X turi naują produktą, skirtą padėti reklamuotojams prisijungti prie populiarių įvykių „Trend Genius“ skelbimai naudojant AI, kad padidėtų reklama pokalbių piko metu.

Naudojant X pažangias dirbtinio intelekto sistemas, „Trend Genius“ skelbimai gali aptikti kylančias diskusijų temas ir suderinti skelbimų paskirties vietą su prekės ženklu susijusiais paminėjimais.
Kaip paaiškino X:
“„Trend Genius“ leidžia reklamuotojams pasirinkti norimas pokalbių temas: tai gali būti bet kas nuo olimpinių žaidynių ar profesionalių sporto lygų iki mados, muzikos, AI ir ne tik. Tada, kai pokalbis šiomis temomis natūraliai pasiekia aukštesnį lygį arba greitį X, platformoje automatiškai įdiegiamas skelbimas su iš anksto užprogramuotu skelbimu.
Taigi galite sudaryti kampaniją, kad, tarkime, prisidėtų prie pokalbio apie olimpines žaidynes ar konkretų įvykį renginyje, o X Trend Genius procesas atitiks jūsų pasirinktus raktinius žodžius su didėjančiu pokalbiu programoje ir paskelbs skelbimą, kai bus aktualu. paminėjimų daugėja.
Tai galėtų būti geras būdas įsitraukti į populiarėjančias diskusijas, nors turėčiau keletą klausimų dėl AI modelių tikslumo šiuo atžvilgiu, atsižvelgiant į neseniai X’s Grok AI naujienų santraukų kritiką.
Tik šią savaitę Grokas tai padarė neteisingai sukurtos naujienų antraštės aplink kelis naujienų įvykius.

Kaip matote šiame pavyzdyje, Groko naujienų apibendrinimo procesaskuriuo siekiama išryškinti svarbiausius naujienų įvykius pagal X įrašus, dažnai sarkazmą laiko tikra informacija, nes daugelis X įrašų, žinoma, yra sarkastiški, humoristiniai ir/arba tiesiog klaidinantys.
Kadangi Grokas bando iššifruoti tiesą iš atsitiktinių komentarų, tokių kaip šis, jo naujienų antraštės dažnai būna neteisingos. Tai yra sistemos ir X mokymosi proceso dalis, tačiau jei tai ta pati sistema, kurią X diegia skelbimams paleisti pagal tendencijas, gali kilti problemų.
X nepateikė jokios informacijos apie tai, ar tas pats procesas naudojamas šiam skelbimui.
Tačiau bent jau teoriškai X Trend Genius procesas galėtų padėti reklamuotojams maksimaliai padidinti savo išlaidas skelbimams, atsižvelgiant į tendencijas, o taip pat sumažinant išlaidas reklamai, kai tendencija išnyksta.
„Kai pokalbis nurimsta ir stabilizuojasi, reklama automatiškai išsijungia. Taip siekiama maksimaliai padidinti mokamo skelbimo atitikimą X, tuo pačiu sumažinant „atliekas“.
Tai gali būti kažkas, ir X sako, kad testuodami reklamuotojai pastebėjo „rekordinius įsitraukimo rodiklius“.
X taip pat pažymi, kad „Trend Genius“ reklamas galima užprogramuoti naudojant trečiųjų šalių duomenų sklaidos kanalus, todėl galite suderinti skelbimus su realaus pasaulio įvykiais, remdamiesi ne platformos duomenimis. Taigi, jei, pavyzdžiui, orų biuras jūsų vietovėje prognozuoja artėjantį lietų, galite suderinti skelbimą, kad jis būtų rodomas jūsų vietinėje vietovėje, kai užklups lietus.
Teoriškai tai galėtų būti geras pasirinkimas, ir bus įdomu sužinoti, kokius rezultatus prekės ženklai matys su šiomis reklamomis platesniu mastu.
Tačiau, kaip minėta, X vis dar kuria savo AI modelius, taip pat gali būti klaidingų teigiamų rezultatų. Sužinosime, kad „Trend Genius“ skelbimai dabar pasiekiami X reklamuotojams.