„Pinterest“ pristato savo „Meta Advantage+“ AI pagrįstų kampanijų versiją, kuri naudoja mašininį mokymąsi ir vidines vartotojo žinias, kad iš esmės būtų automatizuotas visas kampanijos procesas.

Taigi kaip jie tai vadina? „Performance+“

Turiu omenyje, kad originalumas niekada nebuvo dorybė socialinės žiniasklaidos erdvėje.

Kaip paaiškino Pinterest:

Nuo šiandien pristatome naują AI ir automatizavimo žemesnio kanalo skelbimų produktų asortimentą – Pinterest Performance+ rinkinį. Kiekvienas reklamuotojas visame pasaulyje dabar turi galimybę naudotis Pinterest „Performance+“ kampanijos, skirtos svarstymo, konversijų ar pardavimo kataloge tikslams.

„Pinterest“ automatizuotas skelbimų procesas gali teikti sistemingą pagalbą kiekviename elemente, įskaitant taikymą, skelbimų biudžetus, kainų siūlymą ir net kūrimą.

Kaip matote šiame pavyzdyje, „Pinterest“ skelbimų kūrimo sistemose dabar taip pat yra fono generavimo elementų kartu su kitais AI kūrybiniais įrankiais. Taigi iš tikrųjų kiekvienas jūsų kampanijos aspektas gali būti automatizuotas. Jei pasitikite Pinterest sistemos žiniomis.

Dėl šios priežasties Pinterest vis dar suteikia reklamuotojams galimybę automatizuoti tam tikrus elementus ir kontroliuoti kitus. Nors tai rodo, kad visiškas automatizavimas gali pasiekti geresnių rezultatų.

„Alfa ir beta versijos testavimo rezultatai rodo, kad dauguma reklamuotojų pastebėjo, kad konversijų ir pardavimo katalogų kampanijose mokestis už įgijimą (MUĮ) pagerėjo bent 10 % arba 10 % daugiau pagerėjo apsvarstymo kampanijų mokestis už paspaudimą (MUP).

Kaip ir visose platformose, jų dirbtinio intelekto sistemoms tobulėjant, maitinant vidiniais duomenimis, jos, logiškai mąstant, tampa galingesnės vairavimo rezultatams pasiekti.

Gali atrodyti, kad per daug kontroliuojate savo procesą robotams. Bet jei tai duoda rezultatų…

„Pinterest“ kvalifikuotiems reklamuotojams taip pat siūlo „Performance+“ kainų siūlymą dėl SIG visose rinkose.

„Nors „Pinterest Performance+“ kainų siūlymas istoriškai buvo optimizuotas paspaudimams arba konversijų kiekiui, dabar pridedame galimybę optimizuoti, kad gautumėte didžiausią vertę, naudodami „Pinterest Performance+“ kainų siūlymą už SIG.

„Pinterest“ taip pat siekia padėti „Pinners“ atskleisti atitinkamus pasiūlymus per reklamas, kurios išryškins aktualias nuolaidas ir pasiūlymus vartotojams.

„Suasmenintos akcijos teikti pirkėjams akcijas ir išpardavimą pagal tai, ko jie ieškojo ir prisegė, todėl reklamuotojai gali geriau pasiekti Pinterest naudotojus svarbiausiomis apsipirkimo akimirkomis. Ir per Pasiūlymų skelbimų moduliaimes darome skelbimus labiau matomus vartotojams pagrindiniame sklaidos kanale, padedame prekių ženklams išsiskirti išpardavimo metu, kad būtų geriau matomos jų reklamos ir pasiūlymai.

Tai bus dar vienas būdas prekių ženklams susisiekti su Pinners artėjančių švenčių apsipirkimo metu.

Pinterest teigia, kad prekės ženklai galės užregistruoti atitinkamas reklamas per savo Pinterest kontaktus.

Tai yra keletas įdomių atostogų sezono svarstymų, ypač atsižvelgiant į vaidmenį, kurį „Pinterest“ dabar atlieka ieškant ir perkant produktus. Čia gali būti keletas vertingų variantų.

Daugiau apie Pinterest rinkinį „Performance+“ galite sužinoti čia.



Source link

By admin