„Snapchat“ apibūdino daugybę naujų skelbimų parinkčių „Newfronts 2025“, įskaitant AI varomą biudžetą ir kainų siūlymo parinktis, atnaujinimus, susijusius su remiamais „Snaps“ (jo gautųjų skelbimais), nauja muzikos skatinimo iniciatyva ir dar daugiau.
Pirmiausia, dėl AI varomų kampanijų. Snap prideda naujo AI išmaniųjų pasiūlymų teikimas, kuris leis reklamuotojams nustatyti tikslinę kainą už veiksmą, kurį „Snap“ sistema bus siekiama pasiekti.
Procese bus naudojamas išplėstas „Snap“ atsakymo supratimas, kad būtų galima geresni rezultatai pasirinktuose parametruose, užtikrinant labiau valdomas kampanijas programoje.
Daugelis platformų prideda panašiai, nes besivystančios skelbimų sistemos dabar geriau gali aptikti ir nustatyti rezultatus realiuoju laiku, o tai suteikia daugiau galimybių automatizuotiems pasiūlymams. Dabar „Snap“ pasivijo, o tai pridės dar vieną jūsų kampanijų svarstymą.
Be to, „Snap“ taip pat prideda „intelektualųjį biudžetą“, kuris leis reklamuotojams suaktyvinti automatinius išlaidų paskirstymą savo aukščiausio lygio skelbimų rinkiniams, padedantiems maksimaliai padidinti rezultatus.
Snap sako, kad abu elementai šiuo metu yra alfa testai ir rodo skatinančius našumą.
„Snapchat“ taip pat paskelbė apie keletą remiamų „Snaps“ atnaujinimų, leidžiančių reklamuotojams pateikti reklamas tiesiogiai į vartotojo gautuosius.
Lapkritį paskelbęs pirmąją remiamą „SNAP“ kampaniją (ir nematęs didžiulį vartotojų neigiamąją naudotoją apie jų DMS rodomus skelbimus), „Snap“ dabar pateikia daugiau būdų, kaip panaudoti parinktį išplėsti savo reklaminį pasiekiamumą.
Pavyzdžiui, „Pirmasis„ Snap ““ yra „pirmosios išvaizdos vienos dienos pasiūlymas“, kuris leis prekės ženklams išsiųsti tolesnę CTA vartotojams, kurie atidarė savo remiamus „Snap“.
Tai pateiks papildomą parinktį išnaudoti jūsų „SNAP“ reklamas, labiau įtraukiančiame DM lange.
„Snap“ taip pat pradeda remti „Snaps“ per skelbimų aukcioną, o ne vykdyti apibrėžtas kampanijas, tuo tarpu tai taip pat rems rėmomus „Snaps“ iš kūrėjų, o tai leis prekės ženklams siųsti remiamus „Snap“ tiesiogiai iš kūrėjų rankenos.
„Snap DMS“ skelbimai vis dar jaučiasi šiek tiek rizikingi, ir tai, ko „SNAP“ vartotojai gali būti ne per daug gerai įvertinami. Tačiau, aišku, turint tinkamą valdymą ir svarstymus, tai gali būti naudingas pasiūlymas, o šios naujos galimybės suteikia daugiau svarstymų šioje srityje.
„Snapchat“ taip pat pradeda naują muzikos skatinimo iniciatyvą, pavadintą „Po vaiduokliu“, kuri pamatys „Snap“ priegloba Muzikinis pasirodymas savo „Santa Monica“ studijoje.

Kaip SNAP:
„Menininkams, norintiems tiesiogiai ir autentiškai susisiekti su savo gerbėjais,„ Ghost “suteikia muzikantams galimybę pasiekti gerbėjus ten, kur jie yra. Po„ The Ghost “taip pat suteikia strateginę prekės ženklų galimybę. Ateities parodos suteiks unikalių rėmimo galimybių naudodamiesi„ Full-Funnel “žiniasklaidos paketu, įskaitant remiamus spragus, kūrėjų turinį, bendrą perėmimo vietą ir dar daugiau“.
Galiausiai „Snapchat“ taip pat paleido naują reklaminį postūmį, kuris yra skirtas parodyti savo galią palengvinti ryšį su realiomis akimirkomis.
https://www.youtube.com/watch?v=8eafinh7-Lm
Pasikartojantis „Snap“ giedojimas jaučiasi šiek tiek agresyvus, tačiau kampanijai pavyksta parodyti, kaip žmonės iš tikrųjų naudojasi programa prisijungti.
Keletas papildomų aspektų „SNAP“ rinkodaros specialistams, kurie galėtų atsižvelgti į jūsų planavimą.
Daugiau apie „Snap“ „Newfronts“ atnaujinimus galite perskaityti čia.