Nepaisant pranešimų apie ribotas augimas Xpati platforma skelbiasi nauja rekordiškai daug sužadėtuvių olimpinėse žaidynėsenes nori parodyti skelbimų talpinimo galimybes, kurias tai suteikia partneriams.

Ir X tikrai reikia tų partnerių, kad galėtų vykdyti daugiau kampanijų. Naujausios ataskaitos rodo, kad bendros X pajamos yra sumažėjo maždaug 50% per metusir toliau slinko nuo tada, kai buvo perjungtas į X pavadinimą.

Taigi X tikisi, kad OIympics suteiks vilties jos reklamos verslui ir kad šie nauji įsitraukimo skaičiai gali paskatinti susidomėjimą.

Pagal X:

Pasaulinė auditorija prisijungė prie X, kad galėtų dalyvauti energingame pokalbyje. Gerbėjai, komentatoriai, prekės ženklai ir sportininkai prisijungė ir dalinosi memais bei reakcijomis per monumentalią atidarymo ceremoniją.

2024 m. X olimpiada

Šis susidomėjimas dabar paskatino pačias žaidynes, o X pažymėjo, kad 87% jo vartotojų planuoja stebėti renginį.

2024 m. X olimpiada

Siekdama padėti prekių ženklams įsilieti į olimpinių žaidynių ažiotažą, X pristatė naują „Portalas į Paryžių“ suaktyvinimas, kuris išryškina visas olimpinių žaidynių tendencijas ir klipus tam skirtoje erdvėje.

2024 m. X olimpiada

Nors vaizdo elementas yra šiek tiek problemiškas, su X savininku Elonu Musku kritikavo Tarptautinės olimpinės komisijos (TOK) apribojimus vaizdo klipams iš renginio.

Turiu galvoje, kad dalyvavimas TOK nesibaigia gerai tiems, kurie nori juos išbandyti, bet, žinoma, pasistenkite.

Tačiau tam, ką X gali priglobti, „Paryžiaus portalas“ suteikia centralizuotą erdvę, sukurtą taip, kad padėtų labiau įsitraukti.

X teigia, kad prekės ženklai gali tai pasinaudoti reklamuodami šiame sraute ir naudodami naują „Trend Genius“ reklamos pasiūlymas į rodyti savo skelbimus kartu su populiariomis temomis.

„Prekės ženklai gali pasirinkti pokalbių temas, su kuriomis nori derintis: tokias temas kaip sportininkai, sportas ar net remiamos komandos. Tada, kai pokalbis šiomis temomis natūraliai pasiekia aukštesnį lygį arba greitį X, skelbimai su iš anksto užprogramuotu skelbimu automatiškai diegiami platformoje.

Kaip minėta, olimpinės žaidynės suteikia svarbią galimybę X, kuri stengiasi susigrąžinti reklamuotojus, kurie vis dar nebijo reklamuoti programoje.

Remiantis naujausiu pranešimu iš „New York Times“.X labai pasikliauja žaidynėmis, kad padidintų savo skelbimų skaičių, o aplinkiniai pokalbiai idealiai sudomintų reklamuotojus.

Bus įdomu pamatyti, kiek X gali pagerinti savo našumą, nes žaidynės vyks per ateinančias kelias savaites.





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -