Laikui bėgant vis daugiau „Instagram“ įsitraukimo į DM, kuriuos „Instagram“ dabar bando pritaikyti naujomis funkcijomis, pvz., Pastaboskurie yra suderinti su privatesniu bendrinimu.
Taip pat eksperimentuojama su dar reikšmingesniu pakeitimu šiuo atžvilgiu, kai kurie vartotojai dabar mato naują pranešimų siuntimo piktogramą apatinėje programos funkcijų juostoje.

Kaip matote iš šis pavyzdyspaskelbtas Jasmine Enbergkai kurie naudotojai pagrindinėje vartotojo sąsajoje mato perjungtas pranešimų siuntimo ir įrašų kūrimo piktogramas, o kūrimo mygtukas „+“ perkeltas į viršutinį dešinįjį kampą, o pranešimų popieriaus plokštuma paryškinta apatinio funkcijų skydelio centre.
Tai aiškiai sutelkia dėmesį į DM dalijimąsi, o ne į informacijos santraukų paskelbimą, ir tai gali būti dar vienas žingsnis siekiant prisitaikyti prie šio naudojimo pokyčio, o taip pat nukreipti vartotojų elgseną į ryšį su savo ryšiais.
Kas, kaip minėta, vyksta bet kuriuo atveju.
2022 m., reaguodamas į vartotojų susirūpinimą, kad jie nebemato atnaujinimų iš profilių, kuriuos jie seka programoje, „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri pažymėjo, kad:
“Draugai daug daugiau skelbia istorijose ir siunčia daug daugiau DM, nei skelbia kanale.
Mosseri turi nuo tada kelis kartus pabrėžė šią tendenciją.
Anksčiau šiais metais paskelbtame pranešime apie naujas pranešimų siuntimo funkcijas, Mosseri tai paaiškino:
„Kai galvojate apie Instagram, tikriausiai galvojate apie kvadratinių nuotraukų kanalą. Tačiau tai, kaip veikia Instagram, bėgant metams labai pasikeitė, o jei pažvelgsite į tai, ką žmonės dalijasi ir kaip žmonės išreiškia savo kūrybiškumą, pagrindinis būdas tai padaryti yra DM Instagram. Bet kurią dieną DM bendrinama daugiau nuotraukų ir vaizdo įrašų nei „Istorijose“ ar kanale.
Taigi DM dabar yra pagrindinis vartotojų bendravimo kanalas, o pagrindinis kanalas tampa labiau į „TikTok“ panašiu rekomenduojamų pramogų srautu.
Iš esmės šis pakeitimas galėtų būti prasmingas, suderintas su šiuo pokyčiu, tačiau tai taip pat būtų reikšmingas programos dėmesio pasikeitimas, galintis turėti įtakos naudotojų elgesiui.
Galbūt IG galėtų pasiūlyti šį formatą tik tiems žmonėms, kurie niekada neskelbia, bet daug dalijasi DM, suderindami programą su savo asmeniniais naudojimo būdais.
Tam tikrais atžvilgiais tai rizikingas žingsnis, bet vėlgi, kūrimo piktograma vis tiek lengvai pasiekiama, todėl neatrodo, kad „Instagram“ atimtų bet kokias funkcijas.
Tačiau net ir tokiu atveju elgesio poveikis gali būti didelis.
Tai, manau, dabar bando išsiaiškinti IG atlikdama šį pradinį testą. Mes paprašėme Instagram pateikti daugiau informacijos apie testą ir jo planus dėl šio atnaujinimo, o mes atnaujinsime šį įrašą, jei sulauksime atsakymo.