Ar grotažymės tarnauja kokiam nors tikslui šiuolaikinėje socialinės žiniasklaidos aplinkoje?

Šis klausimas tapo ryškesnis 2024 m., ypač po to, kai „Threads“ ėmėsi visiškai kitokio požiūrio į grotažymių naudojimą, įskaitant vienos žymos apribojimą vienam naujinimui.

Taip buvo siekiama apriboti populiarių temų šlamštą naudojant nesusijusius atnaujinimus, tačiau taip pat buvo pabrėžta mažėjanti rankinių grotelių vertė, nes šiuolaikiniai algoritmai ir rūšiavimo sistemos dabar gali nustatyti kontekstą ir temos informaciją iš pačios įrašo informacijos.

Štai ką „LinkedIn“ man pasakė anksčiau šiais metais, nors ji vis dar palaiko žymas su grotelėmis:

Taip pat atsižvelgiame į pokalbių temas ir raktinius žodžius, kad padėtų atskleisti svarbią informaciją profesionalams, norintiems tobulėti savo karjeroje.

Semantinės paieškos pajėgumų pažanga iš esmės pavertė grotažymes nereikalingomis atradimui, o šią savaitę X savininkas Elonas Muskas tiesiogiai paragino vartotojus nustoti pridėti žymų su grotelėmis prie savo atnaujinimų.

Kaip pažymi Muskas, sistemai „jų nebereikia“, o tai dar kartą rodo, kad grotažymės nesuteikia tos pačios vertės, kaip kadaise.

Bet gal jie vis tiek gali padėti padidinti pasiekiamumą ir įsitraukimą?

Tikriausiai ne.

Pasak „Instagram“ vadovo Adamo Mosseri, nors žymos su grotelėmis gali padėti suderinti jūsų įrašus su tam tikromis bendruomenėmis, kurios gali turėti tam tikrų atradimų pranašumų, apskritai žymų su grotelėmis pasiekiamumo pranašumai praktiškai nėra, o „LinkedIn“ ekspertas Richardas van der Blomas savo tyrime nustatė. , kad žymos su grotelėmis taip pat nebepadeda išplėsti įrašo pasiekiamumo toje programoje.

Nors jie vis tiek gali pasitarnauti bendruomenės kūrimo ir ryšio stiprinimo prasme.

Galbūt atradę žymas su grotelėmis vis tiek galite sukurti naujas grupes ir stebėti, net jei jie nesusiję su populiariomis tendencijomis, o daugelis žmonių nori pridėti žymų kaip įprastą elgesį.

Kai kurie socialinės žiniasklaidos patarėjai ir ekspertai vis tiek prisiekia grotažymėmis kaip priemone pagerinti pasiekiamumą. Kiekvienu konkrečiu atveju tai gali būti tiesa, bet gali ir ne, tačiau bendras atsiliepimas iš platformų yra toks, kad grotažymės šioje srityje tikrai neveikia.

Iš tiesų, „Instagram“ netgi pašalino galimybę sekti grotažymes. Tačiau tuo pačiu metu gijų komanda vis dar rekomenduoja vartotojams pridėti temų žymas prie savo įrašų.

Taigi yra keletas prieštaringų pastabų apie tai, kaip ir kodėl turėtumėte jas naudoti, tačiau bendras sutarimas yra tas, kad žymos su grotelėmis nėra tokios vertingos, kaip kadaise, kalbant apie sistemingą procesą, nes dabar algoritmai ir sistemos daug geriau nustato aktualumą. ir atgarsį iš platesnio įrašo konteksto.

Taigi vis tiek galite pridėti žymų su grotelėmis ir galbūt pastebėsite, kad jos padeda susisiekti su tinkama auditorija. Tačiau tikrasis jų pritaikymas, padedant tinkamiems žmonėms rasti tinkamiausią turinį, nėra toks reikšmingas tinkintų kanalų „Jums“ amžiuje.

Taip pat galite apsvarstyti galimybę pridėti žymų, kai tema, pagal kurią norite taikyti, nėra aiškiai paminėta jūsų įrašo tekste, nors dabar daug derinimo atliekama ir profilio lygiu, o tai reiškia, kad greičiausiai pasieksite reikiamą auditoriją. , net jei neįtraukėte tikslių terminų.

Bet kuriuo atveju verta atkreipti dėmesį į jūsų požiūrį 2025 m., kai svarstote, ką turite padaryti, kad maksimaliai padidintumėte savo našumą.

Pačioms platformoms pareiškus, kad joms jų nereikia, galbūt laikas pereiti nuo grotažymių kaip strateginio svarstymo (jei to dar nepadarėte).





Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -