Jau pasibaigus švenčių laikotarpiui (gerai, bent kai kuriems iš mūsų), laikas pradėti planuoti savo požiūrį į svarbiausius 2025 m. įvykius, nes Valentino diena yra viena iš pirmųjų didelių galimybių turinio kalendoriuje.
Ir „TikTok“ nešvaistė laiko dalindamasis savo Valentino dienos planavimo vadovu su daugybe pastabų ir patarimų, kaip maksimaliai išnaudoti savo galimybes dalyvauti renginyje.
Pagal „TikTok“:
“Valentino diena yra labai svarbi „TikTok“ – 77 % vartotojų visoje ES švenčia šią progą, o 55 % vartotojų teigia, kad Valentino diena jiems svarbi. Ankstyvas pagreitis įgaunamas jau gruodžio mėnesį, o tai reiškia, kad jūsų prekės ženklas turėtų stengtis pradėti savo Valentino dienos kampanijas, kad sužavėtų „TikTok“ širdis, kurios nori apsipirkti.
TikTok Valentino dienos planavimo vadovas yra tik trumpas, 9 puslapių, tačiau jame gausu duomenų įžvalgų ir pastabų. Čia galite atsisiųsti vadovą sau (prisiregistravę el. paštu), tačiau šiame įraše pažvelgsime į kai kurias pagrindines pastabas.
Visų pirma, „TikTok“ pateikia jūsų planavimo laiko juostos apžvalgą, rodančią, kada „TikTok“ vartotojai pradeda svarstyti savo Valentino dienos pirkinius.
Kaip matote, kai kurie žmonės yra labai susijaudinę dėl meilės dienos, kai jų planai pradeda formuotis po 6 mėnesių, nors dauguma pradeda planuoti likus mėnesiui iki dienos.
Vadove taip pat pabrėžiamos papildomos Valentino dienos planavimo tendencijos ir žymės su grotelėmis, kurios padeda paskatinti įsitraukimą.
Pagal „TikTok“:
„Kalbant apie apsipirkimą Valentino dienos proga, „TikTok“ vartotojai nepamiršta palepinti save, o dalintis meile su savo draugais yra šeima. Tiesą sakant, 17% dovanų perka ir partneriui, ir kam nors kitam, o daugelis Valentino dieną paverčia meilės sau akimirka, švęsdami naudodami grotažymes, tokias kaip #SelfCare ir #TreatYourself.
Taip pat yra pastabų apie išplėstus būdus, kuriais „TikTok“ vartotojai nori įsitraukti į įvykį, ir apie įvairius teminius projektus, kurie atkreipia dėmesį.
Galiausiai „TikTok“ apima konkretesnius Valentino dienos kampanijos planavimo patarimus, taip pat gaires, kur tirti savo auditoriją, atvejų tyrimus ir kt.
Tai patogus vadovas, kuriame yra daugybė įžvalgų, padedančių planuoti.
Ir nors tikriausiai vis dar susitaikote su faktu, kad dabar 2025 m., kai tai padarysite, verta pasidomėti ir apsvarstyti savo požiūrį į pirmąjį didelį metų pardavimų postūmį.
Čia galite atsisiųsti „TikTok“ Valentino dienos rinkodaros vadovą (su registracija el. paštu).