Per pastaruosius porą mėnesių išbandžiusi jį su pasirinktais naudotojais, „YouTube“ dabar visiems naudotojams išleidžia savo „Shorts“ lipduką „Pridėti savo“.

Kaip matote šiame pavyzdyje, lipdukas „Pridėti savąjį“ skatina dalyvaujantį turinį, skatindamas žiūrinčiuosius kurti savo trumpųjų filmų klipus.

Atrodo pažįstamas? Taip yra todėl, kad tai yra lygiai tos pačios „Instagram“ funkcijos kopija, kuri pati buvo pritaikyta iš „TikTok“ dueto parinkties. Taigi, toliau tęsiasi didelis socialinės žiniasklaidos gyvenimo ratas, kuriame platformos tiesiog kopijuoja ir įklijuoja viena kitą į užmarštį, tikėdamosi išlaikyti vartotojus savo programėlėse, o ne prarasti juos dėl naujausių tendencijų.

Akivaizdu, kad tai veikia, nes jie visi tai daro ir taip sutaupo pinigų savo MTTP vykdymui. Taigi, manau, laimi abipusiai. Vienintelė rizika yra ta, kad prarasite bet kokį skirtumo tašką ir galiausiai kiekviena programa ir pasiūlymas pradeda atrodyti taip pat.

Akivaizdu, kad homogenizacija nėra laikoma pagrindine kliūtimi platformoms.

„YouTube Shorts“ (kuris taip pat yra socialinės žiniasklaidos replikacijos pavyzdys) per pastaruosius metus sparčiai išaugo ir dabar vidutiniškai surenka daugiau nei 70 mlrd. kasdienių peržiūrų. Skatinant aktyvesnį dalyvavimą, į rinkinį įtraukiama dar daugiau turinio ir daugiau įsitraukiama, todėl prasminga, kad „YouTube“ norėtų pridėti šią funkciją.

Tai tiesiog daugiau to paties, daugiau vietų.

Tai gali būti neblogas dalykas, o „TikTok“ netrukus gali išvykti iš JAV, todėl iš tikrųjų tai gali padėti pašalinti programos atmetimus. Bet tai šiek tiek bendra.

Aš turiu galvoje, kad tai yra esmė, bet aš norėčiau pamatyti naujas funkcijas.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -