„Publicis Groupe“ pasirašė sutartį dėl didžiausios pasaulyje influencerių rinkodaros bendrovės „Influential“ įsigijimo pagal pajamas. pagal bendrovės pranešimą. Paskelbtose ataskaitose teigiama, kad sandoris buvo vertas 500 milijonų dolerių.
„Influential“ valdo daugiau nei 3,5 mln. kūrėjų tinklą, įskaitant 90 % pasaulio influencerių, turinčių 1 mln. ar daugiau sekėjų. Šiuo metu agentūra aptarnauja daugiau nei 300 prekių ženklų visame pasaulyje. „Publicis“ naudos „Influential“ platformą kartu su savo „Martech“ padalinio „Epsilon“ vartotojų įžvalgomis, kad padėtų klientams rasti influencerius, kurie prasmingai užmegztų ryšį su tiksliniais vartotojais ir bendruomenėmis.
Beveik pusė visų vartotojų gamina pirkiniai, pagrįsti influencerių rinkodara — ir didėjantis pasitikėjimas influenceriais — Publicis įsigijimas parodo šio sektoriaus svarbą rinkodaros ateičiai. Iš tiesų, 2025 m. pasaulinės išlaidos socialinei žiniasklaidai pasieks 186 milijardus JAV dolerių, o tai pirmą kartą viršys linijines televizijos reklamos išlaidas, kaip skelbia Publicis.
Įtakingosios rinkodaros segmentas yra didelis šio augimo variklis. Įsigijęs „Influential“ ir sujungęs platformą su „Epsilon“, „Publicis“ galės pasiūlyti klientams prieigą prie aukštos kokybės ir labai sekamų skaitmeninių kūrėjų. Epsilon turi įžvalgų apie daugiau nei 2,3 milijardo žmonių pasauliniu mastu.
„Šis įsigijimas ne tik reiškia, kad mes imsimės įtakingųjų rinkodaros lyderių. Tai taip pat unikali vieta yra naujosios žiniasklaidos ekosistemos centre“, – sakė „Publicis“ generalinis direktorius Arthuras Sadounas. „Taip mes grąžiname galią į prekių ženklų rankas susiskaldžiusioje žiniasklaidos aplinkoje ir skatiname rinkodaros transformaciją, kuri duoda realių verslo rezultatų.
Su „Influential“ bendras „Publicis“ turtas suteiks klientams prieigą prie daugiau nei 3,5 mln. kūrėjų tinklo (įskaitant 90 % tų, kurie turi daugiau nei 1 mln. sekėjų), geresnes planavimo galimybes naudojant „Epsilon“ vartotojų duomenis ir stipresnes kelių kanalų rinkodaros galimybes. Įtakingas įkūrėjas ir generalinis direktorius Ryanas Detertas dirbs centralizuotai „Publicis“, kad šie įrankiai būtų pritaikyti klientams.
„Publicis“ apie įsigijimą paskelbė tik vieną dieną po to, kai „Stagwell“ paskelbė apie tai įsigijo skaitmeninės influencerių rinkodaros agentūrą „Leaders“. ir jos InfluencerMarketing.AI platforma. Tokie sandoriai ateinančiais mėnesiais gali paskelbti kitų įsigijimų bangą, nes kūrėjų rinka tvirtai įsitvirtins rinkodaros pramonėje.
„Kūrėjų rinkodara dabar yra esminė kiekvieno pagrindinio prekės ženklo rinkodaros rinkinio dalis, o per pastaruosius ketverius metus sujungusi geriausius parduotuvių žaidėjus kontroliuojančioji bendrovė rodo, kad jie į tai žiūri rimtai ir sutelkia dėmesį į labiau integruotą požiūrį į kūrėjų darbą“, – sakė jis. Ryanas Sternas, „Collectively“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, komentaruose el. paštu.
„Dabar pagrindiniai prekių ženklai tikisi, kad visos jų partnerių agentūros supras kūrėjus ir kaip juos panaudoti įvairiuose kanaluose ir kontekstuose. Konsolidacija, kurią matome kontroliuojančiosiose bendrovėse, rodo, kad šioms įmonėms reikia skubiai prisitaikyti“, – pridūrė vadovas.
Anksčiau šį mėnesį „Publicis“ paskelbė apie tai organinis augimas padidėjo 5,6 proc. 2024 m. antrąjį ketvirtį per metus, o grynosios pajamos siekė maždaug 3,8 mlrd. Dėl didelių pajamų agentūra padidino savo visų metų augimo gaires 5–6%, palyginti su ankstesniais 4–5% augimo skaičiavimais.