„LinkedIn“ paskelbė apie paskutinį šių metų „Campaign Manager“ funkcijų atnaujinimą su daugybe naujų įžvalgų ir taikymo elementų, padedančių „LinkedIn“ reklamuotojams išnaudoti visas savo reklamų galimybes.

Visų pirma, „LinkedIn“ neseniai pakeitė ataskaitą „Įmonių įtraukimas“ į naują „Įmonių“ apžvalgą, kuri dabar suteikia daugiau informacijos apie tai, kaip kitos įmonės sąveikauja su jūsų prekės ženklu „LinkedIn“.

Pagal LinkedIn:

„Idealiai tinka rinkodaros specialistams, siekiantiems patobulinti savo strategijas, įmonės leidžia efektyviau nukreipti savo auditoriją. Naudodami išplėstas filtravimo parinktis ir įtraukę mokamą ir natūralią metriką, galite pritaikyti kampanijas kaip niekada anksčiau. Be to, galite išsaugoti ataskaitas kaip būsimų kampanijų auditorijas, todėl rinkodaros pastangos bus tikslesnės ir paveikesnės.

Atnaujintoje ataskaitoje dabar įtrauktos išplėstos duomenų sekos iki 90 dienų, be to, yra daugiau įžvalgų apie mokamą ir natūralią įtraukimą.

Tai gali būti patogus esamų duomenų šaltinių papildymas, padedantis veiksmingiau nukreipti į tinkamas įmones.

Ji taip pat pristatė atnaujintą duomenimis pagrįstą priskyrimo ataskaitą, kurioje pateikiama daugiau įžvalgų apie tai, kaip konkretūs rinkodaros pastangų elementai įtakoja potencialių klientų generavimą.

„(Ataskaitoje) atskleidžiami didžiausią įtaką darontys kontaktiniai taškai jūsų kliento kelyje, padedantys suprasti, kurios kampanijos, skelbimai ir taktika turi didžiausią poveikį.

„LinkedIn“ taip pat pridėjo naują skirtuką „Matavimo įžvalgos“, kuriame pateikiamos narių, įmonės, kampanijos ir skelbimų formatų duomenų apžvalgos. „LinkedIn“ teigia, kad tai padės rinkodaros specialistams geriau įvertinti savo rinkodaros pastangų poveikį verslui, nežongliruojant tarp kelių skirtukų ar ataskaitų.

Galiausiai, „LinkedIn“ pristato „kvalifikuotų potencialių klientų optimizavimą“, kuris leis rinkodaros specialistams pritaikyti savo kampanijas taip, kad būtų nukreipti į potencialius klientus, atitinkančius konkrečius rinkodaros ar pardavimo kriterijus.

„Prijungę savo CRM per CAPI, galite pasidalinti kvalifikuotų potencialių klientų pavyzdžiais, o mūsų optimizavimo įrankis ras panašių perspektyvų. Ši funkcija puikiai tinka rinkodaros specialistams, kovojantiems su žemos kokybės potencialiais klientais. Ši funkcija užtikrina didesnį konversijų rodiklį ir sumažina švaistomas išlaidas, sutelkdama dėmesį į aukštos kokybės potencialius klientus, kurie greičiausiai įvykdys konversiją.

Atnaujinimai yra naujausi „LinkedIn“ tobulėjančiai skelbimų platformai, kuri naudoja AI ir mašininį mokymąsi, kad pagerintų taikymą ir pasiektų geresnių rezultatų.

O „LinkedIn“ taip pat pastebėjo didesnį įsitraukimą, ypač su vaizdo turiniu (vaizdo įrašų žiūrimumas „LinkedIn“ per metus išaugo 36 proc.), gali atsirasti daugiau galimybių, todėl planuojant 2025 m.

Čia galite peržiūrėti visą LinkedIn Campaign Manager atnaujinimo apžvalgą.



Source link

By admin

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -