Kol esate užsiėmęs kurdami savo gijų strategiją, „Bluesky“ taip pat nuolat auga ir prideda naujų funkcijų, kad atitiktų auditorijos poreikius.

Prieš pat Kalėdas „Bluesky“ išleido savo „Tendingų temų“ versiją, kuri leis vartotojams lengviau įsitraukti į naujausias dominančias diskusijas programoje.

Kaip matote šiame pavyzdyje, populiariausios „Bluesky“ temos bus pagrįstos sistemingu pagrindinių terminų nustatymu, išryškinant temas, kurios bet kuriuo metu sugeneruoja daugiausiai paminėjimų.

Štai dar vienas žvilgsnis į tendencijų sąrašą ir ekraną, kai bakstelėsite temą (per Radu Oncescu):

„Bluesky“ teigia, kad tai yra pirmoji populiariausių temų požiūrio versija ir ji kartosis remiantis vartotojų atsiliepimais.

Pagal Bluesky:

Galite jį išjungti mygtuku X arba nustatymuose, o nutildyti žodžiai perkeliami į populiariausius.

Šiuo metu ekranas pasiekiamas anglų kalba, o artimiausiu metu „Bluesky“ tikisi išleisti platesnę versiją.

Tai naujausias „Twitter“ klono programos patobulinimas, dar labiau suderinantis ją su „Twitter“ buvusia. Be to, daugelis vartotojų „Bluesky“ laiko labiau „Twitter“ būdinga alternatyva nei kitos programos, ypač dėl „Threads“ apribojimų politiniam turiniui, kuris, atrodo, apribojo jos galimybes pabrėžti aktualiausias naujienų tendencijas.

„Bluesky“ taip pat yra draugiškesnė išorinėms nuorodoms, o tai padėjo geriau suderinti platformą su leidėjais ir žurnalistais – dviem pagrindinėmis kūrėjų grupėmis, kurios aktyviai siekia skelbti turinį.

Ir atsižvelgiant į tai, kad labai mažai žmonių iš tikrųjų ką nors skelbia socialinėse programose, o dauguma jų tiesiog skaito, tai yra pagrindinis augimo veiksnys. Štai kodėl Meta buvo labai išsigandusi dėl staigaus Bluesky pakilimo praėjusių metų pabaigoje, nors, remiantis naujausia statistika, šis augimo proveržis šiek tiek sulėtėjo.

Pasak „Bluesky“ vadovo Jay’aus Graberio, „Bluesky“ dabar turi 25,9 mln. vartotojų.

Platforma išaugo nuo 13 milijonų vartotojų spalį iki 20 milijonų iki lapkričio vidurio, todėl per pastarąsias 6 savaites jos augimas šiek tiek sulėtėjo.

Tačiau jis vis dar auga, o Graber taip pat pažymi, kad:

„Per pastarąjį pusantro mėnesio organizacijos (pranešė) 2–10 kartų padidinusios sužadėtuvės jie gauna.

Taigi prekių ženklams gali būti galimybių, tačiau palyginimui, 25,9 milijono vartotojų yra tik 8,63 % dabartinės aktyvios Threads vartotojų bazės.

Bet taip pat gali būti verta sukurti „Bluesky“ atstovybę dabar, tik tuo atveju, jei ji ir toliau įgaus daugiau traukos, nors kol kas nedvejočiau, ar „viskas“ dalyvaus „Bluesky“.

Galbūt, jei jis pasieks 100 milijonų vartotojų, tai bus labiau pagrįsta. Nors kaip iš tikrųjų pasieks tokį lygį, be finansavimo per skelbimus (kurio „Bluesky“ stengiasi išvengti), taip pat reikia pamatyti.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -