Jei manėte, kad 2024 m. buvo dideli metai socialinėms platformoms, į savo programas įtraukiančių dirbtinio intelekto elementus, dar nieko nematėte, o „Meta“ per ateinančius metus nori į jūsų kanalus įtraukti dar daugiau AI.

Kaip tai padarys?

Na, be AI pokalbių robotų įvedimo į visus galimus aspektus, kitas Meta planas yra panaudoti milijonus generatyvių AI personažų ir priversti juos pozuoti kaip tikri vartotojai „Facebook“ ir „Instagram“.

Pasak Connoro Hayeso, „Meta“ produktų viceprezidento gen AI, netrukus jos programose bus suaktyvinta daugybė naujų AI profilių.

Pasak Hayeso (per „The Financial Times“):

„Tikimės, kad šios AI iš tikrųjų laikui bėgant egzistuos mūsų platformose, panašiai kaip paskyros. Jie turės bios ir profilio nuotraukas ir galės generuoti bei dalytis turiniu, kurį naudoja AI platformoje.

Kas per daug nestebina.

Interviu rugpjūčio mėnesį „Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas paaiškino, kad:

„Kiekviena mūsų veiklos dalis tam tikru būdu pasikeis (pagal AI). (Pavyzdžiui) sklaidos kanalai bus nukreipti iš – žinote, tai jau buvo draugų turinys, o dabar tai daugiausia kūrėjai. Ateityje didžioji dalis jos bus sukurta dirbtiniu intelektu.

Atrodė, kad Zuckerbergas tikėjosi, kad vis daugiau žmonių ilgainiui pradės naudoti Meta gen AI įrankius vaizdams ir įrašams kurti, tačiau netrukus po to Meta pasamdė programų kūrėją. Michaelas Saymanaskuris ką tik sukūrė Social.ai – programą, kuri leidžia jums bendrauti su milijonais AI robotųkiekvienas turi savo asmenybę ir dėmesį.

Taigi kelias atrodo gana aiškus, nes „Meta“ siekia įtraukti Social.ai elementus į savo pagrindinę socialinę patirtį, taip parodydama kintančius AI modelių pajėgumus, taip pat suteikdama naujų būdų, kaip įsitraukti į savo programas.

Tai, tiesą sakant, skamba siaubingai, o reakcija internete buvo griežta prieš daugiau robotų integravimą į socialines programas.

Tačiau vėlgi, dauguma socialinės žiniasklaidos vartotojų instinktyviai atmeta pokyčius, o tikrasis klausimas yra toks: „Ar tai veiks?

Jei „Meta“ išleis milijonus AI profilių „Facebook“ ir „IG“, kurių kiekvienas turi savo individualų charakterį, sutelktą į tam tikrą temą ir (arba) pomėgių sritį, ar tai iš tikrųjų galėtų paskatinti programų naudojimą ir įsitraukimą?

Ir atsakymas, ar jums tai patinka, ar ne, tikriausiai yra taip.

Paimkite, pavyzdžiui, neseniai pasirodžiusią neigiamą reakciją į gijas, susijusias su sunkumais, su kuriais vartotojai susidūrė plėsdami sekėjų skaičių programoje. „Bluesky“, kuri leidžia vartotojams pagal numatytuosius nustatymus naudoti kanalą „Stebi“ (priešingai nei algoritmo nustatytas srautas „Jums“), daugelis kūrėjų teigė, kad daug lengviau pritraukti sekėjų ir sukurti savo auditoriją, nes priešingai nei Threads, kur sekėjų augimas lyg ir sparčiai auga.

Išgąsdinta staigaus „Bluesky“ atsiradimo, „Threads“ bandė tai išspręsti, atnaujindama savo algoritmą, kad daugiau dėmesio būtų skiriama profilių, kuriuos stebite sklaidos kanale, turiniui.

Tačiau iš tikrųjų jūs niekada nesulauksite sekėjų, kaip anksčiau „Twitter“ ar „Facebook“, nes šiuolaikiniai socialinės žiniasklaidos algoritmai yra labiau orientuoti į įtraukimą ir rodyti daugiau turinio, panašaus į tai, su kuo jau bendraujate. Šis metodas, vadovaujamas „TikTok“, leido platformoms skirti daugiau laiko, praleisto sraute, todėl jos norėtų, kad pasikliautumėte jų rekomendacijų algoritmais ir „Jums“ kanalais, o ne kurtumėte savo patirtį sekdami .

Taigi galutinis rezultatas yra toks, kad jums nebereikia nieko sekti, nes galite tiesiog pasikliauti sistema, kuri parodys daugiau dalykų, kurie jums patiks. Vadinasi, tai reiškia, kad žmonės neseka profilių tokiu greičiu, kaip kadaise.

Išauginti sekėjų skaičių bus sunku, tačiau tuo pat metu kūrėjai tai taip pat laikosi augimo metrikos ir nori, kad šis skaičius padidėtų.

Ir atsižvelgiant į tai, kad tik dalis socialinės žiniasklaidos vartotojų kada nors ką nors paskelbia, Meta žino, kad ji turi išlaikyti šiuos vartotojus laimingus.

Taigi, kas atsitiks, jei „Meta“ paleis milijonus AI robotų ir jie visi bus nukreipti sekti profilius, susijusius su jų dėmesio temomis?

Dabar per dieną sulaukiate tūkstančių sekėjų, o Meta gali išlaisvinti daug daugiau, kad šie skaičiai augtų. Šie robotai taip pat galės įsitraukti į jūsų naujinius, užduodami klausimus, pateikdami atsakymus ir padrąsindami pastabas.

Žinoma, tai robotai, bet ar tikrai manote, kad vartotojams tai rūpės?

Tai yra pagrindinis klausimas: ar tai, kad tai yra dirbtinis įsitraukimas, apčiuopiamai sumažins dopamino padidėjimą, kurį žmonės gauna, kai atidaro programą ir pamato, kad kiekvieną kartą, kai dalijasi naujiniu, jie turi daugybę teigiamų įvertinimų, komentarų ir naujų sekėjų?

Norėčiau manyti, kad taip bus, bet iš tikrųjų įtariu, kad taip nebus.

Jau matėme, kaip žmonės naudoja taktiką „sek, kad sektų“, kad padidintų savo skaičių ir pasijustų esąs populiarūs, nors juos sekantys žmonės visiškai nesidomi tuo, ką jie skelbia. Matėme, kad žmonės moka už robotų sekėjus, kad padidintų jų suvokiamą svarbą, matėme, kaip žmonės perka simpatijas, kad gautų įsitraukimo ir (arba) aktualumo įvertinimą.

Žmonės žino, kad daugelis dalyvavimo socialinėje žiniasklaidoje jau yra netikri. Taigi ar tikrai manote, kad jie suabejos, jei šie nauji robotai padidins savo skaičių nauju būdu?

Spėju, kad daugelis vartotojų tiesiog gerai jausis, kai sulaukia dėmesio, ir dėl to Meta AI robotai iš tikrųjų padidins įsitraukimą. Žinoma, tai nėra tikra „socialinė“ sąveika, kaip mes ją dažniau apibrėžtume. Bet vėlgi, jei skaičiai padidės, įtariu, kad daugelis sutiks.

Taip pat yra praktinės naudos, jei dirbtinio intelekto robotai yra tam tikra garso plokštė, teikianti alternatyvius atnaujinimus. Galite parašyti: „Ką turėčiau vakarienei? pavyzdžiui, ir gauti atsakymus iš italų virėjo boto, prancūzų virėjo boto, sveiko maisto boto, pasiūlymų ir kuponų roboto ir kt. Tai iš tikrųjų gali būti naudinga, be to, yra daug būdų, kaip šie atsakymai taip pat gali būti vertingi. taip pat.

Žinoma, tai taip pat turės įtakos influenceriams ir tiems, kurie bando prisistatyti bendradarbiauti su prekės ženklais. Prekės ženklai turės būti dar įžvalgesni, su kokiais „influenceriais“ jie dirba, nes jei 70 % jų sekėjų iš tikrųjų yra AI robotai, jie neturės didelės vertės jūsų reklamai.

Tačiau atsižvelgus į tai ir atskleidimo etiketes, nurodančius AI robotus (įtariu, kad „Meta“ stengsis tai paslėpti ten, kur gali), iš tikrųjų matau, kad tai yra sėkminga įmonės strategija.

Tai skamba blogai, o paskutinis dalykas, kurio mums tikriausiai reikia, yra daugiau robotų paskyrų socialinėse programose. Tačiau praktiškai taikant galite įsivaizduoti, kad daugelis vartotojų tiesiog džiaugsis gavę papildomą įsitraukimą, nesvarbu, ar tai dirbtinė, ar ne.

Jei skaičiai padidės, visi kiti svarstymai, įtariu, išnyks.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -