„TikTok“ paskelbė, kad prisijungė prie oficialios platformos partnerio 2024 m. Toronto tarptautiniam kino festivaliui, kuriame bus rodoma programa įtraukti įvairius teminius aktyvavimus ir reklamas, kad naudotojai galėtų švęsti įvykį.
Kaip paaiškino TikTok:
„Kino mėgėjai ir filmų fanatikai gali prisijungti prie įspūdžių TIFF, naudodamiesi mūsų interaktyvia patirtimi „TikTok“. Ieškokite TIFF, kad pamatytumėte programoje esantį #TIFF24 paieškos centrą, kuriame pateikiamas naujausias gerbėjų turinys, raudonojo kilimo žavesys ir viso festivalio metu vykstančios žvaigždės.
„TikTok“ į renginį taip pat atsives kūrėjų, kurie priims premieriniai seansai ir klausimų ir atsakymų po peržiūros rengimas kartu su TIFF programuotojais. „TikTok“ renginyje taip pat veda panelę, kurioje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas „fandom galiai“ ir kaip bendradarbiavimas su „TikTok“ kūrėjais gali padėti padidinti filmų laidų populiarumą.
Tai geras būdas „TikTok“ susieti savo prekės ženklą su populiariomis diskusijomis, kylančiomis iš renginio. Ir kadangi tyrimai rodo, kad 47 % TikTok vartotojų per programą atrado naują filmą, akivaizdu, kad yra daug susidomėjimo filmų ir įžymybių turiniu.
Tai taip pat palengvins išplėstines galimybes susieti prekės ženklą ir prisijungti prie besikeičiančios TIFF diskusijos ir išplėsti pokalbius, paremtus naujausiomis filmų premjeromis ir įžymybių naujienomis.
Tai gali būti geras būdas įsijausti į geistą, ypač prekių ženklams Kanadoje.
Galite patikrinti „TikTok“ Toronto tarptautinio kino festivalio centrą programoje ieškodami #TIFF24.