„TikTok“ paleido a nauja patirtis programoje švęsti naujo Sabrinos Carpenter albumo, kuriame yra galimybių išplėsti ekspoziciją programoje, taip pat papildomų funkcijų tiems, kurie atlieka įvairias užduotis programoje, pristatymą.
Kaip matote šiuose vaizduose, gerbėjai galės pasiekti išskirtines funkcijas, pvz., profilio rėmelius ir efektus, kad parodytų savo palaikymą Carpenter albumui.
Gerbėjai taip pat galės dalyvauti filme oficiali „Fan Spotlight“ karuselė, kai jie dalijasi susijusiais atnaujinimais.
Pagal TikTok:
“TikTok gerbėjai, kurie atliks visas penkias interaktyvias užduotis, gaus ne tik „Fan Spotlight“, bet ir išskirtinį profilio rėmelį, visiškai pasinerdami į naują erą. Gerbėjai taip pat galės naudotis išskirtiniu Sabrinos „Short ‘N Sweet TikTok“ efektu, o jei Carpenters prireiks įkvėpimo, jie galės užsukti į Sabrinos puslapį ir pamatyti, ką ji kuria kartu su savo gerbėjais.
„Carpenter“ sulaukė didžiulio „TikTok“ gerbėjų skaičiaus, turinčio daugiau nei 19 milijonų gerbėjų, o tai dar kartą pabrėžia programos, kaip muzikos reklamavimo priemonės, vertę.
Iš tiesų, praėjusį lapkritį paskelbta „TikTok“ užsakyta ataskaita parodė, kad TikTok vartotojai yra žymiai didesnė tikimybė, kad programėlėje atrasite ir bendrinsite naują muzikos turinįkol 75% jos vartotojų taip pat raskite naujų atlikėjų naudodami TikTok klipus.
Taigi tai yra protingas Carpenter reklamos komandos aktyvinimas, o jie taip pat bendradarbiauja su Meta nauja „Messenger“ pokalbių tema.
Kalbant apie bendrąsias rinkodaros pastabas, tai pabrėžia „TikTok“ vertę popkultūros ir su muzika susijusioms reklamoms. Jei bandote pasiekti šią auditoriją, verta pažvelgti į diskusiją ir dalyvavimą, susijusį su Sabrina Carpenter albumu, ir apsvarstyti pasekmes savo pastangoms.
„TikTok“ vartotojai galės pasiekti naują patirtį „TikTok“ ieškodami „Short n’ Sweet“ arba „Sabrina Carpenter“. Gerbėjai, komentuojantys vaizdo įrašą, kuriame yra #Sabrina Dailidė arba #ShortnSweet Taip pat bus rodoma iššokanti animacija, kuri nukreips juos į patirtį.