Ei, prisimeni keletą metų atgal, kai „Facebook“ bandė įsitraukti į internetines pažintis?
Elonas Muskas taip pat pasiūlė, kad X galėtų pridėti pasimatymų elementų (nors jis bando sukurti „viską programą“), ir, atsižvelgiant į visus jų turimus duomenis apie kiekvieno naudotojo interesus, yra prasminga, kad tai gali veikti. , tiesa?
Na, yra ir kita priežastis, kaip matote šiame Visual Capitalist komandos sąraše: žmonės labiau linkę mokėti už internetinių pažinčių programų funkcijas.
Tai taip pat yra prasminga ir būtų panašu į tai, kodėl daugelis žmonių moka už „LinkedIn Premium“, nes tai gali suteikti pranašumo priimant svarbius gyvenimo sprendimus.
Tačiau taip pat įdomu pastebėti, už ką žmonės mokės ir už ką nemokės programėlėse, atsižvelgiant į socialinių platformų, kuriose pristatomos prenumeratos funkcijos, kurių daugelis nesulaukė daugumos vartotojų atgarsio.
Galbūt pačios programėlės turėtų užsirašyti pastabas.