X pasidalijo keletu naujų įžvalgų apie tai, kaip vartotojai įsitraukia į su mokykla ir švietimu susijusias tendencijas, siekdamas padėti rinkodaros specialistams programoje dalyvauti diskusijose apie mokyklą.
Ir kai kurie duomenų taškai… stebina.
Visų pirma, X sako, kad pokalbis apie mokyklą programoje praėjusiais metais padidėjo 3%, palyginti su 2022 m.
Gerai, kad tai šiek tiek suskaidytų, kaip X pažymi anksčiau pateiktoje grafinėje diskusijoje, susijusioje su grįžimu į mokyklą programoje, 2023 m. sausio–gruodžio mėn. iš viso buvo 1,9 mln. įrašų, o tai reiškia, kad susijusių pokalbių skaičius padidėjo 3 % per metus.
Pasak X, programėlėje kasdien pateikiama 500 milijonų pranešimų, todėl 1,9 milijono pranešimų per 12 mėnesių yra juokingai mažai.
Dabar šie 1,9 milijono įrašų yra tik JAV, todėl palyginimas nėra tiesiogiai lyginamas su tais visais 500 milijonų kasdienių atnaujinimų. Tačiau net ir tai labai mažas santykinis pokalbių kiekis programoje, net 3 % augimas.
Palyginimui, „TikTok“ praėjusį mėnesį vykdė penkių dienų apsipirkimo kampaniją „grįžimas į mokyklą“, kurios rezultatas buvo 6,3 mln. užsakymų patalpintas stūmimo metu reklamuojamiems produktams. Per penkias dienas. Tai, kad X per metus pamatė tik 1,9 milijono pranešimų, nėra toks didelis pardavimo taškas.
Nors šis punktas dar labiau stebina:
X teigia, kad tai turi 1,5 karto daugiau kas mėnesį aktyvių vartotojų, kurie yra studentai, palyginti su kitomis platformomis.
Tai nepaisant to, kad X turi ketvirtadalį vartotojų, kaip ir Instagram, o „Snapchat“ yra daug populiaresnis tarp paauglių nei praktiškai bet kuri kita socialinė programa.
Todėl specifika čia yra svarbi. Aukščiau pateiktas duomenų taškas yra pagrįstas Global World Index tyrimu, kuriame dalyvavo 25 000 Amerikos socialinės žiniasklaidos vartotojų, ir dalyviams užduodamas klausimas: „Kokia jūsų dabartinė darbo padėtis? Remiantis tuo, 1,5 karto daugiau žmonių, kurie nurodė, kad naudojasi X, taip pat nurodė, kad yra studentai.
Nesu tikras, kad tai tikslus šio duomenų taško vertinimo modelis, bet, pasak X, to pakanka, kad būtų galima teigti, kad jame yra daug daugiau studentų nei kitose programose. Kas, rizikuočiau spėti, tikriausiai nėra teisinga.
Galiausiai X pažymi, kad daugiausia diskusijų programoje grįžta į mokyklą tarp jaunesnių vartotojų.
„Didėjant populiarumui tarp Z kartos ir Millennials, X tapo patikimu šaltiniu, įtakojančiu tendencijas ir lemiančiu pirkimo sprendimus grįžimo į mokyklą metu. Tiesą sakant, 60 % #BackToSchool auditorijos X yra nuo 24 iki 34 metų amžiaus, demografiškai trokštančios ir pasiruošusios išlaidauti.“
Išskyrus tai, kad X populiarumas neauga, tiesą sakant, X beveik dvejus metus nepridėjo jokių kasdienių aktyvių vartotojų, todėl nesu tikras, ką tiksliai nurodo ši statistika. Tačiau, remiantis X duomenimis, jaunesni programos naudotojai naudojasi su turiniu, susijusiu su grįžimu į mokyklą, o tai gali pasiūlyti galimybę pasiekti šią auditoriją programoje.
Taip, kaip galite suprasti, aš šiek tiek skeptiškai žiūriu į X skaičius, bet taip yra todėl, kad X ne kartą dalijosi ir sustiprino duomenų taškus, kurie buvo prieštaringi, netikslūs ir (arba) klaidinantys nuo tada, kai Elonas Muskas pradėjo vadovauti programai.
Aš netikiu, kad X yra geriausia platforma grįžimo į mokyklą rinkodaros platesne prasme, nors ji gali pasiūlyti nišinį patrauklumą tam tikriems prekių ženklams ir įmonėms, siekiančioms pasiekti konkrečią auditoriją.
Esant 250 milijonų aktyvių žmonių kasdien, akivaizdu, kad yra galimybė, bet nesu tikras, ar ši statistika tiksliai atspindi to potencialo mastą.
Čia galite peržiūrėti visą X duomenų apie mokyklą atgal apžvalgą.