2024 m. X buvo sunkūs pajamų srityje, nes pranešimai rodo, kad bendrovės skelbimų skaičius vėl sumažėjo, kai 2023 m. sumažėjo maždaug 30 %.

Iš tiesų, remiantis dabartinėmis prognozėmis, X gali patirti didelių finansinių nuostolių šiais metais. Ir taip yra sumažinus 80 % įmonės darbuotojų ir sumažinus išlaidas, kur tik įmanoma.

Štai kodėl X deda didelį paskutinį postūmį, kad pritrauktų reklamuotojus, kurie eina į paskutines savaites, reklamuodama savo „5 ketvirčio“ galimybes ir įtraukimo duomenis per laikotarpį.

Šiandien X turi paskelbė keletą naujų įžvalgų Norėdami padidinti susidomėjimą prekės ženklu per laikotarpį, pradedant šiuo duomenų tašku:

Atostogų laikotarpis reiškia, kad daugiau žmonių turės daugiau laisvo laiko, o tai neišvengiamai reiškia, kad daugiau jo bus praleista socialinėse programėlėse. Tai galėtų suteikti daugiau galimybių juos pasiekti, o X taip pat pateikė duomenis kai kuriomis pagrindinėmis temomis.

X Q5 duomenys

Suderinus su šiais tendencijų pokyčiais, galite pasiekti įsitraukusią programos auditoriją ir pagerinti pranešimų siuntimą.

X taip pat pažymi, kad dėl mažesnės konkurencijos jos skelbimai tuo laikotarpiu yra pigesni.

X Q5 duomenys

Pagal X:

Įdomiausias Q5 aspektas yra tai, kad jis yra ne tik ekonomiškesnis, bet ir efektyvesnis. Nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio pastebime sumažėjusį MUT ir mokestį už konversiją, nes vartotojai perka pošventinius pasiūlymus ir produktus, kad palaikytų savo Naujųjų metų pažadus. Praėjusiais metais matėme reikšmingą -34 proc. sumažino vidutinį MUT ir pastebimai –19 % sumažėjo vidutinis mokestis už įtraukimą, todėl prekės ženklams tai idealus laikas maksimaliai padidinti rinkodaros išlaidas.“

Galbūt, jei jūsų tikslinė auditorija yra aktyvi programoje, tai gali būti tinkamas laikas jas pasiekti, o X taip pat suteikė daugiau paskatų ir skelbimų parinkčių, kad padėtų prekių ženklams maksimaliai informuoti.

„Svertas AI pagrįstas taikymas efektyviai pasiekti didelio ketinimų turinčias auditorijas ir sulaukti konversijų su minimaliomis pastangomis reklamuojant savo produktus imliai ir pasiturinčiajai X auditorijai.“

X AI pagrįsta skelbimų sistema, sukurta remiantis xAI projektais, galėtų būti dar vienas jūsų požiūrio aspektas, leidžiantis geriau taikyti mažiau pastangų.

Keletas svarstymų, susijusių su jūsų metų pabaigos postūmiu, dėl kurio jūsų verslas gali parduoti daugiau.

Galite peržiūrėti visus X Q5 taikymo patarimus čiao X taip pat neseniai pateikia keletą papildomų atostogų rinkodaros pastabų.

Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -