Per pastaruosius kelerius metus eksperimentavusi su jomis, „YouTube“ išplėtė savo pristabdytų ekrano skelbimų paskirties vietas, kad jas galėtų naudoti visi reklamuotojai, suteikdama dar vieną būdą prekės ženklams pasiekti „YouTube“ žiūrinčiuosius.
Kaip matote šiame pavyzdyje, pristabdymo ekrano skelbimai dabar rodomi daugiau žiūrinčiųjų, naudojant programą Connected TV, kartu su sumažintu atkūrimo langu rodomos tikslinės reklamos.
Kaip minėta, „YouTube“ per patronuojančią įmonę „Google“ pastaruosius kelerius metus eksperimentavo su formatu, tačiau dabar „visiems reklamuotojams plačiai išleido pristabdyti skelbimus“.
„YouTube“ patvirtino išplėstinį „The Verge“ diegimą šiuo pareiškimu:
„Kadangi pastebėjome stiprų reklamuotojų ir stiprų žiūrovų reakciją, nuo tada visiems reklamuotojams plačiai išleidome pristabdyti skelbimus.
„Google“ taip pat paaiškino CNN, kad pristabdyti skelbimus yra santykinai „Nepaprastai“ žiūrintiesiems, suteikiant dar vieną būdą žmonėms „daugiau sužinoti apie prekės ženklą“.
Nors nesu tikras, kad jie bus taip šiltai priimti.
Įvairūs „Reddit“ komentatoriai kritikavo formatą, nes „YouTube“ ir toliau spaudžia daugiau reklamų.
Tačiau „Google“ teigia, kad iki šiol sulaukė teigiamų atsakymų tiek iš skelbimų partnerių, tiek iš vartotojų, todėl ji siekia pasinaudoti galimybe.
„Google“ atkreipė dėmesį į „Pause“ skelbimų kūrimą anksčiau šiais metais, o „Google“ vadovas Philippas Schindleris pažymėjo, kad:
“Pirmąjį ketvirtį pastebėjome didelę trauką, kai prijungtuose televizoriuose buvo pristatytas bandomasis pristabdymo skelbimas – naujas nepertraukiamas skelbimų formatas, kuris rodomas, kai naudotojai pristabdo natūralų turinį. Pirminiai rezultatai rodo, kad pristabdžius skelbimus pasiekiami geri prekės ženklo populiarinimo rezultatai ir reklamuotojai nustato aukščiausios kokybės kainas.“
Savo pareiškimuose „Google“ tik pripažino, kad „Pause“ skelbimai rodomi CTV žiūrėjimo formatu, nors kai kurie „Reddit“ paskelbti pavyzdžiai rodo juos ir mobiliojoje programoje.
Ką tai reiškia jūsų kampanijoms?
Na, tai dar viena vietos parinktis, kuriai reikia skirti dėmesio, nes ji užima didelę atkūrimo ekrano dalį sumažinus pagrindinio lango dydį. Dėl to juos gali būti sunkiau ignoruoti, o ekspozicijos laikas gali pailgėti, atsižvelgiant į tai, kiek laiko vaizdo įrašas pristabdytas.
Dėl to tai gali būti geras prekės ženklo pasirinkimas ar net tiesioginis atsakas. Jei galite gauti pasiūlymų pristabdyti skelbimus ilgesniems klipams, tai gali būti geras būdas reklamuoti specialius pasiūlymus žmonėms, žiūrintiems filmus ar panašiai.
Iš tikrųjų tai atrodo logiška „YouTube“ skelbimų išplėtimas ir geras būdas maksimaliai padidinti programos pasiekiamumą.
„Google“ teigia, kad „Pause“ skelbimai dabar pasiekiami visiems „Google“ vaizdo įrašų reklamuotojams.