Jau galite planuoti įrašus ir istorijas „Instagram“, o netrukus galėsite planuoti ir savo DM.
Šiuo metu bandoma su pasirinkta vartotojų grupe, „Instagram“ pridėjo naują DM planavimo įrankį, kad galėtumėte siųsti pranešimus optimaliu laiku.
Kaip matote šiame pavyzdyje, kurį pasidalijo socialinės žiniasklaidos ekspertas Lindsey Gamble, kai kurie „Android“ naudotojai dabar gali pasirinkti datą ir laiką, kada išsiųs savo DM.
Tai gali būti naudinga prekių ženklams, norintiems pasiekti žmones tinkamu laiku, arba tiesiog planuojant ir planuojant turinį iš karto.
Vartotojai, turintys prieigą prie parinkties, gali suplanuoti DM iki atidarykite atitinkamą pokalbį ir sukurkite pranešimą, tada ilgai paspauskite siuntimo mygtuką. Bus atidarytas aukščiau pateiktas raginimas suplanuoti siuntimo datą ir laiką.
Tai gali būti patogus būdas palaikyti ryšį su auditorija jiems tinkamiausiu metu. Kadangi vis daugiau IG veiklos vyksta DM, tai gali būti vertinga jūsų įrankių rinkinio informavimo parinktis.
Arba galite nustatyti AI robotą, kuris atsakytų į jūsų DM.
Rekomenduočiau to nedaryti, nes gali jaustis šlamštas ir beasmenis. Bet vėlgi, tam tikru mastu atsakyti į visus jūsų DM gali būti sunku, be to, tai gali būti naudinga siekiant maksimaliai padidinti jūsų IG informavimą.
Meta taip pat eksperimentuoja su AI robotais, kurie reaguos kūrėjo stiliumi, ir netgi vaizdo pokalbių robotais, kurie gali kalbėtis su gerbėjais.
Mano nuomone, Meta šiek tiek per daug džiaugiasi dirbtiniu intelektu, bet yra ir išplėstų parinkčių, jei neužtenka suplanuoti DM.
Bet manau, kad tai bus bent jau daugiau mažų įmonių, ir tai gali būti verta apsvarstyti, kai tik jis taps prieinamas.