Įsibėgėjus generaciniam AI ažiotažui, kiekviena platforma įnirtingai stengiasi sugalvoti naujų būdų, kaip integruoti dirbtinio intelekto kūrimo įrankius į savo sistemas, kad padėtų įgalinti kūrybiškumą ir paskatintų įsitraukimą.

Tačiau iki šiol dauguma generuojamųjų AI parinkčių socialinėse programose atrodė gana plokščios.

Yra dirbtinio intelekto pokalbių robotai, kurie gali padėti atrasti turinį, tačiau šiuo atžvilgiu tikrai neprideda daugiau nei esami paieškos įrankiai. Yra generatyvūs dirbtinio intelekto vaizdai, kuriuos galite naudoti norėdami pavaizduoti save nerealiais scenarijais, kurie turi tam tikrą patrauklumą, tačiau naujovė gana greitai išnyksta.

Meta taip pat kuria generatyvų AI vaizdo įrašą, kad galėtumėte įsivaizduoti įsivaizduojamas scenas. Technologiniu požiūriu tai taip pat įdomu, tačiau kol kas neaišku, ar žmonėms šios priemonės bus įdomios, patrauklios, ar kaip jos tilps į „socialinę“ erdvę.

Kūrėjai ir influenceriai taip pat ieško naujų būdų, kaip panaudoti dirbtinį intelektą, o „Meta“ ir „TikTok“ dabar siūlo kūrėjams galimybę kurti savo dirbtinio intelekto vaizdus, ​​kurie gali būti transliuojami jų vardu.

Ar tai geras dalykas? Ar tai sustiprina ar pakerta socialinių platformų pagrindus?

„HypeAuditor“ neseniai atliko apklausą, kad gautų daugiau perspektyvos, kaip į tai žiūri įtakojantys asmenys 620 Instagram influencerių, kad sužinotų, ką jie mano apie AI įrankius, skirtus turinio kūrimui, skaitmeninius klonus, dirbtinio intelekto sukurtą turinį ir kt.

Keletas įdomių pastabų apie platesnį AI poslinkį.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -