Pradėtas statyti plūduriuojantis traukinys, greitesnis už lėktuvą, o tai žymi didžiulį žingsnį į priekį 621 mylių per valandą greičio apšviečiančiam lokomotyvui.
Kinijos geležinkelis naudos magnetinės levitacijos (Maglev) technologiją, kad keleivius per vakuuminius vamzdžius ištrauktų greičiau nei kada nors anksčiau.
6
6
6
Traukinyje esantys magnetai gali sąveikauti su metalu vamzdžio šonuose, kad traukinys levituotų ir stumtų jį į priekį.
Kinijos greitieji traukiniai šiuo metu važiuoja 217 mylių per valandą greičiu ir palaiko 5G ryšį net ilguose tuneliuose.
Šis naujas dizainas leis keleiviams važiuoti daugiau nei 400 mylių per valandą greičiau, nei jie gali šiuo metu.
Vidutinis tolimojo komercinio keleivinio orlaivio kreiserinis greitis svyruoja nuo maždaug 547 iki 575 mylių per valandą.
6
Pagal Kinija Geležinkelis, jų tikslas – paspartinti greitesnių, išmanesnių, ekologiškesnių ir energiją taupančių traukinių kūrimą.
Magnetinė levitacija, kitaip vadinama maglev, naudoja superlaidžius magnetus žemo vakuumo vamzdyje, kad sustiprintų magnetinį lauką.
Šie naujausi traukiniai pašalina trintį, kad būtų galima priartinti, efektyviai plaukiojant ploname ore.
Jis išsišakos iš esamos 11,5 mylios Maglev Express Line S2 iš Changsha Nan stoties į vakarus nuo oro uosto.
Jau veikia vienas maglev traukinys Kinijakuris jungia Šanchajaus oro uostą su miesto centru, todėl 19 mylių kelionę galima pasiekti maždaug per septynias minutes.
RYŠIO KLAUSIMAI
Išlaikyti ryšį tarp telefonų ir bazinių stočių beveik garsiniu greičiu dažnai buvo iššūkis ekspertams.
Keičiantis traukinio greičiui, pasikeičia signalo dažnis, todėl sutrinka signalai, reikalingi duomenų perdavimui palaikyti.
Bazines stotis įrengti beveik vakuuminiuose vamzdeliuose taip pat sunku.
Jei antena pasislinks dėl vibracijos, tai gali kelti pavojų greitajam traukiniui.
Pietryčių universiteto mokslininkai, vadovaujami Nacionalinės mobiliųjų ryšių laboratorijos profesoriaus Song Tiecheng, pasiūlė sprendimą.
Jie pasiūlė tiesti du lygiagrečius kabelius išilgai vidinės vamzdžio sienelės.
Jie skleis elektromagnetinius signalus, kad sumažintų trikdžius.
„The Sun“ anksčiau pranešė apie „China Railway“ bandymus, kuriais siekiama pakelti levituojantį traukinį nuo žemės ir ant bėgių, kad jis galėtų pakilti nuo žemės.
Kinija yra greitųjų geležinkelių plėtros lyderiai, tačiau kitos pasaulinės galios taip pat kuria savo greituosius traukinius, kad būtų alternatyva skraidyti.
„Siemens“ ir „Bombardier“ kartu sukūrė ICE 3 – greitųjų elektrinių traukinių šeimą, kursuojančią tarp Nyderlandų ir Vokietijos.
Šie traukiniai paprastai važiuoja didžiausiu 198 mylių per valandą greičiu, nors traukiniams, važiuojantiems tarp Frankfurto ir Kelno, leidžiama važiuoti greičiau nei 200 mylių per valandą, kad būtų išvengta vėlavimų.
6
6