Nors „TikTok“ srautinio apsipirkimo postūmis neįgijo taip greitai, kaip norėtų platforma, „TikTok“ apsipirkimas auga ir suteikia daugiau galimybių tiek platformai, tiek prekybininkams.

Iš tikrųjų „TikTok“ sako, kad „milijonai prekių buvo nupirkta iš beveik pusės milijono prekybininkų ir prekių ženklų“ per pastaruosius metus programėlėje. O artėjant šventiniam laikotarpiui, „TikTok“ paskelbė naują akciją „Rudens pasiūlymai jums“, kad paskatintų daugiau pirkti.

Visą spalį „TikTok“ siūlys nuolaidas tūkstančiams populiarių produktų iš įvairių garsių prekės ženklų.

Pagal „TikTok“:

„Nuo šiandien geriausi prekių ženklai, tokie kaip Phillips, Dyson, Keurig, elf Cosmetics, NYX kosmetika, Tarte Cosmetics, Anastasia Beverly Hills ir Pacsun, siūlo daug sutaupyti TikTok parduotuvėje.

„TikTok“ taip pat rengia kelis tiesioginio apsipirkimo renginius, įskaitant „Glamlite“, pristato išskirtinę Michaelo Myerso kolekciją, ir didžėjus, tapusį pomėgiu, Steve Aoki, kuris dalijasi prekybos kortelių sandoriais.

Tikimasi, kad tai dar kartą padės sustiprinti „TikTok“ apsipirkimo programoje postūmį, kuris išlieka pagrindiniu platformos akcentu didinant savo pajamų galimybes.

Kadangi tai jau padaryta Kinijoje, o pardavimas sraute dabar yra svarbiausias pajamų šaltinis kiniškoje programos versijoje.

Douyin, kuris yra Kinijos vartotojams skirtas TikTok, 2023 m. per programą buvo parduota daugiau nei 374 mlrd. pardavimui programoje.

Palyginimui, pranešama, „TikTok“. 2023 m. išleido 3,8 mlrd. USD. Tai yra „milijardas“ su raide „b“, todėl tai vis dar reikšminga, tačiau palyginus, tarp dviejų platformų yra didžiulis atotrūkis.

Kaip reikšmingas Douyin apsipirkimo sraute augimo veiksnys buvo tiesioginių srautų influencerių, parduodamų realiuoju laiku, populiarumas, o vis daugiau jų dabar yra AI personažai, kurie gali transliuoti programoje 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

TikTok AI šeimininkai

„TikTok“ bandė eiti tuo pačiu keliu, įtraukdama vis daugiau pirkimo sraute parinkčių, tikėdamasi atkurti tą patį poveikį. Tačiau iki šiol Vakarų vartotojai tebėra atsargūs pirkdami produktus socialinėse programėlėse, nors taip pat mažai tikėtina, kad AI influenceriai, kuriuos TikTok dabar taip pat išbando su kai kuriais prekių ženklais, turės tokį patį poveikį.

Taigi kodėl šios tendencijos įsivyrauja Kinijoje, o kitose rinkose krenta?

Sunku pasakyti, bet atrodo, kad sustiprinta Kinijos vyriausybės vykdoma vietinių įmonių priežiūra galėtų suteikti tokių procesų užtikrinimo. Kinijos vartotojai taip pat visada buvo labiau linkę prisitaikyti prie technologijų pažangos, o Douyin parduodami produktai akivaizdžiai traukia vietinius pirkėjus.

Apsipirkimas internetu kituose regionuose tiesiog nebuvo taip lengvai priimtas.

Panašu, kad taip bus po to, kai COVID metu daugiau žmonių buvo priversti apsipirkti internetu, o tai, daugelio ekspertų prognozėmis, sustiprins platesnį skaitmeninio apsipirkimo pokytį. Bet to nepadarė. Kai fizinės parduotuvės vėl atsidarė, dauguma žmonių grįžo į įprastą rutiną. Ir nors laikui bėgant internetinės parduotuvės vis labiau populiarėja, jos impulsas nė iš tolo neprilygsta Kinijos pirkėjų entuziazmui.

Tai nežada nieko gero TikTok sėkmei šiuo atžvilgiu, bet vėlgi, kai Kinijoje yra tokie dideli pardavimų ir pajamų skaičiai, galite suprasti, kodėl „TikTok“ nori ir toliau stumti šį elementą.

Galbūt tam tikru etapu ateis lūžis ir viskas pasikeis, o laikui bėgant vis daugiau jaunesnių vartotojų vis labiau pripranta prie pirkimo internetu.

Bet atrodo, kad tai užtruks šiek tiek laiko. Atsižvelgiant į laukiantį „TikTok“ draudimą JAV, jis gali nelaukti.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -