„YouTube“ savo renginyje „Pagaminta YouTube“ pristatė daugybę atnaujinimų, įskaitant AI vaizdo įrašų generavimo įrankius, AI sukurtus patarimus kūrėjams naudojant „YouTube Studio“, kanalų bendruomenes, „Hype“, skirtą naujiems kūrėjams pristatyti, ir dar daugiau.
Didžiausias pranešimas yra „Google“ vaizdo įrašų generavimo įrankio „Veo“ įtraukimas į „YouTube Shorts“, kuris įgalins trumpų klipų foninį generavimą.
Pagal „YouTube“:
„Įsivaizduokite BookTuberį, įžengiantį į klasikinio romano „The Secret Garden“ puslapius, arba mados dizainerį, akimirksniu vizualizuojantį linksmas ir vaizdingas dizaino idėjas, kuriomis pasidalins su savo auditorija.
Tačiau dar daugiau, „Veo“ taip pat leis kūrėjams sukurti 6 sekundžių trukmės atskirus vaizdo klipus savo šortams.
„Pavyzdžiui, jei peržiūrite savo filmuotą medžiagą ir jaučiate, kad jums trūksta kažko, kas padėtų viską susieti, galite be vargo sukurti išskirtinį klipą, kuris puikiai derėtų su jau užfiksuotu turiniu.
Taigi galite naudoti šią talpą vaizdo įrašams sujungti arba paskelbti sugeneruotą vaizdo klipą. Jis bus trumpas, ne ilgesnis kaip 6 sekundes, bet iš to gali kilti keletas įdomių kartų, suteikiančių daugiau parinkčių šortų klipams.
Tai yra kitas dirbtinio intelekto generavimo etapas, o „Snapchat“ šią savaitę taip pat paskelbė, kad vartotojai netrukus programoje galės generuoti AI vaizdo klipus. Meta ir TikTok savininkas ByteDance abu taip pat turi savo veikiančius generatyvius AI vaizdo įrašų modelius, nors jų dar neišleido savo programose.
Tačiau pereiname prie šio kito etapo, kuriame socialinėse programose bus dalijami ne tik dirbtinio intelekto vaizdai, bet ir vaizdo klipai. Ir tai nebus tik Willas Smithas, valgantis spagečius, AI vaizdo įrašų kartos tampa vis tikroviškesnės.
Pavyzdžiui, pažvelkite į kai kuriuos klipus, kuriuos iki šiol sukūrė „Google Veo“ modelis:
Šie pajėgumai pasiekiami šortų kūrėjams, todėl programoje gali atsirasti visų naujų kūrybinės išraiškos formų.
„YouTube“ taip pat atnaujina „YouTube Studio“ skirtuką „Įkvėpimas“, kuris dabar gali teikti AI pagalbą kuriant vaizdo įrašų koncepcijas.

Per pastaruosius kelis mėnesius „YouTube“ tai išbandė su atrinktais naudotojais ir birželio mėnesį pervadino skirtuką „Tyrimai“ į „Įkvėpimas“. Taigi tai tikrai nėra nauja koncepcija, bet dabar bus įtraukta daugiau dirbtinio intelekto elementų, kurie suteiks jums idėjų, įkvėpimo ir idėjų pagal jūsų kanalą ir jūsų užklausą.
„YouTube“ taip pat oficialiai paskelbė savo „Bendruomenių“ parinktį, kuri leis jums sukurti su kanalais susijusias grupes, kurios padės sustiprinti gerbėjų ryšį.

„YouTube“ per pastaruosius kelis mėnesius išbandė Bendruomenes su atrinktais kūrėjais, pateikdama a skirta vieta gerbėjams peržiūrėti kūrėjo teksto naujinius ir dalintis savo įrašais.

Tai gali būti geras būdas sustiprinti ryšius su gerbėjais ir sužinoti daugiau apie tai, ko jie nori iš jūsų turinio.
„YouTube“ teigia, kad ji ketina plėstis prieigą prie kanalų bendruomenių 2025 m. pradžioje.
„YouTube“ taip pat siekia padėti mažesniems kūrėjams sulaukti daugiau parodymų, naudodama naują programą „Hype“.

„Hype“ leis gerbėjams skirti „hype“ taškus vaizdo įrašams iš besiformuojančių kanalų, kurie vėliau pamatys, kad jie bus labiau pasiekiami, atsižvelgiant į šį susidomėjimą.
„Jei vaizdo įrašas buvo išleistas mažiau nei 7 dienas iš kūrėjo, turinčio mažiau nei 500 000 prenumeratorių, galite jį „pagirti“ ir pirmyn. toliau pamėgti ir dalintis. Kuo didesnis ažiotažas, tuo aukščiau jis pakyla į naują lyderių sąrašą su 100 populiariausių savaitės vaizdo įrašų.

„YouTube“ naudotojai galės reklamuoti vaizdo įrašus iki trijų kartų per savaitę, o „YouTube“ taip pat nori leisti žmonėms įsigyti papildomų „hiperų“, o dalis tų pajamų atiteks kūrėjams.
Tai galėtų būti geras būdas padidinti mažesnių kanalų matomumą, leidžiantį „YouTube“ naudotojams efektyviai balsuoti, ką jie nori, kad kiti matytų. Tiesą sakant, tai tokia gera idėja, kad esu nustebęs, kad „YouTube“ užtruko tiek ilgai, kol ją sukūrė, bet vėlgi, jos vertė priklausys nuo to, ar vartotojai iš tikrųjų peržiūrės tą 100 geriausių sąrašą ir aktyviai ieškos naujo turinio.
Jei „YouTube“ gali tinkamai pritaikyti šį elementą, tai gali būti svarbus papildymas.
„YouTube“ šiuo metu bando „Hype“ su naudotojais Brazilijoje, Turkijoje ir Taivane ir planuoja išplėsti iniciatyvą „per ateinančius mėnesius“.
„YouTube“ taip pat išbando „automatinį dubliavimą“, kuris generuos išverstus garso takelius jūsų vaizdo įrašams įvairiomis kalbomis, prideda AI patobulintų atsakymų pasiūlymų komentarams, kurie bus pritaikyti jūsų bendravimo stiliui, o „brangakmenių“ ir kitų dovanų tiesioginius srautus, kaip „Super Chat“ finansavimo galimybės išplėtimą.

„YouTube“ taip pat plečia savo „YouTube“ apsipirkimo filialų programą į Indoneziją, kuri plačiai pradėjo apsipirkti internetu kitose programose, o kūrėjams taip pat suteikiama daugiau būdų suskirstyti turinį į kategorijas, kad būtų geriau rodomas televizoriaus ekranuose.
„YouTube“ kūrėjams čia reikia daug ką apsvarstyti, o tai leidžia generuoti daugiau idėjų ir gauti daugiau pajamų, taip pat papildomų būdų, kaip sustiprinti savo buvimą programoje.
Ir čia yra keletas potencialiai puikių koncepcijų ir įrankių. Paprastai man mažiau patinka generatyvūs AI įrankiai, nes jie mažina žmogaus indėlį į socialines programas, o tai iš tikrųjų yra pagrindinis naudojimo atvejis. Tačiau AI vaizdo įrašų generavimas „YouTube“ gali būti didelis, o tai, kad „YouTube“ bando tai sukurti kaip žmogaus sukurto turinio priedą, taip pat yra geras požiūris.
Daug naujų dalykų, daug svarstymų. Čia galite sužinoti daugiau apie įvairius „YouTube“ naujinius.