TikTok paskelbė naują tyrimą, kuriame pabrėžiamas jos gebėjimas padėti didinti informuotumą apie naujus filmus ir paveikti vartotojus žiūrėti filmus kino teatre.
Remiantis platformos įtraukimo duomenimis, ataskaitoje nagrinėjama, kaip „TikTok“ vartotojai sąveikauja su filmų turiniu ir kaip filmų kūrėjai ir platintojai gali naudoti programą, kad maksimaliai padidintų savo reklamos pastangas.
Kaip teigiama pranešime:
“„TikTok“ nėra tik centras, kuriame sinefilai susirenka pasidžiaugti savo mėgstamais filmais; tai dinamiškas atradimų šaltinis, galiausiai įkvepiantis auditoriją ieškoti kasų. Naujas tyrimas atskleidė, kad 47% vartotojų teigia atradę naują filmą, kuris pasirodys kino teatruose „TikTok“. O platformoje atradę naują filmą, „TikTok“ naudotojai yra įkvėpti imtis veiksmų, įskaitant bilietų įsigijimą (36 %), o tai lengviau nei bet kada anksčiau dėl integruotų produkto funkcijų, tokių kaip „Spotlight“.
„TikTok“ „Spotlight“ parinktis leidžia pramogų leidėjams ir kino studijoms gauti daugiau tiesioginių pirkimo nuorodų, matomų susidomėjusiems TikTok vartotojams, programoje pridedant specialų filmų nukreipimo puslapį.
Remiantis šiomis įžvalgomis, gali būti verta apsvarstyti ir tiesiogines filmų reklamas, ir ryšius.
Remiantis „TikTok“ duomenimis:
- 1 iš 3 „TikTok“ filmų lankytojų teigia, kad programa buvo šaltinis, paskatinęs juos žiūrėti naują filmą kino teatruose
- 62 % TikTok kino žiūrovų teigia, kad anonso pamatymas turėjo įtakos jų apsisprendimui eiti į teatrą
- 39 % TikTok kino žiūrovų teigia, kad tendencijos arba iššūkiai programoje turėjo įtakos jų sprendimui eiti į teatrą
- Daugiau nei 1 iš 3 (34 %) „TikTok“ filmų lankytojų teigia, kad „TikTok“ buvo šaltinis, paskatinęs juos žiūrėti naują filmą srautiniu būdu.
„TikTok“ taip pat teigia, kad kampanijos programoje turi įtakos įvairiems žanrams:
„Mokamos kampanijos „TikTok“ sėkmingai padidino susidomėjimą žiūrėti įvairių žanrų filmus: +2,3% animacijai, +0,9% veiksmui, +1,8% siaubo filmams, +1,0% komedijai, +3,2% romantikai.“
Ataskaitoje taip pat teigiama, kad „TikTok“ kampanijos gali padėti padidinti susidomėjimą naujais filmais:
„Nors 77 % TikTok kino žiūrovų nori pamatyti filmus per 2 savaites nuo išleidimo, kampanija turėtų būti vykdoma ir pasibaigus atidarymo savaitei, kad pasiektų papildomus 18 %, kurie laukia 3–4 savaites.
„TikTok“ teigia, kad naujausi leidimai „Barbie“ ir „Saltburn“ pailgėjo, remiantis kampanijomis ir programoje vykstančiais triukšmais.
Tikriausiai tai taip pat turi ką nors bendro su pačiais filmais ir jų patrauklumu „TikTok“ auditorijai. Neįsivaizduoju, pavyzdžiui, „Madame Web“, kad matytų tą pačią išlikimo galią, tačiau net ir tokiu atveju tai gali būti dar vienas jūsų reklaminio postūmio veiksnys.
Ir dar viena bendra pastaba iš tyrimo:
„Tyrimai rodo, kad skelbimai su „TikTok“ tendencijomis per pirmąsias kelias sekundes yra 1,5 karto labiau linkę pritraukti dėmesį ir pritraukti žiūrovus.
Tendencijų įtraukimas gali padėti pritraukti auditorijos susidomėjimą, o tai sustiprins jūsų kampanijos rezonansą ne tik reklamuojant filmus, bet ir su visais produktais.
Tai yra keletas įdomių pastabų, ir nors filmų reklama pati savaime yra nišinė sritis, čia pateikti duomenys taip pat rodo susijusių kampanijų ir ryšių galimybes bei „TikTok“ galią skatinant tendencijas.
Galbūt verta apsvarstyti savo reklamą.
Čia galite perskaityti visą „TikTok“ filmų rinkodaros apžvalgą.