunku įvertinti tikrąjį poveikį šia prasme. Tačiau verta paminėti, kad žiūrintieji dabar turės daugiau nepertraukiamo žiūrėjimo laiko žiūrėdami „YouTube“ klipus. Na, bent jau jūsų televizoriuje.
Tai įdomi dichotomija, nes trikdantys, trumpesni skelbimai greičiausiai pritrauks daugiau dėmesio, tačiau dėl to gali sumažėti atsakas ir nuotaikos. Tačiau ilgesni blokai yra lengviau ignoruojami.
Kuris rezultatas geresnis? Vėlgi, norėčiau stebėti jūsų „YouTube“ skelbimų statistiką.