Tai, kas gali būti didžiausia „Head“ klastotė skaitmeninės reklamos istorijoje, „Google“ dabar paskelbė, kad vis dėlto nepakeis slapukų stebėjimo „Chrome“, atsisakydama paskutinių metų ilgių „privatumo smėlio dėžės“ skaidrumo ir privatumo postūmio elementų.
Na, privatumo „Sandbox“ kaip projektas bus tęsiamas, tačiau tai bus tik projektas, o ne reikalavimas. Dėl ko didžiąja dalimi tai padarys beveik nesvarbų pasirinkimą skelbimų partneriams, norintiems sekti duomenis, kad pagerintų kampanijos našumą.
Kaip „Google“:
“Kai mes bendravome su ekosistema, įskaitant leidėjus, kūrėjus, reguliavimo institucijas ir skelbimų pramonę, išlieka aišku, kad yra skirtingų perspektyvų, kaip atlikti pakeitimus, kurie gali turėti įtakos trečiųjų šalių slapukų prieinamumui (…) Atsižvelgdami į visus šiuos veiksnius, mes priėmėme sprendimą išlaikyti savo dabartinį požiūrį į „Chrome“ trečiųjų šalių slapukų pasirinkimą vartotojams ir neišdės naujos savarankiškos trečiųjų šalių slapukų raginimo. Vartotojai gali ir toliau pasirinkti geriausią parinktį „Chrome“ privatumo ir saugos nustatymuose.“
Tai bus palengvinimas reklamuotojams, kurie darė didelę įtaką jų stebėjimo procesams, nors privatumo šalininkai, be abejo, bus mažiau patenkinti sprendimu.
Pakartoti, Dar 2020 m. „Google“ paskelbė apie savo pradinį planą iš pradžių atsisakyti slapukų stebėjimo, iš pradžių iki 2022 m., Kad galėtų geriau suderinti su platesniais pramonės pokyčiais link sustiprinto interneto vartotojų duomenų privatumo ir valdymo. „Google“ fazės plane buvo naujos jo plėtros plėtra Federacinis kohortų mokymasis (FOC) Modelis, kuris vis tiek įgalins vartotojo veiklos stebėjimo lygį, nors be asmeninių identifikatorių, kuriuos būtų galima susieti su bet kuriuo konkrečiu vartotoju.
Tačiau jos skelbimų partneriai užginčijo planą, o 2021 m. „Google“ paskelbė, kad atideda FLOC planą, siekdama nustatyti geresnį sprendimą, kuris atitiktų visus reikalavimus.
Tada „Google“ perėjo prie savo „Private Sandbox“ projekto, kuris leistų daugiau duomenų stebėti kartu su privatumo apsauga. „Google“ išleido privatumo smėlio dėžę viešai naudoti 2023 m. Rugsėjo mėn., O iki 2024 m. Sausio mėn. Ji turėjo naują planą naudoti projektą kaip alternatyvų slapukų pakeitimą, o atnaujinta sistema buvo nustatyta suskirstyti žiniatinklio vartotojus į temų kategorijas, o ne palengvinti individualų stebėjimą.
Tačiau po to, kai įvairios pramonės ir reguliavimo įstaigos vėl iškėlė įvairius susirūpinimą, „Google“ dar kartą atidėjo savo slapukų fazės planą, kuris galiausiai paskatino „Google“ praėjusių metų liepą paskelbusi, kad ji visiškai atsisako savo etapo plano “.Nauja „Chrome“ patirtis “, kuri leistų žmonėms pagrįstai pasirinkti apie duomenis, kuriuos jie dalijasi su svetainėmis ir programomis, kaip jie taip pasirenka.
Ir dabar „Google“ taip pat pereina nuo to elemento, paskutinė penkerių metų privatumo patobulinimo „Odyssey“ liekana.
Taigi dabar įmonės galės tęsti slapukų stebėjimą „Chrome“, kokie jie buvo, stebėdami lankytojų duomenis kaip įprasta, kuriuos vėliau gali naudoti pritaikant skelbimą.
Kuris, atsižvelgiant į tai, kad „Google“ jau atsisakė platesnio sausainių filmavimo, tikriausiai nėra didelis poslinkis, tačiau jis suteiks palengvinimo įvairiems reklamuotojams ir „Ad Tech“ partneriams, kurie siekė alternatyvių duomenų sprendimų, kad padėtų išlaikyti AD aktualumą ir našumą.
Dabar nebus jokių pakeitimų ir nereikia slapukų stebėjimo parinkčių. Galite tiesiog stebėti duomenis, kaip visada turite, ir „Google“ neturi jokios alternatyvos, kad pakartotinai suderintumėte savo sistemas.
Taigi daugeliui internetinių reklamuotojų pasakojimas baigiasi ištvermingu, brangiu pasakojimu.