Kadangi iki JAV rinkimų liko vos šešios savaitės, tai gali būti ne pati įtikinamiausia diagrama, kurią pamatysite šią savaitę:

Remiantis naujausiu „Pew Research“ atliktu tyrimu, socialinė žiniasklaida ir toliau vaidina lemiamą vaidmenį vartojant naujienas – 54 % JAV suaugusiųjų teigia, kad bent dalį naujienų gauna iš socialinių programų.

Kurioje gausu dezinformacijos, sąmokslo teorijų ir t. t. Netikros ataskaitos reguliariai plinta socialinėse programose, padaugėja dėl patvirtinimo šališkumo arba per suderintas manipuliavimo programas, todėl sunku žinoti, kas yra tiesa ir kas išgalvota. socialinės žiniasklaidos kanalai.

Ir nors nauji metodai, tokie kaip X bendruomenės užrašai, suteikia papildomos vilties plačiau aptikti apgaulę ir melagingus pranešimus, pagrįstus įvairesniais faktų tikrintojais, įvairūs blogi veikėjai taip pat deda pastangas diskredituoti oficialius šaltinius ir naujienų teikėjus, siekdami pasėti. tam tikrus kampus ir istorijas, kurios naudingos jų interesams.

Iš esmės jūs nežinote, kuo galima visiškai pasitikėti socialinės žiniasklaidos įrašuose. Ir nors oficialiose naujienų vietose, kurias rašo profesionalūs žurnalistai, idealiai tinka faktų tikrinimo ir tyrinėjimo lygis, suteikiantis daugiau konteksto jų naujinimams, kai kurios iš jų taip pat buvo šališkos ir suklaidintos tam tikrų elementų.

Taigi ar gerai, kad dauguma amerikiečių bent dalį naujienų gauna iš socialinės žiniasklaidos programų?

Spėju, kad tai neišvengiama, nes šiuolaikiniame gyvenime socialinių tinklų yra visur. Platformos faktų tikrinimas per patikrintus teikėjus suteikia papildomo užtikrinimo lygio, o patikimi teikėjai taip pat turėtų šiek tiek tikėti, kad tai, ką jie dalijasi, yra teisinga.

Tačiau tai atrodo šiek tiek nerimą kelianti, ypač kai atsižvelgiama į šį aspektą:

59 % X vartotojų čia gauna naujienas, kaip ir panaši dalis vartotojų „Truth Social“ (57 %), buvusiam prezidentui Donaldui Trumpui priklausančioje svetainėje. Maždaug pusė „TikTok“ vartotojų (52 %) teigia, kad svetainėje reguliariai gauna naujienas, o 2023 m. – 43 %, o 2020 m. – tik 22 %.

X tapo politinių sąmokslo teorijų ir prastai informuotų veiksmų židiniu nuo tada, kai Elonas Muskas pradėjo vadovauti programai, o „Truth Social“ yra radikaliai nusiteikusi vienai politikos pusei.

Tačiau „Truth Social“ santykinai neturi daug vartotojų (5 mln. aktyvių žmonių), nors „TikTok“, turinčiam daugiau nei 150 mln. JAV vartotojų, šiuo metu JAV yra uždrausta, nes nerimaujama, kad jis nukreipia pro Kiniją nukreiptus pranešimus Vakarų auditorijai. .

Taigi yra keletas probleminių elementų, nors „Facebook“ išlieka pagrindiniu socialinių naujienų šaltiniu.

„Pew Research“ socialinės žiniasklaidos naujienų naudojimas

Tai įdomu, turint omeny atviras Metos pastangas atsiriboti nuo naujienų turinio, parenkant lengvesnius, trumpos formos vaizdo klipus.

Pastarasis skatina įsitraukimą, be jokios priežiūros, kuri ateina su naujienomis, o Meta norėjo atsiriboti nuo tokių ginčų prieš rinkimus. Kadangi „Meta“ nenori būti dar kartą apkaltinta, jei rinkimų rezultatai bus ne tokie, kokių tikisi žmonės, ir todėl ji visiškai pasitraukia iš naujienų verslo, nors čia pateikti duomenys rodo, kad ji išlieka pagrindine jungtimi, tikriausiai pagrįsta. apie naujienas, kurias programoje bendrina draugai ir šeimos nariai.

Tai gali būti tokia pat įtakinga ir žalinga, kaip ir Meta, rodanti naujienų turinį. Tačiau jei Meta to neaiškina, tai sumažina kaltę, kartu suteikiant Metai galimybę atsikratyti leidėjų pajamų pasidalijimo sandorių ir sumažinti išlaidas.

Tačiau apskritai socialinės žiniasklaidos poveikis naujienų vartojimui tebėra susirūpinęs ir pabrėžia socialinių platformų poveikį rinkėjų veiksmams lapkričio mėn.

Ar žmonės dabar geriau informuojami taikant pažangias priemones, pvz., faktų tikrinimą ir bendruomenės pastabas, ar esame labiau manipuliuojami ir blogai informuoti pasitelkdami populiarias temas ir įtakojančius asmenis?

Sunku pasakyti, bet akivaizdu, kad daugelis žmonių vis dar priklauso nuo socialinių programų, kad gautų naujienas.





Source link

By admin